abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112265062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik woon niet eens in Den Haag.
Maar het lijkt er wel sterk op dat je een kutmentaliteit hebt en je bent groot liefhebber van Den Haag; één en één is twee.
quote:
Leiden is gewoon saai.
Als cultuur, natuur en gezelligheid je niet boeien wel ja.

Vertel eens: wat is er zo fantastisch aan dat hoofdkwartier van Al Qaida (Den Haag)? Ik heb er gestudeerd en heb er gewerkt en ik wist niet hoe snel ik er weg moest wezen. Vies, asociaal en ongezellig.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:18:04 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112266087
En TS, waar ben je heen geweest?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage donderdag 31 mei 2012 @ 15:28:19 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112266575
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is er tussen jou en leiden gebeurt dat je zo emotioneel reageert?
[/quote]
Dit, lijkt wel alsof ze er geript is ofzo...? Een persoonlijke queeste?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:54:35 #40
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112270575
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Maar het lijkt er wel sterk op dat je een kutmentaliteit hebt en je bent groot liefhebber van Den Haag; één en één is twee.

[..]

Als cultuur, natuur en gezelligheid je niet boeien wel ja.

Vertel eens: wat is er zo fantastisch aan dat hoofdkwartier van Al Qaida (Den Haag)? Ik heb er gestudeerd en heb er gewerkt en ik wist niet hoe snel ik er weg moest wezen. Vies, asociaal en ongezellig.
Cultuur, natuur? Waar? Vrijwel alle steden hebben een botanische tuin, een parkje hier en daar, en musea. Leiden is saai. Ik zou niet weten wat een andere stad niet aan gezelligheid heeft dat Leiden wel heeft.

Als jij schrikt van elk gekleurd persoon op iedere straathoek dan is Den Haag niets voor jou. En dit is blijkbaar het geval bij jou. Als jij gezelligheid definieert in aantallen autochone blanke mensen dan is Leiden misschien gezelliger ja. Maar dat is mijn definitie van gezellig niet.

Het enige leuke aan Leiden is dat je er een rondje grachten kan maken. Dat doe je in Den Haag dan minder snel. Maar Leiden is te klein en niet dynamisch genoeg om te boeien zoals Den Haag of Utrecht.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_112271291
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Cultuur, natuur? Waar? Vrijwel alle steden hebben een botanische tuin, een parkje hier en daar, en musea. Leiden is saai.
Ach ja: je bent autist of je bent het niet...
quote:
Ik zou niet weten wat een andere stad niet aan gezelligheid heeft dat Leiden wel heeft.
Sfeer en leuke/aardige/relaxte mensen. Leiden is één van de weinige steden waar ik volledig relaxt rondloop. Amsterdam / Den Haag / Utrecht / Rotterdam wil ik nog weleens even checken wie er precies achter mij loopt 's avonds laat.
quote:
Als jij schrikt van elk gekleurd persoon op iedere straathoek dan is Den Haag niets voor jou. En dit is blijkbaar het geval bij jou. Als jij gezelligheid definieert in aantallen autochone blanke mensen dan is Leiden misschien gezelliger ja. Maar dat is mijn definitie van gezellig niet.
:')

Er is een verschil tussen een gedeelte gekleurde mensen (wat mij absoluut niet boeit) of een invasie van theedoeken, wandelende tenten, booskijkende haatbaarden en opgefokte straatmocro's. Dat laatste toornt bij mij wel aan de gezelligheidsfactor ja. Alsof je een no-go area betreedt...
quote:
Het enige leuke aan Leiden is dat je er een rondje grachten kan maken. Dat doe je in Den Haag dan minder snel. Maar Leiden is te klein en niet dynamisch genoeg om te boeien zoals Den Haag of Utrecht.
Den Haag boeit? :')

Het enige wat er in Den Haag boeit zijn de armbanden van de politie bij straattuig wat voor de tiende keer deze week wordt opgepakt.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:05:22 #42
pi_112317726
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ach ja: je bent autist of je bent het niet...

[..]

Sfeer en leuke/aardige/relaxte mensen. Leiden is één van de weinige steden waar ik volledig relaxt rondloop. Amsterdam / Den Haag / Utrecht / Rotterdam wil ik nog weleens even checken wie er precies achter mij loopt 's avonds laat.

[..]

:')

Er is een verschil tussen een gedeelte gekleurde mensen (wat mij absoluut niet boeit) of een invasie van theedoeken, wandelende tenten, booskijkende haatbaarden en opgefokte straatmocro's. Dat laatste toornt bij mij wel aan de gezelligheidsfactor ja. Alsof je een no-go area betreedt...

[..]

Den Haag boeit? :')

Het enige wat er in Den Haag boeit zijn de armbanden van de politie bij straattuig wat voor de tiende keer deze week wordt opgepakt.
Die heb je overal, so what. En een autist dat ben je inderdaad of dat ben je niet :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:05:53 #43
pi_112317737
Ik blijf erbij: behalve met leids ontzet is Leiden geen levendige stad.
pi_112322238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik blijf erbij: behalve met leids ontzet is Leiden geen levendige stad.
Ja daar kan je gelijk in hebben, de rest niet.
Het is inderdaad alleen op feestelijke dagen levendig naar mijn mening, dus ook Koninginnedag erbij rekenen svp.
Rustig aan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:58:30 #45
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_112322918
Wat een gehaat op Leiden hier zeg.
Prima stad me dunkt. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')