Jij bent sowieso standaard.quote:
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.quote:
"hai, jij bent standaard en ik heb er 1"quote:
Mijn variant is iig nog semi romantisch....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.
Serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
volgens mij is R&P best makkelijk te trollen...
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zat te denken een mini-smoke meet te gooien over een paar weken.
oke dan, tot straksquote:
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
Gridje zet zijn eerste pasjes op het trollen pad.
Klinkt belangrijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sales / support met collega's in USA etc.
Romantiek is voor homo's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn variant is iig nog semi romantisch....
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
Ik heb jou zien ontstaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
wie ben jij eigenlijk?quote:
Weeejoowwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |