SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou openbaring, de echte VI-Hooligan wist dit allang.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
2 zetels erbij voor D66 met deze openbaring van Johan.
ons?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Derksen zit nu dus bij ons...... Ik weet het nog zo net niet.
Ik wil dat Blok en Samsom afleren. Beide populisten moeten op hun nummer gesmeten worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Feitelijk heeft hij zo heel handig zijn gebrek aan basis weten op te vangen. Spreken in standaard riedels en die herhalen en volhouden.
Weinig mis mee overigens, tenzij je het inhoudelijke verhaal en het sterkere argument belangrijk vind (slechts een kleine groep vind dat belangrijk, zelfs de producenten van de debatsuitzendingen, getuige het klapvee achter alle partijen en de spelshow-elementen).
Jaja, ik oogst wat ik zaai.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Symer het volgende:
De heren politici worden he-le-maal gefileerd.
Ik vind zowel Blok als Samsom geen populist.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil dat Blok en Samsom afleren. Beide populisten moeten op hun nummer gesmeten worden.
Volgens mij heeft hij altijd gezegd dat hij VVD stemde, of misschien al dat hij ging afhaken. Maar concreet Pechtold is nieuw dacht ik?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou openbaring, de echte VI-Hooligan wist dit allang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |