Geen goed hotel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het airporthotel het trouwens voor iedereen helemaal afgedaan nu?
JA NOU HIJ WIL NOU OPEENS MET JOU SLAPEN! HOE DENK JE DAT IK MIJ VOELquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!
Ja en dus wat he nou wat je zegt ben je zellef.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en die mocht heul niet gedeeld worden van Rene. Dus meneer is een beetje hypocriet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenquote:
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het airporthotel het trouwens voor iedereen helemaal afgedaan nu?
Wow, heeft hij je dat verteld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
JA NOU HIJ WIL NOU OPEENS MET JOU SLAPEN! HOE DENK JE DAT IK MIJ VOEL!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Daar zou ik eens een hartig woordje mee wisselen Rene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb zojuist geboektquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenmaar dat is zoeen twijfelkont dat je het nooit zeker weet natuurlijk.
Heb je faciliteiten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!
AIRCO![]()
Enorme regendouche
Zaaaaaalig ontbijt!
Maar voor de gezelligheid lijkt het me wel leuk om met een grote groep nu dan toch een keer daar te gaan
Sterker nog, ik heb zojuist geboekt!
Er is nu nog:
2x1 persoons kamer
3 persoons kamer
4 persoons kamer
3x2 persoons kamer
(Er zijn meer kamers dan er op de site staan...)
Zo! Bam GB!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geboekt
Hatsee!
Gb en ik slapen bij de hommo's!
Ow nee.. met Grees wil-ie slapen. Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, heeft hij je dat verteld?
[..]
Daar zou ik eens een hartig woordje mee wisselen Rene.
Hadden ze maar niet zo leuk moeten zijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geboekt
Hatsee!
Gb en ik slapen bij de hommo's!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenmaar dat is zoeen twijfelkont dat je het nooit zeker weet natuurlijk.
wacht even, jij woont praktisch NAAST dat cafe, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!
AIRCO![]()
Enorme regendouche
Zaaaaaalig ontbijt!
Maar voor de gezelligheid lijkt het me wel leuk om met een grote groep nu dan toch een keer daar te gaan
Sterker nog, ik heb zojuist geboekt!
Er is nu nog:
2x1 persoons kamer
3 persoons kamer
4 persoons kamer
3x2 persoons kamer
(Er zijn meer kamers dan er op de site staan...)
Hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Ontbijt met de hommo's is trouwens haast nog meer aan te raden dan slapen met de hommo's.Briljante analyses en snijdende demancipatie.
Oo-er!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
Eerst netjes gedmd en binnen een seconde een JA en binnen een minuut daarna was het geboektquote:
Dan denk ik dat mijn hartje het nog wel aankan om tot morgenvroeg te wachten tot ik Takke spreek en beslis hoe groot ik mijn.onze kamer wil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar er zijn dus meer kamers dan er op de site staan.
Dus ook meer met faciliteiten.
En ze had 'ook nog wel wat appartementjes'.
Steve en Mama!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
Ik moet ook mensen hebben die meteen reagerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst netjes gedmd en binnen een seconde een JA en binnen een minuut daarna was het geboekt
even over slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer eenpersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |