Geilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ik niet meer komen, weggestuurd omdat ik met een harde rond liep :$
Unfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je toch langs Sjaan gaat, mag je mij ook wel meenemen naar Spees
subtiel kijken waar je je hand plaatst... je hoeft niet gelijk te staren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik ze wassen zonder er naar te staren? Als ik mijn hoofd omdraai heb ik het washandje tegen hun gezicht geplakt ipv op de tet
Moet ie wel een stukje om voor onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Andersom Uft! We gaan bij Spees eten!
Ik ken al die mensen niet, maar ze kennen elkaar blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol, unf er ook nog eens bij. Nu is het groepje compleet.
Yepquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zo awkward als je met iemand praat en je ziet ze af en toe een blik op je tieten werpen.
Voor jou heb ik dat graag over !quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet ie wel een stukje om voor ons
Compliment als vrouw zijnde, weet je dat je goeden tetten habtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zo awkward als je met iemand praat en je ziet ze af en toe een blik op je tieten werpen.
Whehehe jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
kunnen we niks aan doen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken al die mensen niet, maar ze kennen elkaar blijkbaar wel.
True, maar toch is het mega ongemakkelijk, vooral als het iemand is waarbij je niet wil dat ze het doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Compliment als vrouw zijnde, weet je dat je goeden tetten habt
slettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.
Mannen hebben nog moraal codes, vrouwen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet dat het erg is dat jullie over elkaars 'tetters' praten. Maar altijd zo vaag... mannen praten nooit met elkaar over hun zak of pener.
Ik praatte er met Chris altijd over hoor, maar ja, die is er niet meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet dat het erg is dat jullie over elkaars 'tetters' praten. Maar altijd zo vaag... mannen praten nooit met elkaar over hun zak of pener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |