Welke kamer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
TEH FACK DAAR HEB IK GEEN REKENING MEE GEHOUDEN!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Psst, eerst laten betalen, dan pas zeggen dat er nog geen kamer is.quote:
*Gaat snel alle kamers reserveren*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boeken.
Oh godquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.
Wow, komt Dirk ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*quote:
Puik plan, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
Waarom moet ik voor Dirk komen danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.
Ik geef gewoon een valse naam op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*
Je eigen naam is vals genoegquote:
En blokhutten!quote:
Ooh hey, das ook een goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... Ik slaap anders wel in de auto.
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
VERDOREMIE!!!!!
WAT EEN HEBBERIGHEID HIERZOOT!!! GRRRRRRRGRRRRRR
DOE LIEF EN DEEL MET ELKANDER!!!
Ja en die mocht heul niet gedeeld worden van Renequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |