En Bouma als we het moeten geloven.quote:De rugnummers van Oranje op het EK, in alfabetische volgorde:
Ibrahim Afellay 20
Mark van Bommel 6
Khalid Boulahrouz 21
Wilfred Bouma 5
John Heitinga 3
Klaas Jan Huntelaar 9
Luuk de Jong 18
Nigel de Jong 8
Tim Krul 22
Dirk Kuyt 7
Joris Mathijsen 4
Luciano Narsingh 19
Robin van Persie 16
Arjen Robben 11
Stijn Schaars 14
Wesley Sneijder 10
Maarten Stekelenburg 1
Kevin Strootman 17
Rafael van der Vaart 23
Ron Vlaar 13
Michel Vorm 12
Gregory van der Wiel 2
Jetro Willems 15
Het lijkt mij dat de eerste spits 9 krijgt. En ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Bouma als we het moeten geloven.
Dit zegt niets.
Nummer van Bouma verpest het idee dat Huntelaar boven RVP gekozen wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de eerste spits 9 krijgt. En ik hoop het ook.
En Klaas is de beste spits van Nederland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nummer van Bouma verpest het idee dat Huntelaar boven RVP gekozen wordt.
Ik zeg niet dat het niet kan, maar kan het niet geloven.
RVP is de beste speler van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef mrstylo het volgende:
Of misschien wilt Bert van Marwijk ons iets vertellen. We spelen misschien gewoon met 2 spitsen en RVP dan ietsjes achter Huntelaar.
Zie de nummering 7 + 9 = 16.
Illuminatie Bert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vond hem eigenlijk best goed bedacht van mezelf.quote:
7 staat voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dirk Kuyt 7
krijgt hij ook een basisplaats dan
12 man?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef tralalala het volgende:
Gewoon de opstelling van Derksen doen aub.
12 man?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef tralalala het volgende:
Gewoon de opstelling van Derksen doen aub.
Nee, die van gisterenavond.quote:
swaffelay/el narsingho op rechts. Je gaat daar toch niet Sneijder neerzettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, die van gisterenavond.
-----------Huntelaar-----------
Robben----Van Persie-------Sneijder
Kuijt staat altijd als eerste op het formulier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dirk Kuyt 7
krijgt hij ook een basisplaats dan
Dit is precies wat ik dacht, met Bouma en Kuijt in het team kan je het EK wel vergeten. Ik hoop maar dat die nummers niet al te veel voorstellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |