quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ze moeten zelf weten wat ze doen toch
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij vandaan komt? Ik ken je niet eens.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat een hoop vrouwen hier. De hosselman is er, opgepast.
Sorry dat ik het gemiddelde zo omlaag trekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat de aantal vagins groter is dan piemels in deze SC
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij naartoe komt? Ik ken je niet eens.
Laten we dat maar zo houden dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij vandaan komt? Ik ken je niet eens.
Das prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouz
Dus;
[ afbeelding ]
Anders had ik er ook echt geen opmerking over gemaakt, maar dit is gewoon sad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wacht dat vertelde je er niet bij
Nee dat is not done
Roaaarrrrquote:
Lol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt ...
Niet veel voor nodig zo te zien hehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even mezelf om laten bouwen, sorry
Ik vroeg of iemand wiltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roaaarrrr
wise heeft vast wel wat popcorn over
Kunnen we jouw pagina wel voor gebruikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik denk dat er toch maar een Facebook page gemaakt moet worden voor alle roddels, weg van de modjes.
Ja, geef hierquote:
Thanks Sinos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouz
Dus;
[ afbeelding ]
quote:
Zo ben ik gewoon, één en al mysterie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geef hier![]()
Doorgaans zeg je dan: wil er iemand popcorn? Nu is het net alsof je het vraagt.
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbrachtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik denk dat er toch maar een Facebook page gemaakt moet worden voor alle roddels, weg van de modjes.
Of WD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, heel die sc hierWaar is mijn bad bitch Ally
Scotch tapequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Vraagje aan de nagelmeisjes dan maar.
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Of met losse hand, of plakband.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Vraagje aan de nagelmeisjes dan maar.
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Zou wel handig zijn, ik mis elke keer een hoop blijkbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |