ja heel veel XD en HONTEN en NUEKNEN enz..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, wat is de TT?
yvonne vindt me kinderachtig
Als Lithia de boel niet komt sluiten. Onderschat haar niet, ze heeft special powers en ruikt SC van ver.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er kan alleen maar 300 keer in gepost worden!
quote:
Haha en met negers enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ja heel veel XD en HONTEN en NUEKNEN enz..
Nouja ieder zijn mening toch?
Hoax. Lithia heeft echt geen blauwe ogenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Het oog van Lithia
Nee, want voor zover ik weet kwamen daar ook alleen maar debielen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij postte daar toch?
In alle topics is SC te vinden helaas.
Volgens mij is Lithia tegenwoordig undercover of zo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als Lithia de boel niet komt sluiten. Onderschat haar niet, ze heeft special powers en ruikt SC van ver.
Sexy wel. Dan draagt ze vast heel veel zwart leerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens mij is Lithia tegenwoordig undercover of zo!
Welke debielen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, want voor zover ik weet kwamen daar ook alleen maar debielen.
HSG, ik mis een beetje thuishaven op FOK! leuken topics bezoek je vaak alleen, en verlaat je ook weer alleen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat je daar behoefte aan hebt zegt wel genoeg.
Wat denk je allemaal van me?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke debielen?
Ik dacht dat jullie "vriendjes" waren
Ja zag je daar soms posten dus, sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat denk je allemaal van me?Users die overal uitgekotst worden zegt al genoeg, maar ik zal nog even kijken waar het kliekje uit bestond.
ik denk dat menig user wel eens gezucht heeft bij het aanzien van die SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Geelman het volgende:
Ik kende dat hele verschoppelingentopic niet!Even koekeloeren.
Welke precies nou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik denk dat menig user wel eens gezucht heeft bij het aanzien van die SC
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |