Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Heung is volgens mij echt een baas. Hij heeft 4* of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
Oh en Gayftjeenergie, ik heb een gelijkwaardige team gemaakt.Niet zeiken over Boateng want ik heb geen coins voor dure zilvers.
[ afbeelding ]
Ja klopt hij is de enige Koreaan naast die van Bolton die dat heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heung is volgens mij echt een baas. Hij heeft 4* of niet?
Heung is je CAM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt hij is de enige Koreaan naast die van Bolton die dat heeft
Oh ik bedoielde de RM![]()
Je hebt trouwens geen gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik ben het gewend om ze bij achternaam te noemen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt trouwens geen gelijk.
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op het EK mag de hele selectie op de bank toch?
Tenzij hij weggekocht wordt, wat er dik in zitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Eens met TT.
Holebas triple link met Fetfatzidis volgend jaar
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
Onze hond wordt zo ingeslapenI'm sad
eerst mijn oma een paar weken terug en nu weer iemand aan wie ik veel waarde hecht.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
eerst mijn oma een paar weken terug en nu weer iemand aan wie ik veel waarde hecht.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tenzij hij weggekocht wordt, wat er dik in zit
Verlies van een huisdier wordt vaak onderschat. 2 Jaar geleden mn kat in laten slapen, kut voor alle mensen die ik verloren heb onderweg, maar die kat vond ik het ergste van allemaal. Huisdieren zijn echte vrienden in voor en tegenspoed. Kunnen mensen nog wat van leren. Sterkte!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
Eens, ik kan veel verdrietiger zijn om een huisdier dan om een mens. Onze hond was er altijd, als ik even down was dan ging ik naar hem toe, even met hem voetballen of een rondje lopen of gewoon even zitten en tegen hem aan praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verlies van een huisdier wordt vaak onderschat. 2 Jaar geleden mn kat in laten slapen, kut voor alle mensen die ik verloren heb onderweg, maar die kat vond ik het ergste van allemaal. Huisdieren zijn echte vrienden in voor en tegenspoed. Kunnen mensen nog wat van leren. Sterkte!
(TOTY) Dembele?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/909900
Wie op LCM met 9 chemistry? (zonder Djourou en Bassong om te draaien liefst)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
Sta ik net voor de Jumbote praten met een vriend, dik tegen de zon in te kijken, komt er een Rijst langs. Zegt ie: "Vind je dat leuk ofzo, spleetogen?". Ik zo "nee ik kijk tegen de zon in. Hij zo "Je bent gewoon een rascist". Ik zo "Helemaal niet frikker". TROLLING LEVEL ASIAN
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
Sta ik net voor de Jumbote praten met een vriend, dik tegen de zon in te kijken, komt er een Rijst langs. Zegt ie: "Vind je dat leuk ofzo, spleetogen?". Ik zo "nee ik kijk tegen de zon in. Hij zo "Je bent gewoon een rascist". Ik zo "Helemaal niet frikker". TROLLING LEVEL ASIAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef GuRBuH het volgende:
Wij zijn allemaal zo lieevvvv voor elkaarMaarre VDM, lees ik nu dat je je oma hebt laten inslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Tsja, waarom heeft De Bruyne ook maar 3 en geen 5. Waarom heeft t.Silva maar 2!quote:
Beurt mij enigzins opquote:
TOTY is te duur en de NIF naar CM ombouwen vrees ik een beetje voor prijs/kwaliteit.quote:
Het was zo ongelofelijk vet!quote:
Waar is Gerrard en tevens Aggie > Bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/910086Voelt beetje als valsspelen tbh
[ afbeelding ]
Nee heb Gerrard vaak genoeg in mn team gehad en dat was nooit veel soeps.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is Gerrard en tevens Aggie > Bent
Gezaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:10 schreef wieisboos het volgende:
Zo meteen rijexamen voor de tweede keer, wish me luck..
Dan moet je je examinator nog maar even de regels uitleggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gezaktkreeg ook te horen dat ik bijna alles goed of bijna perfect deed, reed vlot, besluitvaardigheid etc maar ik zag twee buitenlanders over het hoofd bij een zebrapad waardoor de examinator moest remmen
![]()
Iemand zin in een potje ps3?
Pijnlijk. Dan weet je het al jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gezaktkreeg ook te horen dat ik bijna alles goed of bijna perfect deed, reed vlot, besluitvaardigheid etc maar ik zag twee buitenlanders over het hoofd bij een zebrapad waardoor de examinator moest remmen
![]()
Iemand zin in een potje ps3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |