Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Baasquote:
hij is niet dood man, kut sneetje in zn wang had iequote:
Talen zijn easyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Wiskunde B, 8 op mijn eindlijst. Met minimale inspanning.
Enige onvoldoendes had ik in de onderbouw: Frans en Duits. Totaal geen interesse.
Econometrie gaan doen en je wordt miljonair.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Wiskunde B, 8 op mijn eindlijst. Met minimale inspanning.
Enige onvoldoendes had ik in de onderbouw: Frans en Duits. Totaal geen interesse.
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebzquote:
Ja voor al die natuurkunde shit heb je Wis B nodigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebz
Dingen aannemen die op internet staanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel veel meer mee als ik kijk op de interwebz
Ik ga ook EM doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja voor al die natuurkunde shit heb je Wis B nodig
EM gedaan, makkelijk geslaagd. Middelbare school was easy
Jou nog serieus nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dingen aannemen die op internet staan
Jij kan beter C&M gaan doen. Goed in talen en slecht in wiskundequote:
websites van universiteiten gelovenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dingen aannemen die op internet staan
Meh, ik hou van geld, daarom wil ik iets met bedrijfseconomie gaan doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij kan beter C&M gaan doen. Goed in talen en slecht in wiskunde
harhar hoef m niet eens in te koppenquote:
Jep, voordat ik mij opleiding koos dacht, o nice leuke vakken etc. Nu doe ik de opleiding en denk ik oe nice bijna alle dagen vrij hiep hoi. Jammer dat ik SLB heb en andere seniele vakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
websites van universiteiten gelovensowieso folders van uni's geloven
ze liegen allemaal he.
je hebt Donnie al?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet een 2e striker hebben maarja ik wacht even totdfat ik Dempsey kan betalen.
Zonde, mooi team.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dit team denk ik verkopen en dan een bundesliga team
[ afbeelding ]
Nee man, ik wil een bundesliga teamquote:
en terecht, kutteamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dit team denk ik verkopen en dan een bundesliga team
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Stond je een onvoldoende op Nederlands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
hoe speelt je team?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Santello het volgende:
Ik vind Altidore lekker spelen, je moet er wel mee om kunnen gaan (pro zijn).
gebeurt veel te vaak, vooral types als defoe die kopduels winnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lucio verliest ff een kopduel van Defoe, tegengoal
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Krijgt Ribery 7 chem als RCAM in 4-2-3-1 als hij dubbel heeft met schweini en Lahm en enkele met de CF?
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Krijgt Ribery 7 chem als RCAM in 4-2-3-1 als hij dubbel heeft met schweini en Lahm en enkele met de CF?
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens hoe die knaap heetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie niet zelf zijn foto online hebben gevonden.
Richie mijn achternaamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die knaap heet
Misschien staat dat bod er al een dag of 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die alleen op formatie zoeken
Haal SIF Heitinga ekte baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die alleen op formatie zoeken
Een week geleden was hij ook al rond de 22kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien staat dat bod er al een dag of 2.
Fitness squad met gouden spelers op de bankquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik werd net met mijn sterrenteam gelinked aan een 60-62-59 team met 40 chem ofzoRare combinaties soms.
Hij had ook maar 1,5 ster ofzo, dus dat niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Fitness squad met gouden spelers op de bank
Top! Ja is altijd zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Theorie ding voor rijles gehaaldEr zakten echt iets van 30 van de 40 mensen
Mensen komen altijd te laat, vergeten hun ID, vergeten de hele afspraak, etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wat een team heeft GJE nou weer
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mensen komen altijd te laat, vergeten hun ID, vergeten de hele afspraak, etc.
Haha damn, leesfoutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeft
(zakten he, niet zaten)
4 geloof ik, eentje bij de eerste en 3 het tweede stuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha damn, leesfoutBij mij zaten er heel veel niet, en daarna zakten er ook nog eens veel ja
Hoeveel fouten had je?
Ja dat is ongelooflijk. Toen ik daar zat was er gewoon iemand voor de 18de keerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wat een team heeft GJE nou weer
Netjes, zo hoort het. Als ik soms hoor hoe vaak mensen dit over moeten doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
4 geloof ik, eentje bij de eerste en 3 het tweede stuk.
Sorryquote:
Van de eerste 20 die naar voren kwamen waren er 2 geslaagdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Netjes, zo hoort het. Als ik soms hoor hoe vaak mensen dit over moeten doen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst kom wij nu weer danen zet ff een speler erop heb die DEmpsey net gehaald
Rijstinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee iedereen was er wel, maar er was ook een Rijstin en die drukte bij de oefenenvragen steeds niet, dus die begeleider zeggen dat ze wel op die knopjes moest drukken. Zou me niet verbazen als ze de helft niet ingevuld heeft
(zakten he, niet zaten)
Ja belachelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van de eerste 20 die naar voren kwamen waren er 2 geslaagd
18 foutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Rijstin![]()
Bij mij zat toen een boer die na afloop van de daken schreeuwde dat hij 'maar' 18 fout had en de keer daarvoor 23 fout
Heldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst kom wij nu weer danen zet ff een speler erop heb die DEmpsey net gehaald
Die haalt het nooit van zijn levenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Rijstin![]()
Bij mij zat toen een boer die na afloop van de daken schreeuwde dat hij 'maar' 18 fout had en de keer daarvoor 23 fout
11kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
HeldHad je niet hoeven doen man
Mja stekelenburg 10k bin
wel andere formatie, geen idee of ie 9 haaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja stekelenburg 10k bin
11.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja stekelenburg 10k bin
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
4231 is ie rijst, misschien gewoon 9 chem.
Van rijst, omdat ingesteld en tradeoffer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Neraice het volgende:
Waar komt die schijtmuziek vandaan, waarom is het Nederlands en waarom staat Steek er voor 10k op?
Thanks captain hindsightquote:
Ik heb de taal gewoon Nederlands maar commentaar Engels.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Neraice het volgende:
Wie speelt er nou Fifa in het Nederlands?
Zeker ook Evert ten Napel
Leert een buitenlander een keer Nederlands, komt ene Neraice weer zeikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Neraice het volgende:
Wie speelt er nou Fifa in het Nederlands?
Zeker ook Evert ten Napel
Ja gelukkiig was die gisteren ziek. Speelde toen echt slecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je ook nog tegen Lingren. zien he op de stream vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |