Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoorquote:
wil je wel komen ophalenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoor
Ja wat is dit nuquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik ken je geheim en ik ga je ermee confronteren.Ja oké, ik heb dr inderdaad geneukt. Houd dr nou eens over op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nou ja zeg...quote:
Heb je ook deze sticker op je scooter?quote:
Ja, neem Jumi enzo ook mee dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja wat is dit nu. Moet ik je nog met auto ophalen dan?
lol bij mij zou er alleen grass op staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je ook deze sticker op je scooter?
[ afbeelding ]
Kan je niet met de bus ofzo menquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga sowieso niet gezellig doen in de auto. Dit is toch geen service
Ok, sorry hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoor
Maar al te graagquote:
Bij mij alleen Ass.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol bij mij zou er alleen grass op staan.
Neu moet met mama meerijden. Anders was ik de metro al in.quote:
Je zou kk gezellig hebben als ik muziek op zet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga sowieso niet gezellig doen in de auto. Dit is toch geen service
Omdat ze je dan niet hoort?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou kk gezellig hebben als ik muziek op zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |