Niks pardon, je kan toch lezen wat er staat ?quote:
Hij beweerde iets van hulk en sterk te zijn. Dat wil ik wil terug zien in stats, anders zijn het loze beweringen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geheimtaal? Ik snap dat het wat met bodybuilding te maken heeft
Ik heb geen stats, ik doe niet aan bodybuilding of zoquote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Squat, deadlift, benchpress, OHP. etc.
u jelly ?
[..]
Je hebt nog steeds je stats niet gepost. Wat squat je ?
[..]
Je komt anders aardig arrogant over in andere topics.
Niet eens statsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb geen stats, ik doe niet aan bodybuilding of zo
Integendeel, geef mij maar lekker eten en drinken
Wat zijn jouw squat deadlift en bankdruk stats?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik niet. En ik heb jou ook niet gemeet dus kan niet uitgaan van wat jij van hem vind.
Niet meteen zo negatief doen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik niet. En ik heb jou ook niet gemeet dus kan niet uitgaan van wat jij van hem vind.
100, 110, 70. En jij ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zijn jouw squat deadlift en bankdruk stats?
Niet negatief, ik ben alleen wantrouwend.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet meteen zo negatief doen hoor
''Het was gecompliceerd''quote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en bij misdraging is het lijfstraffen en verbanning uit de internet-harem hoor
Mijn stats zijn een capaccio als voorgerecht, biefstuk als hoofdgerecht en straciatella ijs als nagerecht. Met rode wijn graagquote:
1 herhaling bedoelen we?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
100, 110, 70. En jij ?
[..]
Niet negatief, ik ben alleen wantrouwend.
Jammer. Zo maak je je leven wel een stuk ongelukkiger. Ik kan het wetenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet negatief, ik ben alleen wantrouwend.
Nee, mn werksets. 1RM zal wel wat hoger liggen. Nooit geprobeerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 herhaling bedoelen we?
Dan ik ook zoiets.
Onder uw hoede zal ik me nooit ende nimmer misdragen uwe meesteres.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik doel op meewillen met deze groep naar een meet met mezelf als voogd
Goed zo, want anders gaat die wilgentwijg mee op de meet.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder uw hoede zal ik me nooit ende nimmer misdragen uwe meesteres.
Wat is deze danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder uw hoede zal ik me nooit ende nimmer misdragen uwe meesteres.
Die ene?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed zo, want anders gaat die wilgentwijg mee op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |