Een uit Amerika overgevlogen hype.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Mss het volgende:
Dafuq is dít: http://divorcepartyplanne(...)icle&id=53&Itemid=57.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Mss het volgende:
je zou er bijna voor gaan trouwens en dan gelijk weer scheiden!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Mss het volgende:
Goeien!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
"Ik heb HIV, maar gelukkig nog geen aids" party
HOEZO NIET!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
"Ik heb HIV, maar gelukkig nog geen aids" party
Ja, ik ben ook niet meer te redden, maar het zou een goeien invalshoek voor iemand anders kunnen zijn!quote:
Op alles Nee invullen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja godver, stond er net een chickie aan de deur of ik even een enquete wilde invullen, duurt maar 8 minuutjes! komen we over een uur weer ophalen!
Zijn het 22 pagina's vragen over allerlei reclame campagnes. 8 minuten my ass
Gewoon 8 minuten aan werkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja godver, stond er net een chickie aan de deur of ik even een enquete wilde invullen, duurt maar 8 minuutjes! komen we over een uur weer ophalen!
Zijn het 22 pagina's vragen over allerlei reclame campagnes. 8 minuten my ass
open vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op alles Nee invullen.
Slotje opgelost!
Nee jonge, in de deuropening gaan staan met de enquete in je hand en the face doenquote:
jep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geleerd dat je beter kunt zeggen dat iets langer duurt zodat mensen eerder klaar zijn als dat ze langer bezig zijn dan wat je zegt. Worden ze boos van enzo
Wat is het nut van een enquete met alleen maar open vragen?quote:
stampenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of je geeft haar 50 cent en zegt dat je de enquete wilt kopen... nou ja, de rest kan je wel invullen
DMquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
Bij welke Deutschen winkels kun je Essence krijgen? Ik wil namelijk toch wel een paar van die Snow White lakjes, dus misschien dat ik een bezoekje kan wagen.
Als je ze vindt, ik zou best een complete set van lakjes willenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
Bij welke Deutschen winkels kun je Essence krijgen? Ik wil namelijk toch wel een paar van die Snow White lakjes, dus misschien dat ik een bezoekje kan wagen.
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik weer.
Ik wil de sneeuwwitje-stickers, voor de rest interesseert het me niet zo heel erg.
IJs, donderdag moet wel lukken denk ik. Ik DM je mijn nummer even, als je mij dan een smsje stuurt kan ik je bereiken, mocht ik het niet redden. En dan kunnen we even kijken of we op het station of bij mij afspreken.
Mijn broeken deden dat, maar dat bleek een daadwerkelijke oorzaak te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n schoenen sneuvelen één voor één, wat is dezon?
Mweh, geen briljante kwaliteit en al wat ouder inderdaad. Beetje matig dat ze ook écht tegelijk gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn broeken deden dat, maar dat bleek een daadwerkelijke oorzaak te hebben.
Heb je de schoenen ook ongeveer even lang allemaal?
Ja, rot is dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, geen briljante kwaliteit en al wat ouder inderdaad. Beetje matig dat ze ook écht tegelijk gaan.
quote:
Positieve kant.quote:
quote:
Ik krijg nog geld terug voor m'n telefoon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik word daar op het moment niet zo blij van, want blut. Maar normaal is het idd heerlijk om een goed excuus te hebben om te winkelen.
Oehhh, falen dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld terug voor m'n telefoon.
Nee, dan festival.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jeuh
Ik heb de komende tijd weinig te falen, ik geniet gewoon een beetje met jou mee
Wat voor concert?quote:
Alkmaar. Met vroem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik ws alleen moet rijden.. Waar kom jij ook al weer vandaan?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb NU zin om te falen...
Toen ik vanmorgen m'n auto had weggebracht dacht ik "zal ik nog even naar de stad gaan"
Maar ik kon echt niks verzinnen om te kopen
Nee, ik wil een link va neen goeden webshop met keiharde kortingen!quote:
quote:
als ik die had zat ik niet te fokken helaaschquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil een link va neen goeden webshop met keiharde kortingen!
Ja, da's iets te ver om.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, da's van de andere kant welik ook hoor, wilde alleen liever niet alleen rijden.
Slapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet mezelf recht houden om niet in slaap te vallenWordt een goeien vroegen slaapnacht zo
Huh, wat waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, hallo.
ik las iets over neuken met SQ?
awesome SQquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, hier moet ik heen![]()
http://www.brabantopenair.nl/programma
Die afterparty op vrijdag
Captain Jack is toch dood?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, hier moet ik heen![]()
http://www.brabantopenair.nl/programma
Die afterparty op vrijdag
iets over de meetquote:
het zijn zijn bitsjesquote:
gaan we neuken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iets over de meet
wat moet ik weten.
* IJsdraakje duwt Sjaan opzijquote:
DAMN YOU WOMAN!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje duwt Sjaan opzij
NEE IK
ja in het vorige topic werd iets over de meat gepostquote:
Moet dat nog gebeuren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zocht dus een veilig festival voor bb's festivalontmaagding
ja de vraag was of jij de kavia's meenam naar de meet ofzo. In verband met Wim.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja in het vorige topic werd iets over de meat gepostmaar ik snap er mn ballen niet van.
Parkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zocht dus een veilig festival voor bb's festivalontmaagding
Nouja, wel met overnachting, maar dat heeft deze nietquote:
d'awwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouja, wel met overnachting, maar dat heeft deze niet
BB heeft nog nooit ekt in een tent gemaft
wim is de hont/poetel van?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja de vraag was of jij de kavia's meenam naar de meet ofzo. In verband met Wim.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouja, wel met overnachting, maar dat heeft deze niet
BB heeft nog nooit ekt in een tent gemaft
Dan eet Wim ze op. En ze moeten in dezelfde auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wim is de hont/poetel van?![]()
en als ik ze mee breng dan?
als jij ze mee brengt gaat Wim niet mee. Want die eet ze op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan eet Wim ze op. En ze moeten in dezelfde auto.
Ja, mijn ideequote:
schaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij eet ook grasquote:
Ga terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de supermarkt heb ik nog staan twijfelen.
"zal ik tijgernootjes meenemen?"
Neh, doe maar niet..
En nu heb ik spijt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan eet Wim ze op. En ze moeten in dezelfde auto.
kan wim echt niet tegen andere hondjes dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij ze mee brengt gaat Wim niet mee. Want die eet ze op.
Ah, dat kost jou niets.quote:
Nein, moet hij nog leren. Daarbij is hij veel te lomp voor van die kleintjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
kan wim echt niet tegen andere hondjes dan?
oh jawel. Andere hontjes kunnen alleen niet zo goed tegen Wimquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
kan wim echt niet tegen andere hondjes dan?
ja maar lui!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jawel. Andere hontjes kunnen alleen niet zo goed tegen Wim
Smeagol is bang voor alles. Die gaat op mn hoofd zitten de hele dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nein, moet hij nog leren. Daarbij is hij veel te lomp voor van die kleintjes.
Ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Smeagol is bang voor alles. Die gaat op mn hoofd zitten de hele dag.
Frodo is mister trolololo. Die daagt een hond uit en gaat dan onder een hele lage tafel zitten kijken.![]()
Ja, ik durf het wel aan.
En anders stop je ze in je capuchonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Smeagol is bang voor alles. Die gaat op mn hoofd zitten de hele dag.
Frodo is mister trolololo. Die daagt een hond uit en gaat dan onder een hele lage tafel zitten kijken.![]()
Ja, ik durf het wel aan.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik niet.
Want ten eerste zijn ben ik bang dat de kavia's kapot gaan,
ten tweede ben ik bang dat we allemaal kapot gaan omdat het heul moeilijk op de weg letten is als er een poetel en twee kavia's door je auto heen rennen
[..]
Ik niet.
ten tweede ben ik bang dat we allemaal kapot gaan omdat het heul moeilijk op de weg letten is als er een poetel en twee kavia's door je auto heen rennen
[..]
Ik niet.
nee, maar iedereen wilde Wim zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
zit ook wat in ja.![]()
Maar, hij moet met je mee? omdat hij niet lang alleen kan blijven?
Nee, hij moet mee omdat hij Lin wil ontmoetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
zit ook wat in ja.![]()
Maar, hij moet met je mee? omdat hij niet lang alleen kan blijven?
Oeh, ook goeden oplossing!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar iedereen wilde Wim zien.
Meet bij Schaar![]()
You bent de baas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, hij moet mee omdat hij Lin wil ontmoeten.
Nee het is geen noodzaak dus, hij kan ook thuisblijven
Is dat zo?quote:
jwtz smaatje.quote:
Het Pythagoras Kwartet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
of dezen
http://www.muziekopdedommel.nl/programma2012/dagindeling/
You WILL respect my authority!quote:
Neeee kom zaterdag naar pitpopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
of dezen
http://www.muziekopdedommel.nl/programma2012/dagindeling/
ze worden steeds duurder in de winkelquote:OPI Nagellak -The Holland Collection Vampsterdam nieuw
Beschrijving
Uit de ‘Holland Collection 2012‘ van O.P.I. "Vampsterdam"een Bordeauxpaarse kleur met paarse shimmer.
inhoud 15 ml Nieuw !!!!!
Kost in de winkel ¤17,95
Doe een goed bod!
mja, ik kan ze niet alleen laten. Voor een paar uurtjes kan het prima. Maar een dag nah.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben baas![]()
Maar Fiets, is het nou zo dat als de kavia's niet komen, dat jij dan ook niet komt?
Pitpop?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeee kom zaterdag naar pitpop![]()
Nah.. programma is heul niks... ik denk dat Ãk zelfs niet ga
kom je mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
VENGABOYS OMG IK MOET NAAR DEN AFTERPARTY VAN BOA !!11!!!1!!![]()
![]()
Dan moeten we gezamenlijk in conclaaf wie we belangrijker vinden, de poetel of fiets!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja, ik kan ze niet alleen laten. Voor een paar uurtjes kan het prima. Maar een dag nah.durf het niet aan. Ik moet op ze passen.
![]()
Dus idd, als door wat van reden dan ook de honters niet mee kunnen of mogen dan kan ik niet komen.
nou, dan kommen ze gewoon mee!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja, ik kan ze niet alleen laten. Voor een paar uurtjes kan het prima. Maar een dag nah.durf het niet aan. Ik moet op ze passen.
![]()
Dus idd, als door wat van reden dan ook de honters niet mee kunnen of mogen dan kan ik niet komen.
quote:
Jonge jullie helpen m'n trollactie nietquote:
Ik heb niet zoveel met honters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Jonge jullie helpen m'n trollactie niet
Dan kun je toch nog wel helpen trollenquote:
MAKE HIM STOP, Dit moet je echt zelf zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
OMG CIF IS AAN HET SPOILEREN VAN GREYS GISTEREN![]()
Schaarrrrr... noeeezzzz
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel helpen trollen
But I thought I haz power yes?quote:
Gasssppp waar kan ik em online kijken!!! HELP ZOEKEN PANIEKKKKKKKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MAKE HIM STOP, Dit moet je echt zelf zien
Wat een crappy husband!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Schaarrrrr... noeeezzzz
![]()
Nouja ik vroeg het ook halfquote:
Geef 'm patsen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Schaarrrrr... noeeezzzz
![]()
Vlg mij is ze frietekes aan het bakkenquote:
Muts!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ik vroeg het ook halfWant ik ben te sgiewnierig van aard
Frietekesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij is ze frietekes aan het bakken
Zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Frietekes.
Weten jullie waar ik zojuist geweest ben?
scheiden!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Schaarrrrr... noeeezzzz
![]()
Het hardloopvirus slaat toe.quote:
Ik had het idee al best lang, maar wil vooral graag ooit een marathon samen met m'n vader lopen, dus jaquote:
Oeh ! Meteen combineren met den party plannerquote:
Dan is trainen wel hendig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had het idee al best lang, maar wil vooral graag ooit een marathon samen met m'n vader lopen, dus ja.
quote:
Mental image.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo graag gaan skeeleren met Cody, maar ik ben bang dat hij me doodvermoord
Wim de doodvermorende poetelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo graag gaan skeeleren met Cody, maar ik ben bang dat hij me doodvermoord
Hij is levensgevaarlijkquote:
Nee, ik ben een pauper, ik gebruik nog steeds de meuk die ik bij m'n opleiding kreegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gebruik je wel de speciale manicure dop van sjannel?
Ik vind het vooral een heel stoer idee om over ene tijd mijn ouders te verrassen met de vraag: zullen we ergens samen een (vul aantal in) km loop doen? Denk dat ze dat best wel tof vinden. En ik ben gewoon een kantoorreet aan het kweken, mag ook wel minder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa ik wil ook weer skeeleren.. maar ik durf ook niet... + ze liggen aan de kust en ik ben te lam om te vragen of mijn ouders ze weer een keer willen meebrengen
Maar restecp debsbuurvrouw is hier ook aan het trainen voor halve marathon
Ik zou het niet kunnen
(of zin in hebben want ik haat lopen
)
billenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Heel cool, Debs![]()
Grin, Stef wil niet slapen en ligt nu heel hard een zelfverzonnen billenlied te zingen
Klinkt als een goeden lied.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Heel cool, Debs![]()
Grin, Stef wil niet slapen en ligt nu heel hard een zelfverzonnen billenlied te zingen
Dat wil ik horenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Heel cool, Debs![]()
Ik denk de eerste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Vraag: ik heb een abonnement op een website stopgezet, dit bevestigd gekregen, echter is er opnieuw geld afgeschreven. Ik heb 2x per e-mail contact gelegd maar geen reactie ontvangen. Ik wil graag een claim indienen via PayPal. Welke vorm is dit dan?
• Ongeautoriseerde transactie: Ik heb een recente transactie niet goedgekeurd.
• Geschil over object: Ik heb een gekocht object niet ontvangen, of het object dat ik heb ontvangen verschilt aanzienlijk van de beschrijving.
Ik zou ook denken de eerste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Vraag: ik heb een abonnement op een website stopgezet, dit bevestigd gekregen, echter is er opnieuw geld afgeschreven. Ik heb 2x per e-mail contact gelegd maar geen reactie ontvangen. Ik wil graag een claim indienen via PayPal. Welke vorm is dit dan?
• Ongeautoriseerde transactie: Ik heb een recente transactie niet goedgekeurd.
• Geschil over object: Ik heb een gekocht object niet ontvangen, of het object dat ik heb ontvangen verschilt aanzienlijk van de beschrijving.
quote:Deze transacties zijn zonder mijn medeweten uitgevoerd door iemand die zonder mijn toestemming toegang heeft verkregen tot mijn rekening.
Met het opzeggen trek je toch het recht van toegang tot je rekening terug? Dus alles wat daarna gebeurt is zonder toestemming, ondanks eerdere toestemming.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, als ik dan bij de final check kom staat er dit:
[..]
Dat is wel waar, heb nu maar ff mailtje gestuurd naar PayPal. Binnen max. 72 uur reactie dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met het opzeggen trek je toch het recht van toegang tot je rekening terug? Dus alles wat daarna gebeurt is zonder toestemming, ondanks eerdere toestemming.
Puur taaltechnisch gezien tenminste.
Hopen dat het een beetje vlot en normaal opgelost wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel waar, heb nu maar ff mailtje gestuurd naar PayPal. Binnen max. 72 uur reactie dus dat zit wel goed.
kekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuq, ik klikte net per ongeluk op mijn navigatie, die stond nog op een belgische kaart. Zag ik het dorpje sint-jozef-arbeider
Thehehe.. ik lollerdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuq, ik klikte net per ongeluk op mijn navigatie, die stond nog op een belgische kaart. Zag ik het dorpje sint-jozef-arbeider
Ze hebben wel epische plaatsnamen.quote:
Mwehe, have fun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dat leerwerk, ik ga m'n neons op m'n wielen gooien ofzo.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is de Belgische tegenhanger van hendrik Ido Ambacht
H.I.A.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is de Belgische tegenhanger van hendrik Ido Ambacht
Ballon!!quote:
Kastquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ballon!!
Kleren vouwen en in kast doen
Gewoon in de wasmand laten zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ballon!!
Kleren vouwen en in kast doen
Bij Rick niet. We hebben mijn kast hierheen verhuisdquote:
wanneer ga je over?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij Rick niet. We hebben mijn kast hierheen verhuisd
Trustequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Yay! Weer innernets! Precies op tijd om gedag te zeggen voor ik ga pitten
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en het billenlied ging ongeveer zo:
BILLENBILLENBIIIIILLEN!! X 8000
Oh, en af en toe nog iets van dikke billen tussendoor
Ik dacht dat die post niet meer door was gekomen..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
ik heb dit weekend een billenliedje voor mijn nichtje gezongen, incl. billenpolitie en dikke billen etc etc etcquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
Echo op feestboek zetten indien alles goed? (waar ik wel vanuit ga overigensquote:
Ik kom er steeds meer achter dat ik zoberzo vaak zelf liedjes maak of liedjes verziek door er (vieze) teksten zelf op te verzinnen, dat wordt wat als ik zelf ooit kinderen krijgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
De echo komt zeker on teh innernets indien ok![]()
En haha, het universele billenlied![]()
oohh, crap, ik heb ze gekregen hoor! Ur so sweet, thnx
That's the info I was looking forward to since I came homequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
En nu ik er een halve kilo aan constipatie uitgewerkt heb kan ik écht tevreden slapen. Ciao!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Echo, spannendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
De echo komt zeker on teh innernets indien ok![]()
En haha, het universele billenlied![]()
oohh, crap, ik heb ze gekregen hoor! Ur so sweet, thnx
ik was allang aan het rammelen johquote:
sex mag, als je het maar alleen doet indien noodzakelijk voor kinderen maken en zolang je er maar niet van genietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar ik ben getrouwd, heb kort pittig kapsel, joggingbroek en geen sex meer dus dat wordt 'm niet he....
Genieten van sex?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
sex mag, als je het maar alleen doet indien noodzakelijk voor kinderen maken en zolang je er maar niet van geniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hmm, das mooi kut dan. Misschien kun je iets met een spuit fixen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar ik ben getrouwd, heb kort pittig kapsel, joggingbroek en geen sex meer dus dat wordt 'm niet he....
Als ik het zo hoor, is de kans dan niet groot dat de boel toch wel klapt, of je nou weggaat of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
En schattekes, ik heb even raad nodig.
Ik ben 3 jaar geleden lid geworden van de bewonersorganisatie. Min of meer omdat ik had laten vallen dat het me leuk leek om iets te doen voor de buurt, mijn buurman secretaris is en ze met spoed een penningmeester zochten. In het begin vond ik het heel leuk maar ik merk al best een hele tijd dat de jeux er uit is.
Ik heb geen zin in de vergaderingen, geen zin in de activiteiten, en dat terwijl het qua tijd best te doen is. Maar ik ga er al tijden met tegenzin heen.
Ik merk dat de zin van de voorzitter ook aan het wegebben is. De secretaris delegeert steeds meer. Er zijn al 2 actieve leden op standby gegaan de afgelopen maanden. Ik zou er uit kunnen stappen, maar ik ben bang dat de hele organisatie dan klapt en dan zou ik me vreselijk schuldig voelen.
Wat zouden jullie doen?
Als de organisatie gaat klappen omdat jij (1 iemand) er uit gaat; dan zit het er toch aan te komen. Het is nooit goed als een vereniging op 1 persoon moet leunen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
En schattekes, ik heb even raad nodig.
Ik ben 3 jaar geleden lid geworden van de bewonersorganisatie. Min of meer omdat ik had laten vallen dat het me leuk leek om iets te doen voor de buurt, mijn buurman secretaris is en ze met spoed een penningmeester zochten. In het begin vond ik het heel leuk maar ik merk al best een hele tijd dat de jeux er uit is.
Ik heb geen zin in de vergaderingen, geen zin in de activiteiten, en dat terwijl het qua tijd best te doen is. Maar ik ga er al tijden met tegenzin heen.
Ik merk dat de zin van de voorzitter ook aan het wegebben is. De secretaris delegeert steeds meer. Er zijn al 2 actieve leden op standby gegaan de afgelopen maanden. Ik zou er uit kunnen stappen, maar ik ben bang dat de hele organisatie dan klapt en dan zou ik me vreselijk schuldig voelen.
Wat zouden jullie doen?
Nee, het is voornamelijk de voorzitterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
Ik zou eens het gesprek aangaan met de voorzitter. Op het moment dat die secretaris er niet bij zit. Kijken of jullie kunnen ontdekken of het puur de secretaris is, of dat er veel meer aan de hand is.
Denk je dat je makkelijk opvolgers zou kunnen vinden?
Ja, ik ben ook nogal een pleaser en doe dingen omdat ze van mij worden verwacht, maar niet omdat ik er nou zo veel lol uit haalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als de organisatie gaat klappen omdat jij (1 iemand) er uit gaat; dan zit het er toch aan te komen. Het is nooit goed als een vereniging op 1 persoon moet leunen.
Ik zou; als ik jou was; er mee kappen. Ik zit 'een beetje' in eenzelfde situatie met mijn tennisvereniging. Ik kijk het nu nog even aan maar ik ben er van overtuigd dat ik het niet ga volhouden. Er wordt te veel ge-eist en ik vind het echt niet meer leuk om - in mijn vrije tijd - te doen.
Denk aan jezelf... Je leeft maar 1x om zaken tegen je zin te "moeten" doen. Verplichtingen zijn er al genoeg in het leven
Maar zo ben ik. Ik was vroeger niet zo; maar er werd erg vaak van mij geprofiteerd.
Ja maar dat stemmetje van jou is veel te streng.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nogal een pleaser en doe dingen omdat ze van mij worden verwacht, maar niet omdat ik er nou zo veel lol uit haalEn een ander stemmetje in mezelf zegt dat ik een lui strontmormel ben en niet zo moet mauwen.
Das onzin, dit heeft niks met luiheid te maken. Ik kan me ook wel voorstellen dat je dit soort dingen na een paar jaar wel beu bent. Dat is eigenlijk meestal wel zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nogal een pleaser en doe dingen omdat ze van mij worden verwacht, maar niet omdat ik er nou zo veel lol uit haalEn een ander stemmetje in mezelf zegt dat ik een lui strontmormel ben en niet zo moet mauwen.
Okayquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgende meet een cursus Nee zeggen erbij
Jij mag mee doenquote:
En de circusactiviteit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden activiteit naast de cursus lopen op hakken
het gaat ook niet om tijd, die heb ik wel. Ik vind het gewoon niet leuk meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat stemmetje van jou is veel te streng.
Dit is jouw vrije tijd, die moet je niet verspillen aan iets dat je met tegenzin doet.
als je dat nog 1 keer zegt kom ik persoonlijk in je hoofd bijtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En de circusactiviteit.
Ik wil ook naar de meet.
Toch wel tijd, tijd die je liever aan iets anders zou besteden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om tijd, die heb ik wel. Ik vind het gewoon niet leuk meer![]()
![]()
Daar heb je je antwoord toch al? Jij zou toch ook niet van iemand anders verwachten om dit met tegenzin te doen? Waarom dan wel van jezelf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om tijd, die heb ik wel. Ik vind het gewoon niet leuk meer![]()
![]()
Ik hou al op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je dat nog 1 keer zegt kom ik persoonlijk in je hoofd bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |