Wat is daar erg aan? Veel lelijker kunnen ze niet worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een boodschappenkarretje a la Nissan Micra gebeukt met mijn fiets.
Omdat ik daar plezier aan beleef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.dus eigenlijk ben jij aangereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Technisch gezien wel.quote:
schadevergoedingquote:
Jawat.. ik heb geen schadequote:
Nayaquote:
Schrik, trauma etcquote:
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??quote:
Kleine autootjes -vreesquote:
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??
Hebben veel mensen sowieso al.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.Gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wat een verassingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..
Herkenbaar. Enige remedie is op de zijkant flippen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die kenser canta autootjes heKeer op keer komen ze als lullen driven
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warmquote:
Het regent in Rotterdam ook, maar ik heb geen andere kleding bij me natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warm
Ik haat zulk weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |