Thanks Sinos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouz
Dus;
[ afbeelding ]
quote:
Zo ben ik gewoon, één en al mysterie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geef hier![]()
Doorgaans zeg je dan: wil er iemand popcorn? Nu is het net alsof je het vraagt.
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbrachtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik denk dat er toch maar een Facebook page gemaakt moet worden voor alle roddels, weg van de modjes.
Of WD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, heel die sc hierWaar is mijn bad bitch Ally
Scotch tapequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Vraagje aan de nagelmeisjes dan maar.
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Of met losse hand, of plakband.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Zou wel handig zijn, ik mis elke keer een hoop blijkbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbracht
Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Oh is dat hetquote:
Dan wordt het toch niet blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.
Met de losse hand, kan jij dat?quote:
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere foksterquote:
Als je nog kan typen als ik klaar ben met jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere fokster
Ja, maar daar heb ik ook goed voor moeten oefenen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met de losse hand, kan jij dat?Of bedoel je nog met een brush erbij?
Met plakband wordt het bij mij altijd op de 1 of andere manier lelijk
Stiekem ben ik best wel trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |