abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112432678
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:50 schreef Michielos het volgende:

[..]

Klopt, maar hun zien dat niet zo. Net zoals wij het niet als erg zien om een t-shirt te dragen met Genghis Kahn erop ofzo :')

bv: http://brog.engrish.com/2(...)ements-in-japanasia/

Het is dus ook een boeddhistisch teken/symbool. Mijns inziens is het wel degelijk waar dat je om wat voor een reden aanstoot kunt nemen aan iemand zijn kleding of je er op zijn minst over kunt verontwaardigen. Betekend niet dat je je erover uit moet laten, maar de eerste keer dat ik in Azië kwam, schrok ik wel van dit soort t-shirts, ook al wordt er niks mee bedoeld.

http://bucketbath.travellerspoint.com/55/

Meteen denken dat het een Birmese nazi is ook :') !!
Ja, dat is waar. En Birmese nazi :') :')

Een voorbeeld dichter bij huis: Mijn vriend komt uit een christelijk gezin.(ik niet) Dus als zijn oma ook langskomt kan ik beter niet dat leuke T-shirt met die schedel aantrekken want anders wordt ze (blijkbaar) pissed off.
M'n schoonouders zijn er zelf wel makkelijk in. Zolang het niet rechtstreeks iets met hell en Satan te maken heeft vinden ze het prima.

Ben overigens geen gothic ofzo. Draag ook graag Karl Kani :P
  maandag 4 juni 2012 @ 18:29:13 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_112434623
Je zult maar trouw gelovig zijn en opeens iemand in een Cradle of Filth shirt ofzo zien aan komen lopen (zelf niet opdringen of whatever).

"ach ja boeiend" "je moet er geen aanstoot aan nemen"

:') :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_112436135

:') :') :') :{ :{ ;( ;( :'( :'( :r :r :r
Als je dit draagt ben je echt niet goed bij je paasei
  maandag 4 juni 2012 @ 19:05:27 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_112436255
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[ afbeelding ]
:') :') :') :{ :{ ;( ;( :'( :'( :r :r :r
Als je dit draagt ben je echt niet goed bij je paasei
"boeiend, moet je respect voor hebben!"

je had ook zo een "touched by jesus, fingered by God" t -shirt :')
pi_112436412

Deze vind ik nog steeds baas :')
pi_112436770
Ik vind dat je met soort shirts weet dat je provocerend bezig bent en dat is iets anders als wanneer je een korte broek aan hebt. Beetje bekrompen van mensen om je per definitie homo te boemen. Net alsof je dan weer hetero word als je een langere broek aan doet en andersom.
Faka G
  maandag 4 juni 2012 @ 19:17:48 #57
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_112436863
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind dat je met soort shirts weet dat je provocerend bezig bent en dat is iets anders als wanneer je een korte broek aan hebt. Beetje bekrompen van mensen om je per definitie homo te boemen. Net alsof je dan weer hetero word als je een langere broek aan doet en andersom.
Het is gewoon zo dat sommige kledingstukken geassocieerd worden met bepaalde zaken. Als ik een regenboogje als pin draag, weet ik ook dat mensen misschien denken dat ik homo ben, terwijl ik misschien wel dol ben op regenbogen.
pi_112437516
Dat is dan toch bekrompen?
Als je nu een shirt met een of ander homo logo of whatever draagt dan is het logischer dat mensen dat van je denken maar een korte broek vind ik ook gewoon kunnen bij hetero's. Ik zou het niet dragen maar waarom zou je iemand er voor uitlachen of lastig vallen.
Dan vind ik die pubertjes in allemaal dezelfde kleding omdat ze te onzeker zijn om iets anders te dragen vervelender.
Faka G
  maandag 4 juni 2012 @ 19:31:32 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_112437602
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is dan toch bekrompen?
Als je nu een shirt met een of ander homo logo of whatever draagt dan is het logischer dat mensen dat van je denken maar een korte broek vind ik ook gewoon kunnen bij hetero's. Ik zou het niet dragen maar waarom zou je iemand er voor uitlachen of lastig vallen.
Dan vind ik die pubertjes in allemaal dezelfde kleding omdat ze te onzeker zijn om iets anders te dragen vervelender.
Ik val er niemand om lastig, maar ik mag best vanuit mezelf "raar" of "vreemd" vinden. Ik zal diegene er niet mee lastig vallen ofzo.
pi_112438889
Dan is het toch geen probleem? :9 Volgens mij vond ts het niet leuk dat mensen gingen lachen en rare opmerkingen gingen maken over zijn korte broek. Ik zou dat zelf niet doen bij mensen. Ook al vind ik dat ze een vreemd of lelijk iets dragen.
Faka G
  maandag 4 juni 2012 @ 19:54:37 #61
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_112438938
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef Atta-boy het volgende:
Dan is het toch geen probleem? :9 Volgens mij vond ts het niet leuk dat mensen gingen lachen en rare opmerkingen gingen maken over zijn korte broek. Ik zou dat zelf niet doen bij mensen. Ook al vind ik dat ze een vreemd of lelijk iets dragen.
Dat vind ik ook fout inderdaad ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')