SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Goede TT. mede white boy.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niet vrijwillig.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Panzermaus het volgende:
thumbs up if ur still listening to this in 2012![]()
Thanks, ik wist dat ik ergens zin in had maar ik kwam er maar niet achter wat het nou wasquote:Dit dus. Even pakken
Jawel, hè? Ik twijfelde eigenlijk een beetje omdat het niet echt mijn ding is, maar toch vind ik ze wel leuk staan. Maken wel een hinderlijk geluid als ik loop door die bewegende schakelquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks, ik wist dat ik ergens zin in had maar ik kwam er maar niet achter wat het nou wasDit dus. Even pakken
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zag je die woordgrap? Mag hij dan nogsteeds komen?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
dWc, kom je nou nog? Huisfeestje begint.Deathlift or Die.![]()
Dit liedje werd elke teener party 1000 gedraaid en iedereen losgaande. Bazentijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
dWc, kom je nou nog? Huisfeestje begint.If not now, then when.![]()
Kinda tipsy door 3 wijntjes op een lege maagHoe dan.
Omdat lege maag.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Hè Panzer!quote:Hè Etha, vandaag genoten van het weer, genieten van niks doen, zonder zorgenquote:
Toen ik naar huis ging had ik het wel echt heel erg koudEn ga zo een drankje doen met m'n zus en haar vriend. Wat heb jij gedaan afgelopen dagen?
![]()
Maar 3quote:En tevens geen lege maag meer, want
Wel een beetje een karige inhoud.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wel herkenbaar ditquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar 3En tevens geen lege maag meer, want
[ afbeelding ]
Wel een beetje een karige inhoud.![]()
![]()
Hoe fix je dat allemaal zo snel?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar 3En tevens geen lege maag meer, want
[ afbeelding ]
Wel een beetje een karige inhoud.
If not now, then when.![]()
Geleerdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè Etha, vandaag genoten van het weer, genieten van niks doen, zonder zorgen
Toen ik naar huis ging had ik het wel echt heel erg koudEn ga zo een drankje doen met m'n zus en haar vriend. Wat heb jij gedaan afgelopen dagen?
Voor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Deathlift or Die.![]()
Heeft een vriendin voor me meegebrachtquote:Varenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GeleerdVoor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Zin in nu.
Mazzelaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft een vriendin voor me meegebracht
Ah, klinkt nicequote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GeleerdVoor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Ik ben gister uiteten geweest met meisjes die ik al een tijd niet had gezien, altijd leuk om mensen die je al een tijd niet hebt gezien weer te zien.
En ik moet ook gaan leren eigenlijk. Vandaag echt geen seconde aan gedacht, nu begint de stress wel weer te komen![]()
![]()
Wel leuk zijn de verhalen dan altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, klinkt niceIk ben gister uiteten geweest met meisjes die ik al een tijd niet had gezien, altijd leuk om mensen die je al een tijd niet hebt gezien weer te zien.
En ik moet ook gaan leren eigenlijk. Vandaag echt geen seconde aan gedacht, nu begint de stress wel weer te komen
M'n beste maat was een jeugdspeler bij Ajax die voor een buitenlands avontuur heeft gekozen. Hij is nu twee maanden terug in Nederland en ik had die gasten die nu allemaal doorgebroken zijn al twee jaar niet meer gesproken. Dus dat was wel leuk om die ervaringen te horen van ze enzo.Deathlift or Die.![]()
Goede TT.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcoholquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
Nu staat die poliep van de kermis geparkeerd in mijn misbruikte keeltje
Hoef nu de hele week geen drank en sigaretten meer gadverdamme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcohol
![]()
Ectolife. Wel zo'n zwoele, hese stem nu of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcohol
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ectolife. Wel zo'n zwoele, hese stem nu of niet?Zwoel wil ik hem niet noemen, wel zo hees als een hert met asperger
![]()
Zingen zit er vandaag niet in Ricko?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ehm gewoon alvast doorleren voor dan hoor cmon vas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Tot half juni hoef ik nu niks meer te leren
KOMMAAAAHH PARTYYYHoe gingen ze tot nu toe?
![]()
wat is half juni danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Tot half juni hoef ik nu niks meer te leren
KOMMAAAAHH PARTYYYI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
Nu staat die poliep van de kermis geparkeerd in mijn misbruikte keeltje¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
I know that feel. Heb er een keer bijna keelontsteking van gekregen omdat mn amandelen zo geirriteerd raakten van steeds opzij geduwd worden weetjewelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik had net AK die was best wel easy vond ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm gewoon alvast doorleren voor dan hoor cmon vas.Hoe gingen ze tot nu toe?
Maar ik geef mezelf even een paar weekjes vrij ja toch, als het niet hoeft ben ik too lazy.
Ik ben volgende week trouwens in Utrecht voor het assesment![]()
![]()
Nice, welke dag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had net AK die was best wel easy vond ikMaar ik geef mezelf even een paar weekjes vrij ja toch, als het niet hoeft ben ik too lazy.
Ik ben volgende week trouwens in Utrecht voor het assesment
En wat heb je half juni dan als je weer moet leren?![]()
Sawrry.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I know that feel. Heb er een keer bijna keelontsteking van gekregen omdat mn amandelen zo geirriteerd raakten van steeds opzij geduwd worden weetjewelDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
6 juniquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, welke dag?
En wat heb je half juni dan als je weer moet leren?
en eind juni mondeling![]()
wat lomp dat het zo laat isI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kanker mijn scriptie is afgekeurd. D'r mogen nog lekker 3800 woordjes bij en heb nog maar twee weken![]()
![]()
maar wat je had was wel goed?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb redelijk karige feedback terug, ik heb het document morgen pas weer in mijn bezitquote:Mijn methode hoofdstuk moest ik aanpassen en er is niets gezegd over het resultaten hoofdstuk
![]()
![]()
goed voor jou dat het weer wat minder wordt dan, alleen kut dat EK al begonnen is als jij nog bezig bentI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gadverdamme hou op ventquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef ThaTim het volgende:
goed voor jou dat het weer wat minder wordt dan, alleen kut dat EK al begonnen is als jij nog bezig bentStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
![]()
![]()
sorry rickerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme hou op ventStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme hou op ventStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke nice.. da's voor de selectie van je opleiding toch?quote:
Inderdaad wel gay dat dat mondeling zo laat is. Waar is dat voor eigenlijk? In mijn tijd (
) hadden ze geen mondelinge examens op de middelbare school...
![]()
Hebben ze nu ook niet maar ik zit op een school voor mongooltjes die hebben blijkbaar dat systeem van staatsexamens nodig ja tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nice.. da's voor de selectie van je opleiding toch?
Inderdaad wel gay dat dat mondeling zo laat is. Waar is dat voor eigenlijk? In mijn tijd (
) hadden ze geen mondelinge examens op de middelbare school...
.
![]()
Geen juiste theoritical framework/research methodology toepassenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb redelijk karige feedback terug, ik heb het document morgen pas weer in mijn bezitMijn methode hoofdstuk moest ik aanpassen en er is niets gezegd over het resultaten hoofdstuk
. Herkenbaar
.
![]()
Er is dus echt helemaal niks engs aan spinnen.
Je mannelijkheid; gone.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Met m'n eigen vogelfobie
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens FUUU want er liep nu net ineens een klein maar dik spinnetje over m'n arm![]()
![]()
![]()
![]()
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.quote:![]()
Je bent niet goed bij je hoofd man!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef ThaTim het volgende:
Er is dus echt helemaal niks engs aan spinnen.
Je mannelijkheid; gone.![]()
Het zijn geen Zuid-Amerikaanse spinnen ofzo die je in 1x slopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd man!
Ja jij bent altijd onder invloed, is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Er valt ook niet veel meer over te zeggen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat draag jij vandaag:
*Plaatst foto*
-nice!
-leuk!
-sexy!
Dankjewel!
(repeat)?
Aha, daar komt dus je mannelijkheid vandaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.If not now, then when.![]()
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er valt ook niet veel meer over te zeggen toch?
![]()
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja jij bent altijd onder invloed, is niet eerlijk.
Ik was zo'n awesome klein kind![]()
![]()
Hm, true. Wordt vaak ook wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.Ik ben als klein kind stiekem een bigass roofvogel gaan aaien in Burgers Zoo waarna ik door 2 verzorgers weggetrokken moest wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"
[..]
Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?
Staat nog op film ergens.
En nu ben ik bang voor kippen en duiven
Mijn quadriceps wanneer ik door het bos struin.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alsof je toen niet aan de drugs zatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"
[..]
Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn quadriceps wanneer ik door het bos struin.Jouw quadricep, mijn pols
Mijn quadricep, jouw romp.![]()
Deathlift or Die.![]()
Grote quads van het paardrijden toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Jouw quadricep, mijn pols
Mijn quadricep, jouw romp.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En nu ben ik bang voor kippen en duiven![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijwilligersbrandweer, zoals Panzer zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grote quads van het paardrijden toch.Deathlift or Die.![]()
Wanneer gaan we op het strand shinen met onze bronze T-rex benen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijwilligersbrandweer, zoals Panzer zegt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
morgu strand westquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op het strand shinen met onze bronze T-rex benen.
Deathlift or Die.![]()
oja kut, sorry CB, heb andere 'verplichtingen'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb jij niet al wat te doen morgenDeathlift or Die.![]()
Hij kan toch ook eerst jou doen en dan komen shinen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb jij niet al wat te doen morgenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij kan daarna niet meer lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij kan toch ook eerst jou doen en dan komen shinen.
Tevens had ik het over tentamens, sex is vies mkay.![]()
Ga je m'n quad breken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij kan daarna niet meer lopen
Tevens had ik het over tentamens, sex is vies mkay.
Deathlift or Die.![]()
Ik tussen JB en Juna, hard geworden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom ik geef je wel liefde, Jackie. MannenDeathlift or Die.![]()
Ik op een krukje er naast. Fappende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik tussen JB en Juna, hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik op een kurkje er naast. Fappende.Relentless b0ner van die gedachte. Sawrry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik op een kurkje er naast. Fappende.Mental image van CB op een 'kurkje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Aww zo lief. Ze snappen inderdaad niet hoe het moetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Kom ik geef je wel liefde, Jackie.Ga wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik tussen JB en Juna, hard geworden.![]()
![]()
Pics in DM, dankje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Relentless b0ner van die gedachte. Sawrry.Kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mental image van CB op een 'kurkje'.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mental image van CB op een 'kurkje'.![]()
![]()
![]()
Je weet dat je met mij beter geniet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het wordt hier een jongens tegen meisjes discussie. I'm out.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat een rotkop heeft zij zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier een goedmakertje dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit ziet er ook echt totaal NIET geacteeerd uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier een goedmakertje dan.
[ afbeelding ]
En:quote:![]()
Niks mis mee
Ja maar bloot mag ook niet meer, heb je onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het em juist, je ziet niks door die buik.![]()
![]()
Ik zie geen tieten, ik zie geen penetratie,ik zie geen penis, ik zie geen kut.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zal ik jou even met de kop begraven en even lekker vaginaal stenigen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bloot mag ook niet meer, heb je onder een steen geleefd?
-Hoogachtend,
Vasvriendelijke boi![]()
Wtf jonge :Squote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zal ik jou even met de kop begraven en even lekker vaginaal stenigen?
-Hoogachtend,
Vasvriendelijke boi![]()
Zulke gifsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist.
Dit is bijv. ook legaal.
-gifje-![]()
![]()
![]()
Moet je me eerst zien te vangen, lange!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naakt in een bak met jellyfishes zetten, kijken of je nog zo'n grote bek hebt![]()
![]()
Worden jullie ook zo kleddernat van First Contact en Ms. Meteor?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Een stuk plastic pijpen
Yuri, als je dan toch bezig bent.. post eens wat nice gifjes dan
Voor juna xoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor juna xoxPassioneel zoenende mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Easy brahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen, lange!![]()
![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Told ya. First Contact is m'n favoriet. Die track tijdens zwoele nachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Worden jullie ook zo kleddernat van First Contact en Ms. Meteor?
Vannacht na werk dat album eindelijk af kunnen luisteren onderweg naar huis. Gewoon nog een keer aangezet toen ik bed lag. Thunderhard gaan op die twee tracks.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Told ya. First Contact is m'n favoriet. Die track tijdens zwoele nachtenkom soenuh danquote::$:$ x
Ik heb dit ding voor mijn broer gekocht.quote:![]()
![]()
Baas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vannacht na werk dat album eindelijk af kunnen luisteren onderweg naar huis. Gewoon nog een keer aangezet toen ik bed lag. Thunderhard gaan op die twee tracks.
[..]
kom soenuh dan:$:$ x
[..]
Ik heb dit ding voor mijn broer gekocht.![]()
![]()
Ik ben inmiddels al 3 weken gestopt met roken maar anders.
goeie post yuriI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
Yuri's fobo is een tumblr dus. Die pr0ngifs gaan ze toch wissen.
[..]
I know right
Ik vind deze van CB volgens mij nog de meest grappige.
Kun je bij leuke reacties posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Yuri, je post is-waardig
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef junamii het volgende:
Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Yuri, je post is-waardig
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef junamii het volgende:
Deze post ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Yuri, je post is-waardig
Ik zie dat je Blacka-Ops hebt, ik heb hem weer terug. Ik stel voor om te gaan spelen op een nog onbekend tijdstip.quote:If not now, then when.![]()
![]()
Ergens vind ik dit wel iets hebben.Ik heb 'm letterlijk twee keer gespeeld ofzo en ik kan er niets vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie dat je Blacka-Ops hebt, ik heb hem weer terug. Ik stel voor om te gaan spelen op een nog onbekend tijdstip.
Is dat jouw E-borst?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens vind ik dit wel iets hebben.
[..]
Ik heb 'm letterlijk twee keer gespeeld ofzo en ik kan er niets van
Oke dan niet.
Mijn vriendin mag ook wel een tepelpiercing van dat kaliber hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb 'm letterlijk twee keer gespeeld ofzo en ik kan er niets van![]()
Een vriend van mij heeft dat. Shit kan écht niet bij een man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb 'm letterlijk twee keer gespeeld ofzo en ik kan er niets vanThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wil er ook een maar ik durf niet zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vriendin mag ook wel een tepelpiercing van dat kaliber hebben![]()
![]()
Fucking lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat. Shit kan écht niet bij een man.Ik vind ook dat er maar weinig vrouwen zijn die het kunnen hebben eigenlijk.
Ja, ga ik m'n avond mee vullenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
Die plaatjes hier.
Jumi je bent weer lekker aan het bloggen![]()
Dit ga ik morgen proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik nog 10 minuten werken om daarna lekker naar huis te kunnen gaan![]()
![]()
Fucking baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ga ik morgen proberen![]()
![]()
Is wel een skinny ventje met de fysiek van een klein jongetje dus dat werkt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fucking lelijk inderdaadIk vind ook dat er maar weinig vrouwen zijn die het kunnen hebben eigenlijk.
[..]Als dit je lukt dan trouw ik met je.quote:
Ik ik en een vriend zijn van plan om volgend jaar met carnaval ons in een zwart of wit pak te hijsen en een stormtrooper helm op te zetten als ausie.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is wel een skinny ventje met de fysiek van een klein jongetje dus dat werkt ook niet echt mee.
[..]
Als dit je lukt dan trouw ik met je.
Ik ik en een vriend zijn van plan om volgend jaar met carnaval ons in een zwart of wit pak te hijsen en een stormtrooper helm op te zetten als ausie.![]()
Ik ga het nu proberen overigens. Heb toch niets te doen
Wanneer zien we resultaat?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zodra het me gelukt is.quote:
Edit: nu dus. Poging tot.
[ Bericht 12% gewijzigd door Juminelle op 29-05-2012 22:59:52 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
lulzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zodra het me gelukt is.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Leuk jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zodra het me gelukt is.
[ afbeelding ]![]()
Leuk man, lijkt me wel echt gepiel. Heb al moeite met m'n nagels netjes lakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zodra het me gelukt is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nagels van rechterhand lakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk man, lijkt me wel echt gepiel. Heb al moeite met m'n nagels netjes lakkenGepruts altijd.
![]()
Ik heb op Ebay zo'n shitload aan cheapass lakjes gekocht met dunne kwastjes. Kan je goed mee tekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk man, lijkt me wel echt gepiel. Heb al moeite met m'n nagels netjes lakken
Dit heb ik gedaan met zo'n nailart-pen van Sally Hansen. Kan je gewoon mee schrijven als het ware.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jumi, waar heb jij je witte lakje vandaan? Moet er nog een hebben. Vind ik mooi voor de zomer als je goed bruin bent.
En wil al heel lang 1 neon lakje maar die is overal uitverkocht.
All good things are wild and free.![]()
Uit NYC, maar is van Essie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, waar heb jij je witte lakje vandaan? Moet er nog een hebben. Vind ik mooi voor de zomer als je goed bruin bent.
En wil al heel lang 1 neon lakje maar die is overal uitverkocht.
Van welk merk dan?
Essie is fijn he? Hmm maar even op zoek of ik ergens een makkelijkere optie kan vinden voor een wit lakje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Uit NYC, maar is van Essie.
Van welk merk dan?
Euhm china glaze - flip flop fantasy kan niet echt een goede foto vinden want bijna geen een camera pikt die neon kleur goed op maar hij is zo mooi.
All good things are wild and free.![]()
Ik heb Baywatch CB foto's.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Klopt, maar witte nagellak is echt lastig aan te brengen. Dit zijn 4 lagen ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Essie is fijn he? Hmm maar even op zoek of ik ergens een makkelijkere optie kan vinden voor een wit lakje.
Euhm china glaze - flip flop fantasy kan niet echt een goede foto vinden want bijna geen een camera pikt die neon kleur goed op maar hij is zo mooi.Is ook het eerste witte lakje dat een beetje pakt, de andere witte lakjes die ik gekocht heb zijn allemaal half doorzichtig enzo, niet mooi.
Hm, die ken ik niet. Neon lakjes voor de zomer
ricko wanneer komt er weer een jailbait topicI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
"Hé mam, mag ik naar de sex-o-foon bellen?"There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
en jumi, al veel fb vrienden?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je gaat hard worden.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kost mij teveel moeite voor al die gare andere usersquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef ThaTim het volgende:
ricko wanneer komt er weer een jailbait topic![]()
![]()
Ze worden altijd gewaardeerd man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kost mij teveel moeite voor al die gare andere usersI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
yo wzzupI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
iedereen geniet ervan, hoe kan je het stopzettenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kost mij teveel moeite voor al die gare andere users![]()
![]()
Lig gewoon chill in bed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
iedereen geniet ervan, hoe kan je het stopzetten![]()
Ging te laat naar bed en was veel te vroeg wakker. Heb mezelf wel uit bed naar de tuin verplaatst, nu hier verder luierenquote:
Ben jij nou eindelijk klaar met je examens?![]()
Nee vrijdag nog duitse brief en dan nog mondeling over 4 weken. Zit je in de tuin met je laptop gewoon?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Ging te laat naar bed en was veel te vroeg wakker. Heb mezelf wel uit bed naar de tuin verplaatst, nu hier verder luieren
Ben jij nou eindelijk klaar met je examens?![]()
![]()
Ah oke. Lekker achterlijk geregeld dan, vier weken gewoon niks om daarna weer mondelingen te hebben, helemaal uit je ritme enzo dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vrijdag nog duitse brief en dan nog mondeling over 4 weken. Zit je in de tuin met je laptop gewoon?
Nee, gewoon op m'n telefoon. M'n lader is al een week ofzo stuk en heb nog steeds geen nieuwe gehaald![]()
![]()
Ja klopt, de grap is dat je voor je CE tenminste nog weet welke hoofdstukken je moet leren maar voor mondeling moet je gewoon ALLE stof leren. Teringgaar datquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah oke. Lekker achterlijk geregeld dan, vier weken gewoon niks om daarna weer mondelingen te hebben, helemaal uit je ritme enzo dan.
Nee, gewoon op m'n telefoon. M'n lader is al een week ofzo stuk en heb nog steeds geen nieuwe gehaaldKan ik weer in de boeken duiken
Reetkevers.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die film zou verboden moeten worden, zo slecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef RickoKun het volgende:
Wel een skere film die 40 year old virginDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef RickoKun het volgende:
Wel een skere film die 40 year old virgin
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Michael Scottquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef RickoKun het volgende:
Wel een skere film die 40 year old virgin
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
M'n lever aan het werk gezet enzo, je weet wel hoe ik rol.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
VascaWat heb jij gisteravond uitgespookt?
![]()
Op woensdagavond chickje what are u doin with ur lifequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n lever aan het werk gezet enzo, je weet wel hoe ik rol.![]()
Lang verhaal maar het was even nodigquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Op woensdagavond chickje what are u doin with ur lifeBovendien heb ik pas morgen een examen joh, kan wel
![]()
![]()
Lang verhaal.. sounds juicy..ik heb de tijd...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lang verhaal maar het was even nodigBovendien heb ik pas morgen een examen joh, kan wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ga je naar je vriendin die hem van je lijf afscheurt.
Op die school waar ik voorlichting moest geven vroeg een sletje van 16 of studentenfeesten net als in American Pie zijn
Deathlift or Die.![]()
inb4 Rickoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op die school waar ik voorlichting moest geven vroeg een sletje van 16 of studentenfeesten net als in American Pie zijnDeathlift or Die.![]()
JEZUS!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou zeggen na die app die je me net stuurt
Ik zal je nog eens een foto van mezelf sturen zeg![]()
![]()
![]()
![]()
xcuzzz mequote:Ejaculatus Spontanus gehadquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
JEZUS!
![]()
Deathlift or Die.![]()
Uitmaken met deze gozer, hij is je niet waard.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
JEZUS!
![]()
![]()
Wat kom je mengen? Ik ga het toch ook niet over jou en je blokfluitist hebben?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitmaken met deze gozer, hij is je niet waard.Deathlift or Die.![]()
Mag je best doen maar dat is voorbij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat kom je mengen? Ik ga het toch ook niet over jou en je blokfluitist hebben?![]()
Was ze geefbaar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op die school waar ik voorlichting moest geven vroeg een sletje van 16 of studentenfeesten net als in American Pie zijn![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je best doen maar dat is voorbij.![]()
![]()
Jup, even een kutmomentje gehad maar blij dat de last van me af is en m'n shit kwijt kon aan hem.quote:![]()
Zonde. Bleek toch geen leuke jongen te zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je best doen maar dat is voorbij.![]()
Jawel, ik kan 't je wel even PM'en?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Zonde. Bleek toch geen leuke jongen te zijn?![]()
Doe maar dame.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, ik kan 't je wel even PM'en?![]()
Ik ook men, na twaalf nog 12 sneetjes volkoren pindakaas en twee en half bord zilvervliesrijst, kip, groenten en nog de pannen leeggelikt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik belachelijk veel heb gegeten vandaag.Full-on endo.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook men, na twaalf nog 12 sneetjes volkoren pindakaas en twee en half bord zilvervliesrijst, kip, groenten en nog de pannen leeggelikt.Full-on endo.
Begon met drie croissantjes, daarna 6 sneetjes brood met pindakaas, twee keer een wokmaaltijd (we zaten er toch al en het regende buiten, en ik had nog steeds honger), daarna één of ander heerlijk toetje en ik ga nu weer op zoek naar iets om te eten.
Dit kan echt niet![]()
![]()
![]()
Haha dikkequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Begon met drie croissantjes, daarna 6 sneetjes brood met pindakaas, twee keer een wokmaaltijd (we zaten er toch al en het regende buiten, en ik had nog steeds honger), daarna één of ander heerlijk toetje en ik ga nu weer op zoek naar iets om te eten.
Dit kan echt niet![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook men, na twaalf nog 12 sneetjes volkoren pindakaas en twee en half bord zilvervliesrijst, kip, groenten en nog de pannen leeggelikt.Full-on endo.
*finger facepalm*
![]()
Is al zomer tog nigga!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh faka met jou kil ben aan t cutte ja jwt sixpackie voor somer
Ik mag overigens ook wel weer aan de slag![]()
![]()
Ti's lentequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is al zomer tog nigga!!!
Ik mag overigens ook wel weer aan de slag![]()
![]()
gast, het komt erg ongeloofwaardig overquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben dan ook wel een lange slungel met slungelige penis, kan het aan liggen.![]()
Jackiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef JackieBrown het volgende:
Ben een junami aan het eten as we speak![]()
![]()
Deze dubbelzinnigheid wordt mij te veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef JackieBrown het volgende:
Ben een junami aan het eten as we speakThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Total freakshow.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef JackieBrown het volgende:
Ben een junami aan het eten as we speakDeathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze dubbelzinnigheid wordt mij te veel.quote:![]()
En hoe fijn is het om wakker gemaakt te worden door gebeld te worden door iemand die je graag spreekt, in plaats van het geluid van je wekker.![]()
![]()
Geen idee, ik zou m'n tel door het raam gooien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:16 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]![]()
En hoe fijn is het om wakker gemaakt te worden door gebeld te worden door iemand die je graag spreekt, in plaats van het geluid van je wekker.Deathlift or Die.![]()
Jackie, pik je datquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou m'n tel door het raam gooien.![]()
![]()
Ik zei: IEMAND DIE JE GRAAG SPREEKTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou m'n tel door het raam gooien.Hè dame succes zo met je Duits! Ik wachtte nog op je PM maar ik kreeg niksquote:![]()
![]()
Was een grapje. Ik heb nieteens een wekker, dus ik word elke ochtend van mijn tel.
Viel succes Vas.Deathlift or Die.![]()
Oh ja, was echt moe gisteravond ben het gewoon vergeten. Ik stuur 't nu ff.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zei: IEMAND DIE JE GRAAG SPREEKT
[..]
Hè dame succes zo met je Duits! Ik wachtte nog op je PM maar ik kreeg niks
Tevens: Gatverdamme, zomaar moeten kotsen terwijl ik niks gegeten heb. M'n keel brand
[ Bericht 10% gewijzigd door Vaseline_ op 01-06-2012 08:28:00 ]![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben dom, dacht dat het examen om 9;00 begon, lokaal leeg.had uit kunnen slapen verdomme
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Beetje jammer altijd dit soort dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben dom, dacht dat het examen om 9;00 begon, lokaal leeg.had uit kunnen slapen verdomme
. Hoezo moet je ineens overgeven btw? Ben je ziek??
Succes straks![]()
![]()
Braken op een lege maag, heerlijk al dat maagzuur door je slokdarm en op je tong. Daar hou je ook zo een lekkere smaak aan over.Deathlift or Die.![]()
Klinkt een beetje als de eerste keer toen ik een eiwitshake dronk. Was zonder smaakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
Braken op een lege maag, heerlijk al dat maagzuur door je slokdarm en op je tong. Daar hou je ook zo een lekkere smaak aan over.![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Whey perfection b&f jy dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de eerste keer toen ik een eiwitshake dronk. Was zonder smaak![]()
.
Neutrale whey met chocopoeder thoalleen voor de ekte pensen onder ons
Deathlift or Die.![]()
Sowieso alles van de Body & Fit shopquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whey perfection b&f jy dan?
Neutrale whey met chocopoeder thoalleen voor de ekte pensen onder ons
Hemel
Feyenoord Rotterdam![]()
HEDDE DRUKS OP?!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso alles van de Body & Fit shopHemel
![]()
Nee ik ben niet ziekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje jammer altijd dit soort dingen. Hoezo moet je ineens overgeven btw? Ben je ziek??
Succes straksHet was gewoon random een enorme vlaag van misselijkheid en toen meteen weer over. Succes heb ik niet nodig hoor, duitse brief is zo easy as fuck
![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziekHet was gewoon random een enorme vlaag van misselijkheid en toen meteen weer over. Succes heb ik niet nodig hoor, duitse brief is zo easy as fuck
![]()
Biatch je bent zwanger yo ik zei toch ga op me gezicht zitten, niet cowgirl op mijn zaadroedequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziekHet was gewoon random een enorme vlaag van misselijkheid en toen meteen weer over. Succes heb ik niet nodig hoor, duitse brief is zo easy as fuck
![]()
Ja teringlijer had je maar een geitenhuid om je piemel moeten hijsenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Biatch je bent zwanger yo ik zei toch ga op me gezicht zitten, niet cowgirl op mijn zaadroedeNu zit ik met een kleine mokka anabool.
tevens: Over een uurtje naar marley![]()
![]()
Condoomsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja teringlijer had je maar een geitenhuid om je piemel moeten hijsenNu zit ik met een kleine mokka anabool.
tevens: Over een uurtje naar marley![]()
![]()
Vasca. Ga je vanavond weer hinderlijk doen in de Melkweg?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja schatje. Als iemand aan je kont zit ben ik het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasca. Ga je vanavond weer hinderlijk doen in de Melkweg?
Maar wees niet bang, ik blijf deze keer min of meer nuchter![]()
![]()
Als je een relatie hebt dan ga je met je vrienden soms leuke dingen doen. Etha en Jackie chillen hem dan in Fernandes.
WHUAHIAHAIHAIHAAU![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasca. Ga je vanavond weer hinderlijk doen in de Melkweg?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasca. Ga je vanavond weer hinderlijk doen in de Melkweg?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
DEZE MAROKKAANSE BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII?!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef o.us het volgende:
Welke kerel heeft 550 euro winst gemaakt in de casino?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DEZE MAROKKAANSE BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!11¡¡¹¹¹¡¡1!¡¡
Holland Casino in Scheveningen is fucking dope trouwens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd gast!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef o.us het volgende:
[..]
JAAAAAAAA!!!!!!!!!11¡¡¹¹¹¡¡1!¡¡
Daar ook allemaal van die aziaten zoals in Groningen?![]()
die ene keer dat ik in HC was zag ik veelal bejaarden hun geld weggooien. Hele kuddes rollators die de erfenis er door heen jassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef o.us het volgende:
[..]
JAAAAAAAA!!!!!!!!!11¡¡¹¹¹¡¡1!¡¡
Zielig
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ze was me een partij vervelend joh. Godnondeju.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja echt wel, zo vervelend dat je me gewoon een high five gaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze was me een partij vervelend joh. Godnondeju.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: