Nou kwamen gewoon aan de praat door het topic. Toen verder op msn/facebook. En na paar weken ben ik met vrienden uitgegaan in Breda, waar zij dus ook was. Toen elkaar dus voor het eerst gezien. En week erna een date.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
[..]Vertel nu eens je verhaal hoe heb je dr ontmoet enzo ( je verveelt je toch .. ) ( en ik ook )
hmkeey nice man maar ik zei, als ik toch een vriendin krijg snijd ik iets van mezelf dr af.(quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou kwamen gewoon aan de praat door het topic. Toen verder op msn/facebook. En na paar weken ben ik met vrienden uitgegaan in Breda, waar zij dus ook was. Toen elkaar dus voor het eerst gezien. En week erna een date.
Over 2 wekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Cue_ waneer zat jij ook alweer in nieuwegein?
Waarom zou je geen vriendin willen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:43 schreef Geester het volgende:
[..]
hmkeey nice man maar ik zei, als ik toch een vriendin krijg snijd ik iets van mezelf dr af.(). dus daarom geen vriendin dit jaar ( thank god )
Denken dat je het kan ondanks onderstaande beweringquote:
quote:Overigens is joy een van mijn beste vriendinnen.![]()
totaal geen behoeft in het gezeik wat je er 100% zeker weten erbij krijgt. Gewoon geen zinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vriendin willen?Als je niet opzoekt bent maar het gewoon gebeurd is het toch leuk?
Touchéquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denken dat je het kan ondanks onderstaande bewering
[..]
Zeg dan gewoon dat je het nu niet wilt. Je wee tniet hoe je er over 3 maanden in staat. Misschien hetzelfde, misschien ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
[..]
totaal geen behoeft in het gezeik wat je er 100% zeker weten erbij krijgt. Gewoon geen zin
En dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Maak er een tekening van en stuur het op naar mallorca
Over 3 maanden sta ik dr hetzelfde in als 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het nu niet wilt. Je wee tniet hoe je er over 3 maanden in staat. Misschien hetzelfde, misschien ook niet.
Dus we kunnen net zo goed allemaal gaan tekenen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat het net zo nutteloos is als hier posten
Rond de 12de is dat? Dan heb ik nog wel wat avonden vrij voor een biertje!quote:
11 t/m 15 juni iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Rond de 12de is dat? Dan heb ik nog wel wat avonden vrij voor een biertje!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
11 t/m 15 juni idd
Dan houden we contact!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |