Nee, lamme takquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is zeker geen mogelijkheid om nooit tot sluit te hoeven of wel?
Zeg dat je 17 bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, lamme tak
Jij gaat nooit werk vinden
Ze heeft hem toch gekocht?quote:
Ja wat, ik kan er toch niet vanuit gaan dat ik om stipt 0:00 klaar ben en de laatste trein gaat om 00:44quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, lamme tak
Jij gaat nooit werk vinden
0.44 haal je echt áltijd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat, ik kan er toch niet vanuit gaan dat ik om stipt 0:00 klaar ben en de laatste trein gaat om 00:44
Straks loop je een keer uit met schoonmaken ofzo en dan zit ik daar tot 6 uur sochtends
Bij ons kan je gewoon een beschikbaarheid aangeven. Wel minder kans dat je wordt aangenomen als je niet tot sluit wilt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat, ik kan er toch niet vanuit gaan dat ik om stipt 0:00 klaar ben en de laatste trein gaat om 00:44
Straks loop je een keer uit met schoonmaken ofzo en dan zit ik daar tot 6 uur sochtends
kan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks. Ik besef me net dat ik eny niet gekocht heb, dus ga ik op noortje stampen!
Mijn moeder vindt van wel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
sugar free red bull... werkt dat eigenlijk wel?
Doen we het in Vegas, niemand hoeft het te wetenquote:
Caffeine zit er nog gewoon in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Das mooiquote:
M.a.w. spees gaat nooit werk vinden; want er is altijd wel een excuusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja fuck dat, dan moet ik via den bosch en ben ik pas om half 2 in boxtel, die is gek
Tuurlijk, het gaat om de cafeïnequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Tsja, je moet wat als je wilt afvallen maar wel wakker moet blijven tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das mooi
[..]
M.a.w. spees gaat nooit werk vinden; want er is altijd wel een excuus![]()
dit. Spees, mijn broer is nog single!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das mooi
[..]
M.a.w. spees gaat nooit werk vinden; want er is altijd wel een excuus![]()
Heerlijk hoe makkelijk jij op te naaien bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja dan vinden jullie mij een lamme tak omdat ik niet pas om half 2 snachts thuis wil komen van werk, doei weer
huiliequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja dan vinden jullie mij een lamme tak omdat ik niet pas om half 2 snachts thuis wil komen van werk, doei weer
Dat kan ik toch niet ruiken jonguh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja fuck dat, dan moet ik via den bosch en ben ik pas om half 2 in boxtel, die is gek
Goeden ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen we het in Vegas, niemand hoeft het te weten
Pehhehehe zeer goeien alternatief welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je wilt afvallen maar wel wakker moet blijven tijdens het rijden
Kunnen we gelijk falen!quote:
Je zult echt niet 5 dagen in de week tot sluit hoeven werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bwhehehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
jammer dat de andere SC's gesloten zijn![]()
+ datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je zult echt niet 5 dagen in de week tot sluit hoeven werken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Of je wordt gebeld of je even je moeder + tante uit het centrum kan komen oppikken, want moeders is onwel.
Nee, waar??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef RenRen- het volgende:
Hebben jullie die fatkini-gallery al gezien?
Oh, ik hoop dat het niets ergs isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Of je wordt gebeld of je even je moeder + tante uit het centrum kan komen oppikken, want moeders is onwel.
Nein, doe eens linkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef RenRen- het volgende:
Hebben jullie die fatkini-gallery al gezien?
Ik gok dat het de warmte is, het is hier stikbenauwd. Ligt nu op bed.quote:
ow bah!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand die bij ons werkt moet de trein van 00:03 halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Al ben ik wel altijd de zak, volgens mij omdat ik geen treinen hoef te halen en als een van de weinigen fatsoenlijk afsluit
Oh dear.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk voelt ze zich snel weer beterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok dat het de warmte is, het is hier stikbenauwd. Ligt nu op bed.
Hendigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iemand die bij ons werkt moet de trein van 00:03 halen.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hopelijk voelt ze zich snel weer beter
Ik vind sommigen nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
http://www.xojane.com/fun/gallery/fatkini
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
ik vind de meesten nog best meevallen eikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
ja okee, maar als je zo dik bent maakt het echt niet meer uit WAT je aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
disclaimer
Die is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, maar als je zo dik bent maakt het echt niet meer uit WAT je aantrekt
26?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef RenRen- het volgende:
Bezoek tot later.
[..]
Rond de 20 zit er eentje die ik minder vind
Toch zie ik dat persoonlijk liever in een boerka ofzo hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, maar als je zo dik bent maakt het echt niet meer uit WAT je aantrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Die ja. Ze kijkt wel blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit gaat me iets te furr:Ah, 19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dit is gewoon een hele lilleken bikiniVolgens mij knelt dat ding gewoon de boel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dit is gewoon een hele lilleken bikiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een adriaankini
disclaimer
Omdat je dan je buik weg kan stoppen jonguh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Waarom zijn die broeken allemaal zo huge??
Dat hoeft dan weer niet zo idd.quote:
Dan is het net of hij er niet isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je dan je buik weg kan stoppen jonguh!
omdat je dan je buikje verhult.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Waarom zijn die broeken allemaal zo huge??
Aan de andere kant valt het aantal navelpiercings dan wel weer meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet zo idd.
Sowieso, keiveel van die vrouwen hebben een tattoo op hun buik, liek why?
allemaal droevige navelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan de andere kant valt het aantal navelpiercings dan wel weer mee![]()
Hoewel.. het aantal zichtbare navels ook....
Sowieso drie kwart broekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag gisteren ook een vrouw lopen met behoorlijke heupen. Wat had ze aan? Een XXL tuniek over een witte driekwartbroek. Die tuniek trekt ze aan om d'r heupen te verbergen, maar ze bereikt exact het omgekeerde daardoor. Ik snap dat niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
aan de andere kant, je kan een dikkie moeilijk in een wicked weasel bikini hijsen...
[ afbeelding ]
dan wordt ze gearresteerd voor naecktlopen
Huuuuuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
aan de andere kant, je kan een dikkie moeilijk in een wicked weasel bikini hijsen...
[ afbeelding ]
dan wordt ze gearresteerd voor naecktlopen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waar zijn de tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij nietquote:
Thx chickquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben hier weer hard aan het werk maar ijsdraakje iig nog sterkte met mams
Niet, jij bent gewoon vrouwen in bikini's op aan het zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben hier weer hard aan het werk maar ijsdraakje iig nog sterkte met mams
Zeer matigen fotoflop ja, damnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Slekte matigen photoshop
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Slekte matigen photoshop
Oeh schrikken zeg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
in jouw geval: nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
En verder: wtf... just... wtf
En die huge broeken zijn weer opnieuw modeEn ik vind sommige echt heel leuk
![]()
![]()
En was er mis met tattoos op (onder)buiken
![]()
dat zit toch kut? (quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n allen in de mini-bikini
(dit mag toch wel?)
Om je tepels te bedekkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom doe je dan soberso een bikini aan?
op sommige stranden mag je niet naakt he, dus ja, dan maar zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom doe je dan soberso een bikini aan?
Letterlijk iddquote:
die is al oud!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft mijn foto op internet gezet???
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in jouw geval: niets
In geval 176 kilo: alles
anders krijg je het koudquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, nog beter, lapjes voor je tetten en kut en dan muppet-beenwarmers erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
bb zei nog, toen de trouwfoto's van Priem online kwamen:
Damn, die Priem heeft echt wel een goed lijf!
(er kwam nog net geen hubba hubba achteraan)
hij wordt slapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik dacht dat je algemeen iets tegn buiktattoos hadvandaar
Hoe is het met je ballon trouwen (want vragen naar je rug is zo standaard)
wut, doet hij het niet?quote:
Net als je rug????quote:
Woohoooquote:
quote:
Nee man, eerst nog wachten tot 'ie er is.quote:
nee, rug wordt sterkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net als je rug????![]()
![]()
![]()
![]()
En nee je krijgt geen nieuwe
gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeders lijkt bij te trekken, toch de warmte dus.
Magischen ballon jongeuh !!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, rug wordt sterk
De ballon geeft zijn sterkte aan mijn rug
Klinkt als een goeden shirt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Magischen ballon jongeuh !!
Trouwens... gisteren groep NL'ers tegen gekomen met gele shirts met daarop 'KNAL GELE SHIRT JONGEUH!!'.
Er stond nog net geen 'BAM' op !Had het wel afgemaakt
Ah gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeders lijkt bij te trekken, toch de warmte dus.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Magischen ballon jongeuh !!
Trouwens... gisteren groep NL'ers tegen gekomen met gele shirts met daarop 'KNAL GELE SHIRT JONGEUH!!'.
Er stond nog net geen 'BAM' op !Had het wel afgemaakt
Ik moet echt even iets knalkleurigs regelen voor zaterdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Was sowieso garpig tussen alle zwarte shirts![]()
quote:
vel rozequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet echt even iets knalkleurigs regelen voor zaterdag.
D'awwwwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben heel klein en pas best onder jouw stoel
[ afbeelding ]
Sienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben heel klein en pas best onder jouw stoel
[ afbeelding ]
Ja, ze is al mooie krullers aan het makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sien![]()
D'r haar ziet er al een stuk beter uit
Hoe lang nog aan de ab?quote:
NOg anderhalve week, maar we gaan deze week al weer langs, want ze loopt steeds kreupelerquote:
zucht.... schiet ook niet echt op dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOg anderhalve week, maar we gaan deze week al weer langs, want de loopt steeds kreupeler
+1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
zucht.... schiet ook niet echt op dusHoop dat er toch gauw wat duidelijkheid komt; want dit is ook niks
Nee, dit is echt kak idd....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
zucht.... schiet ook niet echt op dusHoop dat er toch gauw wat duidelijkheid komt; want dit is ook niks
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
Deur aan deur verkopers.![]()
Bij twee deuren aanbellen en als we tegelijk open doen, tegen mij zeggen dat hij zo wel bij mij komt. Hells no.
Bij twee deuren aanbellen en als we tegelijk open doen, tegen mij zeggen dat hij zo wel bij mij komt. Hells no.
Knus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Altijd fijn, verwijten krijgen voor iets waarvan je geeneens kan herinneren dat je het gedaan/gezegd hebt.
Ik zo: 'Nou dan wil ik eerst weten waar het over gaat'quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zo: 'Nou dan wil ik eerst weten waar het over gaat'
Hij: 'Blabladiebla actie Nuon'
Ik: 'Nee, dankjewel' - deur dicht.
"Ik haat colporteurs" *Bam*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zo: 'Nou dan wil ik eerst weten waar het over gaat'
Hij: 'Blabladiebla actie Nuon'
Ik: 'Nee, dankjewel' - deur dicht.
Hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Floam.Beste verrasing van de maand!
Ze er gewoon uitknikkeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso creepy als die lui in de flat zijn.
Ik ging Essence Louise swappen, en die persoon kon aan Cover Band Sticks 'n Stones komen, en die wou ik graag. Krijg ik de bubbelenveloppe, zit Floam er ook in.quote:
Bij kop en kont pakken en kegelen maar.quote:
Toffe verrassing wel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ging Essence Louise swappen, en die persoon kon aan Cover Band Sticks 'n Stones komen, en die wou ik graag. Krijg ik de bubbelenveloppe, zit Floam er ook in.![]()
Drie trappen af trappen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij kop en kont pakken en kegelen maar.
Nah, deur dichtsmijten werkt meestal het beste.
Ja!quote:
Volgensmij wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh bambi. Had ik het geld nou wel of niet overgemaakt? Weet het even niet meer
Ja daaromquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgensmij wel.
Ik moet alleen het lakje nog verzenden.Maar had al gezegd dat je me daaraan zou moeten helpen herinneren.
Doet me eraan denken, heb jij aankomende donderdagmiddag of maandagmiddag tijd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgensmij wel.
Ik moet alleen het lakje nog verzenden.Maar had al gezegd dat je me daaraan zou moeten helpen herinneren.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daaromDacht er net aan thehehe
Had ik mijn adres al doorgestuurd?
http://www.thepolishaholic.com/2012/03/nail-venturous-floam.htmlquote:
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.thepolishaholic.com/2012/03/nail-venturous-floam.html
IJs, ik moet nu werken, kan je even de tijden die je in je hoofd had PMen of DMen? Dan kijk ik er na het werken naar.
quote:
HOIquote:
Je moeder zei:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HOI
MIJN IPHONE IS OPGEHAALD
En nu kan ik niet bellen of smsen want mijn simkaart past niet in die van mijn moeder.
En mijn moeder haar nummer is beveiligd en ik weet niet wat haar code is, dus ik kan je sowieso niet smsen ofzo.
Truttie.
....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moeder zei:
RenRen- haargroei is al weg.
Haar telefoon moest dat zijn.![]()
![]()
![]()
ik heb geen hoek. ronde kamer. HAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ah mijn man weet na 9 jaar nog steeds mijn nummer nietHij heeft sinds een half jaar een nieuwe foon en is te lam om de nummers er in te zetten; dus telkens als ik bel; neemt ie keiserieus op en zegt dan 'o ben jij het'
Het is op een punt gekomen waar ie een eigen emoslinger verdient
En fiets... shhh.. in je hoek jij![]()
Fiets weet zijn eigen nummer niet eens uit zijn hoofdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ah mijn man weet na 9 jaar nog steeds mijn nummer nietHij heeft sinds een half jaar een nieuwe foon en is te lam om de nummers er in te zetten; dus telkens als ik bel; neemt ie keiserieus op en zegt dan 'o ben jij het'
Het is op een punt gekomen waar ie een eigen emoslinger verdient
En fiets... shhh.. in je hoek jij![]()
Je zal het gek vinden ... maar ik bel mezelf nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets weet zijn eigen nummer niet eens uit zijn hoofd![]()
Hahaha, oh heerlijk
Peheheh helemaal nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets weet zijn eigen nummer niet eens uit zijn hoofd![]()
Hahaha, oh heerlijk
DAN BLIJVEN ZOEKEN TOT JE EEN HOEK HEBT JA !!!11;1'1!11quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb geen hoek. ronde kamer. HAHAHAHA
MOET JIJ EEN HOEK OF ZOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh helemaal nice
[..]
DAN BLIJVEN ZOEKEN TOT JE EEN HOEK HEBT JA !!!11;1'1!11
Ik bijna dagelijksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zal het gek vinden ... maar ik bel mezelf nooit.
quote:
ken je van die voetballen aan een elastiek dat je om je enkel kon doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ken je van die voetballen aan een elastiek dat je om je enkel kon doen?
jij krijgt er eentje voor je telefoon. Kan je dan om je pols doen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik heb nieuwen overprised shirt gekochtWas die duur ja? Ik vind hem wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik heb nieuwen overprised shirt gekocht\m/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Merchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
55 euro. Best prijzig jaMaar hij was tof en ik moest hem hebben
Tjah...
Wij moesten ook nog HITS gaan bestellen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Mss het volgende:
En Floam is wel tof ja, ik zie hier de laatste tijd allemaal lakjes langskomen die ik heul niet ken.
Ja klopt, dat gaat denk ik juli worden voor mij, want dan wil ik er ook echt VEEL dus ik moet even wachten op tah monehz want duur rijbewijsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij moesten ook nog HITS gaan bestellen he
Haha, mutsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, dat gaat denk ik juli worden voor mij, want dan wil ik er ook echt VEEL dus ik moet even wachten op tah monehz want duur rijbewijs.
Fantasy Fire ophalen.quote:
Ja, want ik had begrepen dat de kosten 'm vooral in het verzenden zitten, dus dan kan ik maar beter een hele partij bestellen. Volgens mij wilde Priem ook we meedoen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, mutsIs goed hoor. Ik heb deze maand ook geen geld meer, maar gelukkig is de maand bijna om.
Kun je de mijne ook meenemen? Misschien kan ik 'm dan van de week op de VU ofzo ophalen?quote:
Het verzenden is bijna de helft van de prijs ja. Volgens mij was het vooralsnog inderdaad wij tweeën en Priem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, want ik had begrepen dat de kosten 'm vooral in het verzenden zitten, dus dan kan ik maar beter een hele partij bestellen. Volgens mij wilde Priem ook we meedoen!
Oh sure, even kijken wanneer Bambi kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je de mijne ook meenemen? Misschien kan ik 'm dan van de week op de VU ofzo ophalen?
Festival.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik in vrijdag!Naar Duitsland om te winkelen met zonder geld!
Ja, of ik kom een keer naar de VU toe ofzo. Ik kom namelijk voorlopig niet meer in Utrecht, want ik ga de eerstkomende tijd niet met de trein naar het zuiden. En anders moet ik wachten tot de meet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh sure, even kijken wanneer Bambi kan.Moet daarna sowieso nog op de VU wezen om boeken in te leveren enzo, best kans dat ik m'n auto dan weer pak.
Oh, meer dat ik bedoelde dat als ik naar de VU moet, ik waarschijnlijk m'n auto pak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, of ik kom een keer naar de VU toe ofzo. Ik kom namelijk voorlopig niet meer in Utrecht, want ik ga de eerstkomende tijd niet met de trein naar het zuiden. En anders moet ik wachten tot de meet.
Ja, dan kun je op de koffie komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, meer dat ik bedoelde dat als ik naar de VU moet, ik waarschijnlijk m'n auto pak.(Want alleen maar boeken dumpen en drie uur onderweg voor max 20 minuten wat doen gaat me te ver.
)
Ik vind het een goeden deal.quote:
Ik weet nu wel wat ik vergeten ben vandaag.quote:
Koffie vergeten te halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wat ik vergeten ben vandaag.
Oh noes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Koffie vergeten te halenIk haal altijd die van de Lidl, maar ik was vandaag bij de Jumbo.
Nee ik weet het. Ik vind het ook waardeloos dat je daar perse met een kar naar binnen moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg het gewoon mentaal niet voor elkaar om over de drempel van de ALDI / LIDL te stappen![]()
En echt schokkend goedkoper is het meestal ook niet
Ditquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee ik weet het. Ik vind het ook waardeloos dat je daar perse met een kar naar binnen moet.
+ dit,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Mss het volgende:
Ik word altijd dusdanig opgefokt van LIDL-mensen dat ik het mezelf gewoon niet aan wil doen om naar binnen te gaan.
Ik ging laatst zonder kar naar binnen. Ging het hekje niet open dus ik geef een duwtje, gaat dat ding piepen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit
[..]
+ dit,
plus het feit dat dat personeel zo gruwelijk kut is
LIDLvandaal!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ging laatst zonder kar naar binnen. Ging het hekje niet open dus ik geef een duwtje, gaat dat ding piepen!
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
"mevrouw, een karretje is verplicht"
"Ik heb alleen een pak koffie"
"Helaas, u moet een karretje"
"Ik heb geen 50 cent muntje"
"Helaas, een kar is verplicht"
"Ook goed!"
*pleurt pak koffie op de grond en loopt weer aan* lijken wassen
Watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
"mevrouw, een karretje is verplicht"
"Ik heb alleen een pak koffie"
"Helaas, u moet een karretje"
"Ik heb geen 50 cent muntje"
"Helaas, een kar is verplicht"
"Ook goed!"
*pleurt pak koffie op de grond en loopt weer aan* lijken wassen
Ohaiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Dwyn het volgende:
Beste Moniek,
Intreza heeft je bestelling verzonden. Nog even en je kunt je aanvulling op je schoenencollectie in ontvangst nemen!
quote:Beste Priem,
Intreza heeft je bestelling verzonden. Nog even en je kunt je aanvulling op je schoenencollectie in ontvangst nemen!
Liefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ik heb allemaal kaartjes in de bus voor mijn rijbewijs.
Eentje van mijn oom en tante, eentje van oma (heeft ze er weer geld ingestopt) en eentje van mijn ouders met het bedrag wat ik vanmiddag uitgegeven heb om mijn rijbewijs aan te vragen. I haz a happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |