ABN? Je bedoelt Standaardnederlands?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
Oude mensen die klagen op de taal die 'de jeugd van tegenwoordig'' gebruikt terwijl zij zelf geen fatsoenlijk ABN kunnen![]()
Algemeen Beschaafd Nederlandsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ABN? Je bedoelt Standaardnederlands?
Ja, dat zeg ik: je bedoelt Standaardnederlands?quote:
Ik zag een 9 jarige met een fucking iphone.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Geester het volgende:
hoor tegenwoordig ook al van die 7 jarigen met kanker schelden enzokleine bontkraagjes
Dit hele topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Deze hele topic is offtopic, ik heb nog geen post gezien die ontopic is
Hoeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan allebei.quote:
Wil is hierin de meest logische optie want er staat jij en geen u.quote:
Niet echt, je TT duidt niet op waar de taalpuristen van FOK!quote:
Waarom zo negatief over taalpuristen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Syd het volgende:
[..]
Niet echt, je TT duidt niet op waar de taalpuristen van FOK!meteen op happen. Jij hebt het over taalgebruik als in schelden en asogedrag.
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zonder ons was het nóg slechter gesteld met de taalbeheersing van de gemiddelde FOK!ker.quote:
Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
TS maakt zelf in elke zin minstens één taal- of spelfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |