Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Baasquote:
hij is niet dood man, kut sneetje in zn wang had iequote:
Talen zijn easyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Wiskunde B, 8 op mijn eindlijst. Met minimale inspanning.
Enige onvoldoendes had ik in de onderbouw: Frans en Duits. Totaal geen interesse.
Econometrie gaan doen en je wordt miljonair.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Wiskunde B, 8 op mijn eindlijst. Met minimale inspanning.
Enige onvoldoendes had ik in de onderbouw: Frans en Duits. Totaal geen interesse.
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebzquote:
Ja voor al die natuurkunde shit heb je Wis B nodigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebz
Dingen aannemen die op internet staanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebz
Ik ga ook EM doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja voor al die natuurkunde shit heb je Wis B nodig
EM gedaan, makkelijk geslaagd. Middelbare school was easy
Jou nog serieus nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dingen aannemen die op internet staan
Jij kan beter C&M gaan doen. Goed in talen en slecht in wiskundequote:
websites van universiteiten gelovenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dingen aannemen die op internet staan
Meh, ik hou van geld, daarom wil ik iets met bedrijfseconomie gaan doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij kan beter C&M gaan doen. Goed in talen en slecht in wiskunde
harhar hoef m niet eens in te koppenquote:
Jep, voordat ik mij opleiding koos dacht, o nice leuke vakken etc. Nu doe ik de opleiding en denk ik oe nice bijna alle dagen vrij hiep hoi. Jammer dat ik SLB heb en andere seniele vakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
websites van universiteiten gelovensowieso folders van uni's geloven
ze liegen allemaal he.
je hebt Donnie al?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet een 2e striker hebben maarja ik wacht even totdfat ik Dempsey kan betalen.
Zonde, mooi team.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dit team denk ik verkopen en dan een bundesliga team
[ afbeelding ]
Nee man, ik wil een bundesliga teamquote:
en terecht, kutteamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dit team denk ik verkopen en dan een bundesliga team
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Stond je een onvoldoende op Nederlands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
hoe speelt je team?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Santello het volgende:
Ik vind Altidore lekker spelen, je moet er wel mee om kunnen gaan (pro zijn).
gebeurt veel te vaak, vooral types als defoe die kopduels winnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lucio verliest ff een kopduel van Defoe, tegengoal
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Krijgt Ribery 7 chem als RCAM in 4-2-3-1 als hij dubbel heeft met schweini en Lahm en enkele met de CF?
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Krijgt Ribery 7 chem als RCAM in 4-2-3-1 als hij dubbel heeft met schweini en Lahm en enkele met de CF?
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens hoe die knaap heetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie niet zelf zijn foto online hebben gevonden.
Richie mijn achternaamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die knaap heet
Misschien staat dat bod er al een dag of 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die alleen op formatie zoeken
Haal SIF Heitinga ekte baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die alleen op formatie zoeken
Een week geleden was hij ook al rond de 22kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien staat dat bod er al een dag of 2.
Fitness squad met gouden spelers op de bankquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik werd net met mijn sterrenteam gelinked aan een 60-62-59 team met 40 chem ofzoRare combinaties soms.
Hij had ook maar 1,5 ster ofzo, dus dat niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Fitness squad met gouden spelers op de bank
Top! Ja is altijd zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Theorie ding voor rijles gehaaldEr zakten echt iets van 30 van de 40 mensen
Mensen komen altijd te laat, vergeten hun ID, vergeten de hele afspraak, etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wat een team heeft GJE nou weer
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mensen komen altijd te laat, vergeten hun ID, vergeten de hele afspraak, etc.
Haha damn, leesfoutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeft
(zakten he, niet zaten)
4 geloof ik, eentje bij de eerste en 3 het tweede stuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha damn, leesfoutBij mij zaten er heel veel niet, en daarna zakten er ook nog eens veel ja
Hoeveel fouten had je?
Ja dat is ongelooflijk. Toen ik daar zat was er gewoon iemand voor de 18de keerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wat een team heeft GJE nou weer
Netjes, zo hoort het. Als ik soms hoor hoe vaak mensen dit over moeten doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
4 geloof ik, eentje bij de eerste en 3 het tweede stuk.
Sorryquote:
Van de eerste 20 die naar voren kwamen waren er 2 geslaagdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Netjes, zo hoort het. Als ik soms hoor hoe vaak mensen dit over moeten doen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst kom wij nu weer danen zet ff een speler erop heb die DEmpsey net gehaald
Rijstinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeft
(zakten he, niet zaten)
Ja belachelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van de eerste 20 die naar voren kwamen waren er 2 geslaagd
18 foutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Rijstin![]()
Bij mij zat toen een boer die na afloop van de daken schreeuwde dat hij 'maar' 18 fout had en de keer daarvoor 23 fout
Heldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst kom wij nu weer danen zet ff een speler erop heb die DEmpsey net gehaald
Die haalt het nooit van zijn levenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Rijstin![]()
Bij mij zat toen een boer die na afloop van de daken schreeuwde dat hij 'maar' 18 fout had en de keer daarvoor 23 fout
11kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
HeldHad je niet hoeven doen man
Mja stekelenburg 10k bin
wel andere formatie, geen idee of ie 9 haaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja stekelenburg 10k bin
11.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja stekelenburg 10k bin
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
4231 is ie rijst, misschien gewoon 9 chem.
Van rijst, omdat ingesteld en tradeoffer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Neraice het volgende:
Waar komt die schijtmuziek vandaan, waarom is het Nederlands en waarom staat Steek er voor 10k op?
Thanks captain hindsightquote:
Ik heb de taal gewoon Nederlands maar commentaar Engels.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Neraice het volgende:
Wie speelt er nou Fifa in het Nederlands?
Zeker ook Evert ten Napel
Leert een buitenlander een keer Nederlands, komt ene Neraice weer zeikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Neraice het volgende:
Wie speelt er nou Fifa in het Nederlands?
Zeker ook Evert ten Napel
Ja gelukkiig was die gisteren ziek. Speelde toen echt slecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je ook nog tegen Lingren. zien he op de stream vandaag
Ik geef je trouewns vanavond die coinsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je ook nog tegen Lingren. zien he op de stream vandaag
0 schoten op doel had je tegen me toen ja hahahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja gelukkiig was die gisteren ziek. Speelde toen echt slecht.
No you didn'tquote:
nice linkquote:
die in got topic?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice linkjammer dat toen ik erop klikte ik nog geen duidelijke map zag
yepquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leert een buitenlander een keer Nederlands, komt ene Neraice weer zeiken
3* skill vind ik kut op CAMquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
TOTY Mathias Suarez, GET HIM NOOWWWW. Hij is serieus goed
je wint zelfs van bronze engelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat nieuwe zweetteam is echt
Win zelfs van die bronze Engelse teampjes
Zelfs jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wint zelfs van bronze engelsdat had ik niet verwacht met Hart op doel.
Wat is daar knap aan met die gouden spelers van je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had nog wel eens moeite met Westcarr en Robinsonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wint zelfs van bronze engelsdat had ik niet verwacht met Hart op doel.
wss 10 uur zoals elke avond behalve vrijdagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moest vragen van Roypsv of we nog gingen clubben en hoe laat
Wat is je team?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ps3'er ben ik hèquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
wss 10 uur zoals elke avond behalve vrijdag
je hebt godver de helft gouden pace josti's, als je dan nog verliest ben je écht onmeunig slechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had nog wel eens moeite met Westcarr en Robinson
Zal zo wel linken, zit mobielquote:
Laat m de wekker maar om 2 uur vannacht zettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moest vragen van Roypsv of we nog gingen clubben en hoe laat
Dit. CB's bevallen me wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 matige cb's met daaromheen minimaal 85 pace
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat m de wekker maar om 2 uur vannacht zetten
oeps ik bedoel 18:28quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/319730147
Vanaf 41:50
IF Henryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
Veel te laat, maar eindelijk IF Henry ben wel benieuwd
96 curve had 99 moeten zijnquote:
ik had hem voor 19kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat hij? Misschien ook maar eens een team mee maken
Ik verloor altijd van die Engelse bronzeteams met Sinclair, Westcarr en weston.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maar hoezo ben je nou trots dat je van bronzen teams wint dan?
Jij hebt gouden (!) pacebeestenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik verloor altijd van die Engelse bronzeteams met Sinclair, Westcarr en weston.
Ik verloor van met MLS'jes hequote:
Dat is het 99%. ik heb de bal eerder dan de opponent > meer kansen > meer goalsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is het ook het domme, denken dat pace alles is
De bal pakken doe je niet alleen met pacequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is het 99%. ik heb de bal eerder dan de opponent > meer kansen > meer goals
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is het 99%. ik heb de bal eerder dan de opponent > meer kansen > meer goals
Breek je discquote:
Zoek een andere verslaving.quote:
dat is soms gewoon grappig om te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef DutchSL het volgende:
Kick off wedstrijd tegen CPU met al jouw sliders op 99 en al zijn sliders op 1.
Dan zie je pas pacebeesten. Goede training ook voor je virtual pro
Dan doe je dat. Of geef alles wat je heb in UT wegquote:
Dat heb ik al 2 of 3 keer gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Of geef alles wat je heb in UT weg
Fifa verkopen dan, of aan iemand anders geven tijdelijkquote:
Slechte fifaist welquote:
no, alleen als er bij beide consoles 2 mensen meespelen zeg maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Pino0 het volgende:
kan je met fut online 2v2 net zoals bij clubs?
Met een offline vriend erbij welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Pino0 het volgende:
kan je met fut online 2v2 net zoals bij clubs?
20-2-4quote:
Geen idee, iedereen die mee wil doen mag roepenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben ff bezig kom zo wel. Wie doen er mee allemaal?
Oh kut, zie nu dat er 2 verschillende zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb net Heitinga voor 14k gekocht. Hopelijk is het een goede koop geweest want ik zie hem overal voor rond 20k.
Lama, las verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is de beste CAM-ST combinatie? Gelieve 2 spelers te noemen met dezelfde nationaliteit+club
Huntelaar-Rvpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is de beste CAM-ST combinatie? Gelieve 2 spelers te noemen met dezelfde nationaliteit+club
Tevez - Agueroquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
zelfde nationaliteit + clubquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toty Belhanda + Toty Giroud lijkt me wel tof
Silva + Aguero
Pato + Ibra
Er is zoveel keus :p
Gewoon klikken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe kan je ooit spelers goedkoop inkopen
Gewoon zoeken naar bijvoorbeeld Chiellini en dan open bids proberen te pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe kan je ooit spelers goedkoop inkopen
battol of the club valuequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
Heb nu meer dan 100 pagina's met brons spelersDat zouden er dan 100x15=1500 zijn
Jij hebt ook wel veel ja, heb alleen maar 30 gouden spelers ofzo (allemaal verkocht, behalve teams, nadat ik die achievement had paar maanden geleden)quote:
Er gaat altijd wel iemand overheenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar bijvoorbeeld Chiellini en dan open bids proberen te pakken.
Dan stop ik altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen jullie 2?![]()
Moet wel ff meer zijn. Ik ben er om 8 u
Misschien zitten er wel 0 weight spelers tussen. Ik heb zelf ook redelijk veel maar als ik alles wat ik in packs krijg naar mijn club zou sturen zou ik nog veel meer hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
Heb nu meer dan 100 pagina's met brons spelersDat zouden er dan 100x15=1500 zijn
Ik speel niet vanaf het begin fut, dus dat kan denk ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel 0 weight spelers tussen. Ik heb zelf ook redelijk veel maar als ik alles wat ik in packs krijg naar mijn club zou sturen zou ik nog veel meer hebben
20:00 stop ikquote:
Te weinig en te veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef BDIL het volgende:
Eey op gamebattles kunnen we een team aanmaken 3-3 of 10-10, dan speel je ranked en als je veel wedstrijden wint krijg je prijzen en toernooi invites voor MLG
Dan kan het inderdaad niet, er zijn wel 0 weights die t/m januari uit waren maar dat is dus langer geleden dan 2 maanden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel niet vanaf het begin fut, dus dat kan denk ik niet?
Sinds 2 maanden ofzo bewaar ik alles behalve wat waardevol is (Pogba, Osborne enzo verkoop ik wel)
Wat is dezennn doe jij ook weer mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Santello het volgende:
We zijn op de xbox met 6 man aan het clubben.
Nja, als je nog iemand zoekt wil ik wel even kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan het inderdaad niet, er zijn wel 0 weights die t/m januari uit waren maar dat is dus langer geleden dan 2 maanden.
Elke dag een zooi pakjes openenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel veel ja, heb alleen maar 30 gouden spelers ofzo (allemaal verkocht, behalve teams, nadat ik die achievement had paar maanden geleden)
haha brada xbox zit in mn bloedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja man, helaas geen plek voor PS3 sletjes
In weekenden haal ik wel 25 van die 400, op doordeweekse dagen wat minder omdat ik wel alles met waarde verkoop. Tegenwoordig bijna alleen maar dubbelequote:
Is good.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over een uurtje. Tweet het naar al je vriendjes en vriendinnetjes
quote:
Jij. Ja jij ja haalt het niveau van de ps3ers omlaag. Je zei de hele tijd van als ik een xbox had dan maak ik jullie allemaal in.quote:
Je mag samen met Rijst, ik ben er nietquote:
Ik word beterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij. Ja jij ja haalt het niveau van de ps3ers omlaag. Je zei de hele tijd van als ik een xbox had dan maak ik jullie allemaal in.
Ja jeetje, waarom moet ie dan stoppen? ;')quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik wou om 8 uur maar GJE moet dan stoppenJullie kunnen nu wel zonder mij
- domquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ik maak net een team met 4IF's op Futhead, staat er bij de waarde 32000
Hmmm, 't lijkt me sterk dat die IF's ooit allemaal onder de discardwaarde lagen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze updaten prijzen niet. Up Benzema is daar ook 40k en die kan je voor 10k halen etc.
Oh ja las verkeerd (weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm, 't lijkt me sterk dat die IF's ooit allemaal onder de discardwaarde lagen...
Heb je mij al invite gestuurd/geaccepteerd??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je mag samen met Rijst, ik ben er niet
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ja las verkeerd (weer). Toty's hebben geen prijs en sommige IF's ook niet
Speel anders eerst H2Hquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik snap het echt niet, mensen rennen altijd op mij af en pakken de bal maar mijn defence doet niks..
Offline maar weer
Ik weet niet waar je dat kan vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Speel anders eerst H2HKom je mensen van je eigen niveau tegen, kun je oefenen.
Bij 'Online' H2H Seasons dacht ik. Gewoon online matches dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat kan vinden.
Naar bed denk ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja jeetje, waarom moet ie dan stoppen? ;')
Sorry schatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja jeetje, waarom moet ie dan stoppen? ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |