Voor in de toekomst heb ik zeker een kinderwens. Eerst mijn studie afronden en kinderen over een jaartje of 5.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Je bent uit 92 en zit te zeuren over een kinderwens?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Wesley92 het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel transseksuelen Nederland ongeveer telt?
Bron: CBSquote:Op 31 december 2009 waren er 900 personen in
Nederland, die via de rechtbank hun geslachtswijziging hebben vastgelegd in de periode
1995-2009. Hiervan waren 850 personen in de leeftijd van 15 tot 65 jaar en behoorden
daarmee tot de potentiële beroepsbevolking. Dit is minder dan 0,01 procent van de totale
potentiële beroepsbevolking in Nederland.
Waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Statistisch gezien zouden er dan 2 bij ons in het dorp moeten wonen.
Is maar gewoon een vraag hoor. Heb er geen verdere bedoelingen mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten?
Achter elke vraag zit een bepaalde motivatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Is maar gewoon een vraag hoor. Heb er geen verdere bedoelingen mee.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:18 schreef Plantagehouder het volgende:
in thailand zijn de transvrouwtjes mooier dan de echte dames
quote:En waarom zijn transseksuelen gek in hun hoofd? Of kun je niet bevatten dat iemand in het verkeerde lichaam geboren kan zijn?
Ik zou je statistiek er nog maar even op na slaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Statistisch gezien zouden er dan 2 bij ons in het dorp moeten wonen.
Hier zeg je het al. Het feit dat het bij transseksuelen in de hersenen wel degelijk iets anders is neergelegd dat bij niet-transen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik zou je statistiek er nog maar even op na slaan.
Maarre vertel, waarom zijn transseksuelen gek in hun hoofd? Buiten het feit natuurlijk dat bij transseksuelen in de hersenen het wel degelijk even iets anders is neer gelegd dan bij niet-transen, maar goed daarvoor zijn het transen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |