SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Goede TT. mede white boy.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niet vrijwillig.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Panzermaus het volgende:
thumbs up if ur still listening to this in 2012![]()
Thanks, ik wist dat ik ergens zin in had maar ik kwam er maar niet achter wat het nou wasquote:Dit dus. Even pakken
Jawel, hè? Ik twijfelde eigenlijk een beetje omdat het niet echt mijn ding is, maar toch vind ik ze wel leuk staan. Maken wel een hinderlijk geluid als ik loop door die bewegende schakelquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks, ik wist dat ik ergens zin in had maar ik kwam er maar niet achter wat het nou wasDit dus. Even pakken
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zag je die woordgrap? Mag hij dan nogsteeds komen?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
dWc, kom je nou nog? Huisfeestje begint.Deathlift or Die.![]()
Dit liedje werd elke teener party 1000 gedraaid en iedereen losgaande. Bazentijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
dWc, kom je nou nog? Huisfeestje begint.If not now, then when.![]()
Kinda tipsy door 3 wijntjes op een lege maagHoe dan.
Omdat lege maag.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Hè Panzer!quote:Hè Etha, vandaag genoten van het weer, genieten van niks doen, zonder zorgenquote:
Toen ik naar huis ging had ik het wel echt heel erg koudEn ga zo een drankje doen met m'n zus en haar vriend. Wat heb jij gedaan afgelopen dagen?
![]()
Maar 3quote:En tevens geen lege maag meer, want
Wel een beetje een karige inhoud.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wel herkenbaar ditquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar 3En tevens geen lege maag meer, want
[ afbeelding ]
Wel een beetje een karige inhoud.![]()
![]()
Hoe fix je dat allemaal zo snel?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar 3En tevens geen lege maag meer, want
[ afbeelding ]
Wel een beetje een karige inhoud.
If not now, then when.![]()
Geleerdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè Etha, vandaag genoten van het weer, genieten van niks doen, zonder zorgen
Toen ik naar huis ging had ik het wel echt heel erg koudEn ga zo een drankje doen met m'n zus en haar vriend. Wat heb jij gedaan afgelopen dagen?
Voor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Deathlift or Die.![]()
Heeft een vriendin voor me meegebrachtquote:Varenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GeleerdVoor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Zin in nu.
Mazzelaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft een vriendin voor me meegebracht
If not now, then when.![]()
Ah, klinkt nicequote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GeleerdVoor de rest een beetje gevaren, gedronken, gezwommen. Chill feestje gehad met wat mensen die ik een tijd niet gezien heb
Ik ben gister uiteten geweest met meisjes die ik al een tijd niet had gezien, altijd leuk om mensen die je al een tijd niet hebt gezien weer te zien.
En ik moet ook gaan leren eigenlijk. Vandaag echt geen seconde aan gedacht, nu begint de stress wel weer te komen![]()
![]()
Wel leuk zijn de verhalen dan altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, klinkt niceIk ben gister uiteten geweest met meisjes die ik al een tijd niet had gezien, altijd leuk om mensen die je al een tijd niet hebt gezien weer te zien.
En ik moet ook gaan leren eigenlijk. Vandaag echt geen seconde aan gedacht, nu begint de stress wel weer te komen
M'n beste maat was een jeugdspeler bij Ajax die voor een buitenlands avontuur heeft gekozen. Hij is nu twee maanden terug in Nederland en ik had die gasten die nu allemaal doorgebroken zijn al twee jaar niet meer gesproken. Dus dat was wel leuk om die ervaringen te horen van ze enzo.Deathlift or Die.![]()
Goede TT.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcoholquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
Nu staat die poliep van de kermis geparkeerd in mijn misbruikte keeltje
Hoef nu de hele week geen drank en sigaretten meer gadverdamme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcohol
![]()
Ectolife. Wel zo'n zwoele, hese stem nu of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag niks gekaand behalve rond 7 uur een bakje kibbeling en voor de rest geleefd op alcohol
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ectolife. Wel zo'n zwoele, hese stem nu of niet?Zwoel wil ik hem niet noemen, wel zo hees als een hert met asperger
![]()
Zingen zit er vandaag niet in Ricko?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ehm gewoon alvast doorleren voor dan hoor cmon vas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Tot half juni hoef ik nu niks meer te leren
KOMMAAAAHH PARTYYYHoe gingen ze tot nu toe?
![]()
wat is half juni danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Tot half juni hoef ik nu niks meer te leren
KOMMAAAAHH PARTYYYI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:07 schreef RickoKun het volgende:
Nu staat die poliep van de kermis geparkeerd in mijn misbruikte keeltje¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
I know that feel. Heb er een keer bijna keelontsteking van gekregen omdat mn amandelen zo geirriteerd raakten van steeds opzij geduwd worden weetjewelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik had net AK die was best wel easy vond ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm gewoon alvast doorleren voor dan hoor cmon vas.Hoe gingen ze tot nu toe?
Maar ik geef mezelf even een paar weekjes vrij ja toch, als het niet hoeft ben ik too lazy.
Ik ben volgende week trouwens in Utrecht voor het assesment![]()
![]()
Nice, welke dag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had net AK die was best wel easy vond ikMaar ik geef mezelf even een paar weekjes vrij ja toch, als het niet hoeft ben ik too lazy.
Ik ben volgende week trouwens in Utrecht voor het assesment
En wat heb je half juni dan als je weer moet leren?![]()
Sawrry.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I know that feel. Heb er een keer bijna keelontsteking van gekregen omdat mn amandelen zo geirriteerd raakten van steeds opzij geduwd worden weetjewelDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard geskullfucked gistere egt kut
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
6 juniquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, welke dag?
En wat heb je half juni dan als je weer moet leren?
en eind juni mondeling![]()
wat lomp dat het zo laat isI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kanker mijn scriptie is afgekeurd. D'r mogen nog lekker 3800 woordjes bij en heb nog maar twee weken![]()
![]()
maar wat je had was wel goed?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb redelijk karige feedback terug, ik heb het document morgen pas weer in mijn bezitquote:Mijn methode hoofdstuk moest ik aanpassen en er is niets gezegd over het resultaten hoofdstuk
![]()
![]()
goed voor jou dat het weer wat minder wordt dan, alleen kut dat EK al begonnen is als jij nog bezig bentI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gadverdamme hou op ventquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef ThaTim het volgende:
goed voor jou dat het weer wat minder wordt dan, alleen kut dat EK al begonnen is als jij nog bezig bentStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
![]()
![]()
sorry rickerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme hou op ventStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme hou op ventStrooi gewoon wat accuzuur in mijn wonden en rij mij weldra nog 8 keer over ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke nice.. da's voor de selectie van je opleiding toch?quote:
Inderdaad wel gay dat dat mondeling zo laat is. Waar is dat voor eigenlijk? In mijn tijd (
) hadden ze geen mondelinge examens op de middelbare school...
![]()
Hebben ze nu ook niet maar ik zit op een school voor mongooltjes die hebben blijkbaar dat systeem van staatsexamens nodig ja tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nice.. da's voor de selectie van je opleiding toch?
Inderdaad wel gay dat dat mondeling zo laat is. Waar is dat voor eigenlijk? In mijn tijd (
) hadden ze geen mondelinge examens op de middelbare school...
.
![]()
Geen juiste theoritical framework/research methodology toepassenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb redelijk karige feedback terug, ik heb het document morgen pas weer in mijn bezitMijn methode hoofdstuk moest ik aanpassen en er is niets gezegd over het resultaten hoofdstuk
. Herkenbaar
.
![]()
Er is dus echt helemaal niks engs aan spinnen.
Je mannelijkheid; gone.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Met m'n eigen vogelfobie
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens FUUU want er liep nu net ineens een klein maar dik spinnetje over m'n arm![]()
![]()
![]()
![]()
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.quote:![]()
Je bent niet goed bij je hoofd man!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef ThaTim het volgende:
Er is dus echt helemaal niks engs aan spinnen.
Je mannelijkheid; gone.![]()
Het zijn geen Zuid-Amerikaanse spinnen ofzo die je in 1x slopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd man!
Ja jij bent altijd onder invloed, is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Er valt ook niet veel meer over te zeggen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat draag jij vandaag:
*Plaatst foto*
-nice!
-leuk!
-sexy!
Dankjewel!
(repeat)?
Aha, daar komt dus je mannelijkheid vandaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Fobie voor niks, ik spuit testosteron.If not now, then when.![]()
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er valt ook niet veel meer over te zeggen toch?
![]()
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja jij bent altijd onder invloed, is niet eerlijk.
Ik was zo'n awesome klein kind![]()
![]()
Hm, true. Wordt vaak ook wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Dit of dat zou ik anders doen, het idee is tof.Ik ben als klein kind stiekem een bigass roofvogel gaan aaien in Burgers Zoo waarna ik door 2 verzorgers weggetrokken moest wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"
[..]
Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?
Staat nog op film ergens.
En nu ben ik bang voor kippen en duiven
Mijn quadriceps wanneer ik door het bos struin.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alsof je toen niet aan de drugs zatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dingen zoals ik"Scheer je baard" "ieehh, rapeface"
[..]
Ja dat zal het zijn, ook toen ik 3 was en een vogelspin in m'n handen hield en op m'n 4e als enige van de groep op een politiepaard wilde?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn quadriceps wanneer ik door het bos struin.Jouw quadricep, mijn pols
Mijn quadricep, jouw romp.![]()
Deathlift or Die.![]()
Grote quads van het paardrijden toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Jouw quadricep, mijn pols
Mijn quadricep, jouw romp.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En nu ben ik bang voor kippen en duiven![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijwilligersbrandweer, zoals Panzer zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grote quads van het paardrijden toch.Deathlift or Die.![]()
Wanneer gaan we op het strand shinen met onze bronze T-rex benen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijwilligersbrandweer, zoals Panzer zegt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
morgu strand westquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op het strand shinen met onze bronze T-rex benen.
Deathlift or Die.![]()
oja kut, sorry CB, heb andere 'verplichtingen'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb jij niet al wat te doen morgenDeathlift or Die.![]()
Hij kan toch ook eerst jou doen en dan komen shinen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb jij niet al wat te doen morgenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij kan daarna niet meer lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij kan toch ook eerst jou doen en dan komen shinen.
Tevens had ik het over tentamens, sex is vies mkay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |