Zicht/Rang. Veel meer zinnigs kan ik er ook niet over zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de verschillende zitplaatsen?
Zo ver was ik ook alquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zicht/Rang. Veel meer zinnigs kan ik er ook niet over zeggen.
Zal morgen wel duidelijk zijn, zitplaatsen koop je vaak wel per vak/rang natuurlijk, beetje raar dat dat nu niet al bekend isquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al
Maar ik vroeg me meer af waar je zit met welke kaart (even staankaarten daar gelaten.
Of met de auto gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:16 schreef Donderjagers het volgende:
Het probleem van Ziggo Dome concerten is dat je de laatste trein terug naar huis niet kunt pakken.
Je moet dus eerder het concert verlaten en de laatste 2 á 3 nummers missen.
Dan moet je neem ik aan naar een uithoek van Limburg ofzo? Lijkt me erg sterk dat je vanuit Amsterdam nergens meer kan komen na 11en. Ik heb er in ieder geval nooit moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:16 schreef Donderjagers het volgende:
Het probleem van Ziggo Dome concerten is dat je de laatste trein terug naar huis niet kunt pakken.
Je moet dus eerder het concert verlaten en de laatste 2 á 3 nummers missen.
Dat zou voor het eerst zijn dat ik niet in Rotterdam kan komen met de trein, voor zover ik me kan herinneren heb ik daar niet enkel om 23:00 de trein gepakt, maar evengoed rond een uur of 2 in de ochtend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:16 schreef Donderjagers het volgende:
Open een nieuw tabblad en koop ze, geen wachtrij als je nu gewoon kooptquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:56 schreef NM. het volgende:
Godver, nu al een wachtrij en ik zit hier met de laptop van mijn vriendin die traag als stront is, en mijn mobiel wat niet optimaal werkt.
Dat komt omdat jij al door de wachtrij heen bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Open een nieuw tabblad en koop ze, geen wachtrij als je nu gewoon koopt
ö Dan heb ik niks gezegd! Zijn op het moment iig nog veel plekken beschikbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:11 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al door de wachtrij heen bentWij moeten nog lekker wachten
Dat is niet altijd. Al m'n vensters gesloten nu en kan er direct weer in.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:11 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al door de wachtrij heen bentWij moeten nog lekker wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |