quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als je grote jeukende moedervlekken hebt die pulseren is dat huidkanker?
Nee, het is pas huidkanker wanneer de arts die diagnose stelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kan ook ontsteking zijn (had ik zelf)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Veel plezierquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
9/10 van alle moedervlekken zitten in mijn gezicht
Nee, maar zonder grap ikheb wel eens dat ze wat dikker worden en jeuken. Dat duurt dan 10min en dan is het weer wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan ook ontsteking zijn (had ik zelf)
Jij leek mij wel een bekwaam arts eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Hmm nee, bij een ontsteking merk je dat snel genoeg en wordt het steeds erger. Als ik jou was zou ik gewoon ff naar een huisarts gaan aangezien niemand hier dat is mijn zoon
wat is dit? waarvan? en waarom?quote:
Wow wtf, ik heb precies zo'n plankje en schuin dak en raam zoals in dat gifjequote:
Vertel meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow wtf, ik heb precies zo'n plankje en schuin dak en raam zoals in dat gifje
1:50quote:
Zou wel kunnen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen last van een klein donker duiveltje
Ook al de tweede keer dat hij het post. Weet nog steeds niet wat ik er aan moet zien.quote:
wat je er aan moet zien? iets 'engs'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook al de tweede keer dat hij het post. Weet nog steeds niet wat ik er aan moet zien.
Ik zie Batman op zijn zolderkamer achter een webcam of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat je er aan moet zien? iets 'engs'
Ik geil daar op, en velen met mij.
Batman heeft bredere schouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie Batman op zijn zolderkamer achter een webcam of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |