De laatste 2?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Vatta het volgende:
Ik vind die laatste 2 platen van ze echt ongelooflijk kut. Anders was ik denk ik nog wel gegaan
 )
 )

Wat vals soms... helemaal niet gemerkt toen ik daar stond, maar ik vind t geloof ik niet zo erg dat ik deze ff oversla
 Wat vals soms... helemaal niet gemerkt toen ik daar stond, maar ik vind t geloof ik niet zo erg dat ik deze ff oversla  

Denk ik ook wel, Hunting Party is niet al te best (op een paar nummers na). Gaat denk ik nog vrij lastig worden om kaarten te vinden. 112 & 214 of 101 & 201 zijn zeker niet te doen qua zicht?quote:

Als ze de show doen die ze in het voorjaar ook hebben gedaan, heb je van alles wat. Dus van elke CD komt wel iets terug.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef Blester het volgende:
Zeg, kunnen we alleen Hunting Party songs verwachten of ook Hybrid / Meteora? Als er ook wat oude nummers tussen zitten ga ik nog wel kaarten proberen te regelen.

Anderhalf uur lang?quote:

Waarom niet?quote:

Geen idee waarom er extra kaarten bij zijn gekomen, ik heb in ieder geval kaartenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef Komakie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de hellingshoek van de plekken bij de Ziggo Dome?
Mijn vrouw is nogal klein en ik zie dat alleen bovenin de eerste ring nog plekken zijn. Ik weet dat de 2de ring flink stijl loopt en het voor haar prima te zien is, maar is dat bij de eerste ring ook zo?
Overigens zullen er wel een paar reserveringen zijn afgelopen ofzo?

moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef Komakie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de hellingshoek van de plekken bij de Ziggo Dome?
Mijn vrouw is nogal klein en ik zie dat alleen bovenin de eerste ring nog plekken zijn. Ik weet dat de 2de ring flink stijl loopt en het voor haar prima te zien is, maar is dat bij de eerste ring ook zo?
Overigens zullen er wel een paar reserveringen zijn afgelopen ofzo?

Omdat ik dat niet vol houquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Over het RaR concertje; zet 'm eens op zou ik zeggen, is niet echt één nummer wat enorm bagger is, maar over het gehele concert zit hij er een aantal keer toch aardig naast, en wordt hij bij wat nummers (GATS bv.) geauto-tuned volgens de comments.

Zo klein nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op je schouders. Als ze echt klein is moet dat kunnen. :p

Lekker plaatje.
 Lekker plaatje.

Ikkequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef JayHovah het volgende:
Misschien is dit niet het juiste topic voor maar ik waag het er evengoed op...
Heeft iemand misschien het album van Fort Minor - The Rising Tied? Ik had hem op m'n oude iPod en daarop grijs gedraaid

Ik heb 'm onlangs nog gedownload via Utorrent, de torrent via kickass.toquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:34 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zou je em plieeeeeeeeeees op een nieuwsgroep willen plaatsen? Many, many thanx and kudos!

Graag gedaan. Net ook nog even het album geluisterd en wat is dit nummer toch goed. De lyrics ook.quote:

zo'n zin om ze weer live te zien
 zo'n zin om ze weer live te zien  2 months to gooooooo
 2 months to gooooooo

Het zijn verzamelstukken. Jij hebt zeker niets te doen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:46 schreef kovenant het volgende:
zozo je moet er flink vanaf zeg maar ?

jij schijnbaar ook niet om even de V&A topics na te lezen daar moet je een vraagprijs bij zetten anders krijg je onzinnige biedingen, ik heb namelijk wel interesse in hybrid theory en misschien alles ligt aan de prijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:55 schreef Consilium het volgende:
[..]
Het zijn verzamelstukken. Jij hebt zeker niets te doen?

Mooie verhouding tussen nieuw en oud.
 Mooie verhouding tussen nieuw en oud.

Is helaas meestal zo met een supportact.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Ixnay het volgende:
OM&M was zeker goed, alleen stond het geluid heel erg zacht en slecht afgesteld. Het klopte gewoon niet, lag niet aan de band.
Het publiek vond het ook totaal niet interessant, die indruk had ik, jammer.

Een supportact oke. Maar nou vind ik OM&M niet bepaald zomaar een bandje die je in een voorprogramma zet. In NL is weinig publiek voor hardcore/metalcore, daarom kent en boeit niemand het.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is helaas meestal zo met een supportact.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |