Ja dat is jammer, maar ik vind dit wel legit. Ik stel het me al voor, zo'n awesome gefotoshopte SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellen
Vergis ik me, of ben je wel 'vriendjes' met "dezelfde kutusers"?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.
Haha stel het maar voor aan yvonne.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, maar ik vind dit wel legit. Ik stel het me al voor, zo'n awesome gefotoshopte SC
Nee niet met die users.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.
Nog een SC, goed idee inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Stink-ui het volgende:
UDOWU is nu weg. dus denk dat er wel plek is voor een "betere" SC.
KLB mag geen reeks hebbenquote:
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.quote:
zonder de users die het verpesten, en gewoon serieus SC'en zonder het HONTEN NEUKEN EN XDXDXDquote:
lolquote:
Ik niet, yvonne vindt me niet zo leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.
PM je PM naar yvonne maar ff door kan ik ongeveer zien wat je hebt gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.
Why my little angel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik niet, yvonne vindt me niet zo leuk
hihi je begrijpt wat ik bedoelquote:
haha! nou welkom zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij heb je met dit topic je eigen SC gemaakt
Vind ik juist een goede zaak, er mogen best wat minder SC's op FOK!.quote:
Ik kan het niet zien, wat is de TT?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hihi je begrijpt wat ik bedoel
check de laatste UDOWU TT
Dankjewel.quote:
Maar jij postte daar toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vind ik juist een goede zaak, er mogen best wat minder SC's op FOK!.
Er kan alleen maar 300 keer in gepost worden!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij heb je met dit topic je eigen SC gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |