Nopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
Alleen als ik geester na doe, zie je dat echt niet?
Natuurlijk wel. Net als anders alleen andere SC naamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
Ja hoor, ze hebben alleen de naam van de SC veranderd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jouquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
ze wilde niet meer.. ik bedoel come on ik had wel wat dingen die ik graag wilde ..als garantiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaan
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
nee inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden dan
Whut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Tegenvaller dit.quote:
Awsome.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
DM werkt snel genoeg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
[..]
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Dus vanavond gaan we richting inferno? Even act 3 en 4 uitspelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
vaak genoeg dat t niet t geval wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzo
En met mij dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat
Maar ik ga niet meeten met Geester, dus probleem opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |