Ja maar, dan moet je niet Diablo III Launcher.exe gebruiken maar Diablo III.exe. De launcher zorgt namelijk voor de updates.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of je zet het achter doel en tussen de """""""""""":
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga wel film kijken en slapen, gefaal
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga wel film kijken en slapen, gefaal
Ik hoop voor jullie dattie het morgen weer doet.quote:
precies hetzelfde alleen moeilijkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar je begint wel weer aan het begin, of zijn er andere quests?
true maar de quests zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
caves enzo zijn random generated, je komt dus elke x weer andere dingen tegen
amulets van lvl 60 met 20k max buy out, das bijna altijd wel een goede dealquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef benx het volgende:
wtf heb je hier nu aan? zo triest
[ afbeelding ]
achquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef benx het volgende:
Ja klopt, maar het gaat hier om het feit dat ze sold items laten staan >.>
Ja wacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand die nu Belial op nightmare wil doen?
Hmm ik heb 1.000 hp en 1200 dps net toen ik hem deed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef Hukkie het volgende:
Ben ook bijna aan Belial toe op Nightmare. Met mn level 41 Wizard, bijna 8k health en 750 DPS. Is dat voldoende om het solo te doen?
Heb diamond skin nog niet gebruikt. En ik tippelde (op normal) redelijk vrolijk tussen dat groene vuur door, zonder daar echt last van te hebben. Hydra heb ik ook nog niet gebruikt, wel geprobeerd, maar niet goed bevonden. Ga van de week wel weer ff proberen iig, als ik hulp nodig heb dan laat ik het wel wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb 1.000 hp en 1200 dps net toen ik hem deed.
Ging wel 2x bijna dood doordat die damage van dat groene vuur gewoon door de diamond skin kwam
Maar verder was het wel te doen solo.
Tip: spawn de hele tijd zo'n hydra, die doet veel damage als je weg moet rennen
Daardoor spaar je arcane power en kan je burst damage geven als hij je niet meer zo erg aanvalt.
Als je morgenavond hulp nodig hebt moet je maar even roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |