We hoeven dan alleen voor mezelf te bestellen want voor jou heb ik wel iets lekkersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
Mmh niet echt , myn voormalige vriend vond vanwel maar volgensmij loog hij om me beter te laten voelen want na k gekookt had bestelde we iets ..
Bombaclot me like dem nubian princes seen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
Ik vraag me af als getinte dame zelf wat mannen aantrekkelijk aan ons vinden .
lippen mond kont borsten noem t maar op.
wat is jou mening val jij op donker of gaa je liever toch maar blank?
Drop it & i react
Limbs on fayahka! Run dem blot Jah children.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bombaclot me like dem nubian princes seen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan geloof ik je niet, maak eens een foto met je gezicht + briefje gr gr FOK.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan geloof ik je niet, maak eens een foto met je gezicht + briefje gr gr FOK.
rasclot, you like blazin dem herb seen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
ik kom uit jamaica.. land of reggae .. and weed haha :$
Als je negers niet mooi vindt ben je zeker racist?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
Negatiefje, waarschijnlijk ben je zelf ook niet een van de mooiste lol ;')
Je woont daar ook ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
Je zegt net dat je halfbloedje bent, hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
of ska bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
Dan ben je er geboren en kom je er niet vandaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
ik spreek t niet woon hier sinds me 1e mn vader is nederlands
you don`t understand the jamaican culture seen, dem rasclot pussyhole babylon white man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je halfbloedje bent, hoe kan dat dan?
Begin dan eerst maar eerst fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven , eer je aan Jamaicaans begintquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
ookgoed joh (:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je er geboren en kom je er niet vandaan.
Maak dan eens een foto met een briefje in je hand waarop staat "Smoofie is een baas".quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
Idd. Tot die tijd officieel troll.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met een briefje in je hand waarop staat "Smoofie is een baas".
Als je bent geboren in Jamaica dan kom je toch uit Jamaica of niet dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je er geboren en kom je er niet vandaan.
Als iemand aan je vraagt: 'Waar kom je vandaan?' En je woont sinds je eerste in NL, spreekt geen Jamaicaans dan zeg je in mijn ogen dat je uit Nederland komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als je bent geboren in Jamaica dan kom je toch uit Jamaica of niet dan?
Bombaclat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
you don`t understand the jamaican culture seen, dem rasclot pussyhole babylon white man.
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als iemand aan je vraagt: 'Waar kom je vandaan?' En je woont sinds je eerste in NL, spreekt geen Jamaicaans dan zeg je in mijn ogen dat je uit Nederland komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |