Het begin van het einde van wat?quote:
Ik weet niet, volgens mij niet. Ik begin steeds meer te hoesten en heb ook geen eetlust meer.quote:
Ik heb nog soep van gisteren. Wil je dat ik het kom brengen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begin van het einde van wat?
[..]
Ik weet niet, volgens mij niet. Ik begin steeds meer te hoesten en heb ook geen eetlust meer.
Ik hoor net dat we aan het begin van het einde zijn aanbeland.. Hoop dat je je zaakjes goed geregeld hebt..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begin van het einde van wat?
[..]
Ik weet niet, volgens mij niet. Ik begin steeds meer te hoesten en heb ook geen eetlust meer.
Dat was een foutjequote:
Als je serieus op niveau wil discussiėren, dan houd ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Weissman het volgende:
Blijkbaar is het publiek hier nog niet klaar voor dit niveau van weissheid.
Speakers aan; sluit je ogen, laat je gaan:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je serieus op niveau wil discussiėren, dan houd ik me aanbevolen.
Ah joh, het gaat later deze week toch regenen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een foutje
Ja, nieuwe bril is in bestellingDe vrouw ging er "spoed" bij zetten
Ja, maar ik wil hem gewoon graag hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah joh, het gaat later deze week toch regenen..
Oeh, zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik heb nog soep van gisteren. Wil je dat ik het kom brengen?
Dus 2012 is toch het einde van de wereld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we aan het begin van het einde zijn aanbeland.. Hoop dat je je zaakjes goed geregeld hebt..
Dat helpt nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een foutje
Ja, nieuwe bril is in bestellingDe vrouw ging er "spoed" bij zetten
Hebberd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hem gewoon graag hebben
Nee, maar had jij niet last van een ondefinieerbaar kuchje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus 2012 is toch het einde van de wereld?
Houd rekening met reguliere levertijd, dat scheelt een teleurstelling.quote:
Bedoel je mijn hoestaanvallen van 7 jaar geleden? De overburen konden mij horen hoesten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebberd!
[..]
Nee, maar had jij niet last van een ondefinieerbaar kuchje?
Wat een ontspannend muziekje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speakers aan; sluit je ogen, laat je gaan:
Nee, bedoelde eigenlijk nu, je bent toch niet lekker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Houd rekening met reguliere levertijd, dat scheelt een teleurstelling.
[..]
Bedoel je mijn hoestaanvallen van 7 jaar geleden? De overburen konden mij horen hoesten.Ik werd op school SARS-patiėnt (SARS was toen een hot item) genoemd.
Dubbele longontsteking, verschillende breedspectrum antibiotica die niet aanslaan...
Stuur even je nr. Ik neem verse mint mee. Heb je vitamientjes thuis?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh, zou niet verkeerd zijn.Het is echter wel een eindje reizen hč?
[..]
Dus 2012 is toch het einde van de wereld?
[..]
Dat helpt nooit.
Waarvan?quote:
Ja, ik moet best veel hoesten inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, bedoelde eigenlijk nu, je bent toch niet lekker?
Leuk!quote:Anyway, ik denk dat ik straks maar eens even op de motor stap als het droog blijft. Heb wel even zin om even uit te waaien, als is het maar heel even. De hele dag op kantoor zitten, daar is echt geen pest aan..
Van je sjonnebril natuurlijk..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarvan?
@Syl; reguliere levertijd is twee weken
Ja, maar die heb ik nietquote:
En waar zitten we nu.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet
Al is er wel een plaatje op internet!
Je hebt allang een DM joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En waar zitten we nu.....
(we komen er wel.. alleen het duurt even)
Ik wil niet zonder jou!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef JK1982 het volgende:
Jullie mogen best doorgaan zonder mij hoor..
Naakt ganzenborden een optie?quote:
Ik zit nog te eten, heb nog geen concrete plannen voor straks..quote:
Diequote:
Ik wil jou ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naakt ganzenborden een optie?of is dat raar?
Grappig, je komt echt helemaal niet verlegen overquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit nog te eten, heb nog geen concrete plannen voor straks..
[..]
Dieis dan weer een beetje jammer..
[..]
Ik wil jou ook!
Oh nee, daarvoor ben ik toch veel te verlegen
Ik tel de dagen, wat duurt het nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naakt ganzenborden een optie?of is dat raar?
Of slowchatten... dat kan ooken uitkijken naar 30 juni
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik tel de dagen, wat duurt het nog
Ik staar naar de kalender, wanneer komt 30 juni tochNaakt ganzenborden is een optie misschien, maar ik heb geen ganzenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |