Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Vraagje aan de nagelmeisjes dan maar.
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Oh is dat hetquote:
Dan wordt het toch niet blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.
Met de losse hand, kan jij dat?quote:
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere foksterquote:
Als je nog kan typen als ik klaar ben met jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere fokster
Ja, maar daar heb ik ook goed voor moeten oefenen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met de losse hand, kan jij dat?Of bedoel je nog met een brush erbij?
Met plakband wordt het bij mij altijd op de 1 of andere manier lelijk
Stiekem ben ik best wel trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt wel weer dat dit de gezelligste SC is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god oh god, het gros van Udowu komt hier
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik best wel trots.
Welkom op FOK!
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god oh god, het gros van Udowu komt hier
Hoezo dachten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schat
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schat
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wss hele stomme vraag hoor ... maar waar staat dat udowu nou voor? Ik ben er nog nooit geweestik weet wel dat het iets uit onz is toch?
Users die overal worden uitgekotst ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wss hele stomme vraag hoor ... maar waar staat dat udowu nou voor? Ik ben er nog nooit geweestik weet wel dat het iets uit onz is toch?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik best wel trots.![]()
Figuresquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Ja sorry ik was ff te lui om naar ONZ te gaan en die SC op te zoeken enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Tli beschermt haar oude maatjes tenminste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |