SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Even een vraag.
Hoe heet een nigger die een kip helemaal opeet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
heloef.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
Even een vraag.
Hoe heet een nigger die een kip helemaal opeet?Children of the night. What music they make.![]()
Een kluivert. hahhahahahahahaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
Even een vraag.
Hoe heet een nigger die een kip helemaal opeet?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Dat heet een klassieker.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
Moppen na een week nog een keer vertellenC'est la vie
Daar is geen standaard formule voor denk ik, behalve dan het 'goed in je vel zitten' en veel dingen ondernemen waarbij je in contact kunt komen met het andere geslacht. Maar ook dat geeft geen garanties.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Strawwwyyyy
Misschien ken jij het stappenplan voor het krijgen voor een vriendin?![]()
Het is echt niet moeilijk.
Je moet gewoon hun liefde kopen met mooie dingen.
Dit werkt alleen bij de dommere helft.![]()
Ik stel gewoon een vraag joe.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Hou eens op, jullie weten dat SC hier niet de bedoeling is. Foei.C'est la vie
Ik denk dat je in een omgeving moet zitten waar je vaak dezelfde tegenkomtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is geen standaard formule voor denk ik, behalve dan het 'goed in je vel zitten' en veel dingen ondernemen waarbij je in contact kunt komen met het andere geslacht. Maar ook dat geeft geen garanties.
Rustig aan.![]()
Inderdaad rijk worden en een golddigger vinden is het plan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Het is echt niet moeilijk.
Je moet gewoon hun liefde kopen met mooie dingen.
Dit werkt alleen bij de dommere helft.
C'est la vie
Goed in m'n vel zitten moet ik nog leren ja. Jammer, want een aantal jaar geleden zat ik prima in m'n vel tot een nare gebeurtenisquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is geen standaard formule voor denk ik, behalve dan het 'goed in je vel zitten' en veel dingen ondernemen waarbij je in contact kunt komen met het andere geslacht. Maar ook dat geeft geen garanties.![]()
![]()
What happened man?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed in m'n vel zitten moet ik nog leren ja. Jammer, want een aantal jaar geleden zat ik prima in m'n vel tot een nare gebeurtenisRustig aan.![]()
Te makkelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Je bent nu nog jong genoeg voor vmbo-sletjes, grijp je kans!
C'est la vie
Hurr hurrquote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het sportschoollichaam van KT hebt wel ja.![]()
Rustig aan.![]()
Daar heb je alleen een breezer voor nodig.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het sportschoollichaam van KT hebt wel ja.C'est la vie
Ik moest denken aan vingeren...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Godver, ik kan me bijna niet beheersen, ik wilde bijna een slowchatpost plaatsen.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |