Wat een fa2. Ergens vandaan komen betekent je hechting met een land, cultuur, sociale kring, waar je bent opgegroeid etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nou ik vind dat zij wel gelijk heeft hoor, je komt vandaan waar je geboren bent.
Overigens als dat echt haar pic is in haar UI zeg ik dat zij toch wel een lekkere bil heeft. Tot nu toe de lekkerste op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
OhGawd heeft niet door dat er al een pic gepost is en probeert met deze post een onnozel blank meisje uit te hangen die eens goed aangepakt moet worden door een grote neger.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziatische vrouwen kunnen net zo goed getint zijn, dus dat is een onzinnige opmerking.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb het niet zo van kleurtjes.
Geef mij maar een blanke oer europeese chick (of een asiatische)
Smaken verschillen
Is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen kunnen net zo goed getint zijn, dus dat is een onzinnige opmerking.
Jij post anders ook hier hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OMG, dit is topic 35039530593059. Waarom zijn mensen gefascineerd door dit soort topics? Waarom beantwoorden mensen dit soort topics? Waarom maken mensen dit soort topics? Waarom zijn mensen zo geobsedeerd door haarkleur, huidskleur, en ras. Waarom?
Waarom, echt WAAROM maak jij dit soort topics? Zoek een leven. Het heeft geen zin om op een forum bevestiging te zoeken van dit soort dingen. Zeker niet op een forum vol autisten. En als iemand je dan niet mooi vindt keihard boehoe roepen. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik begrijp niet wat meisjes als jij met dit soort topics willen bereiken. Het antwoord zal altijd zijn: smaken verschillen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
ben lichter hoor maar die foto is heel donker,
Wat is niet hetzelfde? Ik zeg dat Aziatische vrouwen ook een tintje hebben. Lijkt me duidelijk.quote:
Zoek een leven sprak de fokkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom, echt WAAROM maak jij dit soort topics? Zoek een leven. Het heeft geen zin om op een forum bevestiging te zoeken van dit soort dingen. Zeker niet op een forum vol autisten. En als iemand je dan niet mooi vindt keihard boehoe roepen. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik begrijp niet wat meisjes als jij met dit soort topics willen bereiken. Het antwoord zal altijd zijn: smaken verschillen.
Ze is erg onzeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom, echt WAAROM maak jij dit soort topics? Zoek een leven. Het heeft geen zin om op een forum bevestiging te zoeken van dit soort dingen. Zeker niet op een forum vol autisten. En als iemand je dan niet mooi vindt keihard boehoe roepen. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik begrijp niet wat meisjes als jij met dit soort topics willen bereiken. Het antwoord zal altijd zijn: smaken verschillen.
Bizar gewoon dat mensen dit soort topics maken, echt bi-zar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze is erg onzeker.
En daarom zoekt ze bevestiging.
Ze is 19, maar gedraagt zich als een puber van 16.
Dat onzekere zal wel van haar klasgenoten afkomen, ik denk niet dat ze al van school is.
Aandacht hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bizar gewoon dat mensen dit soort topics maken, echt bi-zar.
Da werknie bij mij, ik ban in DM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar daar hebben we dm voor!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is echt het domste topic in tijden op FOK!. Ik meen het serieus, ik heb nog nooit zo een dom topic gezien. En dan gaat ze nog echt serieus een plaatje van zichzelf op het forum zetten. Dit is geen partyflock, of sugababes. Hier zitten hoger opgeleide mensen die enigszins autistisch zijn.
10 jaar terug zat hier tof volk ja, nu heeft het vmbo fok geworden en zijn ze met zo veel dat je ze niet meer weg kunt pratenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is echt het domste topic in tijden op FOK!. Ik meen het serieus, ik heb nog nooit zo een dom topic gezien. En dan gaat ze nog echt serieus een plaatje van zichzelf op het forum zetten. Dit is geen partyflock, of sugababes. Hier zitten hoger opgeleide mensen die enigszins autistisch zijn.
meid tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens, hierbij het definitieve bewijs dat TS een Troll is. Ik heb wat foto's gekaapt uit een ander topic. Dit is degene op de foto:
Ene Yaris Sanchez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moge die Troll voorgoed zijn haar lesje hebben geleerd
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens, hierbij het definitieve bewijs dat TS een Troll is. Ik heb wat foto's gekaapt uit een ander topic. Dit is degene op de foto:
Ene Yaris Sanchez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shockingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ene Yaris Sanchez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |