Wie?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
waar is de tijd dat Howard Komproe Pinkpop presenteerde op Ned 3
ik kijk 101TVquote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef miieejj het volgende:
zeg is iemand 3 on stage aan het kijken vanaf het begin !??
101.tv ooh verrekquote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
Verrek, Timurtje op 101tv, nu moet ik tussen 3 Pinkpop-zenders zappen!
Of Mart Smeets.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
waar is de tijd dat Howard Komproe Pinkpop presenteerde op Ned 3
Ik hang al sinds half8 voor de buis.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef miieejj het volgende:
zeg is iemand 3 on stage aan het kijken vanaf het begin !??
via de microfoon van de wandelzender. De goeie verbinding hebben ze er uit gehaald vanwege Stenders.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net weer in, zit ie het nu stiekum uit te zenden?
Ik denk dat het een oude opname is, kan me niet voorstellen dat het via wandelzender zo goed klinkt. En anders is het publiek ook fucking dood want die bewogen nauwelijks.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, laat Stenders nu gewoon Badlands horen?
Badlands is vandaag ook al gespeeld, een paar liedjes geleden. Dus het had wel gekund.quote:
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk zeker nog Working on a dream, dan hebben ze ook alle drie de nummers uit 2009 gehad.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Sersjee het volgende:
The river! Die speelt ie niet zo heel vaak...
Gisteren nog.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Sersjee het volgende:
The river! Die speelt ie niet zo heel vaak...
Ceetje!quote:
Ik zit te zappen tussen NL3, Cultura24 en 101tv maar kom eigenlijk niks nieuws tegen. 9 van de 10 keer dat ik iets van Pinkpop tegen kom is het Chef Special.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ceetje!![]()
Zit iedereen voor de buis of luisteren er ook nog mensen naar de radio?
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 22:09:31Okee mensen, definitief nu: vier nummers Bruce Springsteen om 23.05 op Ned3. reageer retweet
Ik was gisteren in Keulen, 3 uur en 15 minuten aan één stuk door zonder pauze.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef Sersjee het volgende:
Stukje levenswijsheid: pas als je Bruce in levende lijven hebt ondergaan, kan je oordelen over hoe een concert moet zijn. De man en zijn band zijn een natuurkracht. Ook als 60-plussers.
Nu baal ik nog harder.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef Sersjee het volgende:
Stukje levenswijsheid: pas als je Bruce in levende lijven hebt ondergaan, kan je oordelen over hoe een concert moet zijn. De man en zijn band zijn een natuurkracht. Ook als 60-plussers.
Ik geloof dat ie zo ook op de radio komt! Geen zin om te zappen, ben ondertussen met school bezig...quote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te zappen tussen NL3, Cultura24 en 101tv maar kom eigenlijk niks nieuws tegen. 9 van de 10 keer dat ik iets van Pinkpop tegen kom is het Chef Special.
Zit momenteel voornamelijk mezelf voor de kop te slaan dat ik niet bij Broooooeees sta.
twitter:3fmfestival twitterde op maandag 28-05-2012 om 22:20:36En JA ook op @3FM en 101TV mogen we om 23.00 uur big Boss Bruce Springsteen uitzenden. Zet aan die radio of tune in op 3fm.nl/live reageer retweet
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Een momentje, even een hartstilstandje bij mezelf wegwerken hier.
Uh oh, je vraagt nu bewust om digitale klapjes??quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een hype om heel die Springsteen zeg. Ik zou zo niet eens weten waar ik m van moet kennen
*facepalm*quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een hype om heel die Springsteen zeg. Ik zou zo niet eens weten waar ik m van moet kennen
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
"Without music, life would be a mistake" Aldus een wijs man genaamd Nietzsche.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*facepalm*
* Sersjee citeert Socrates: "onwetendheid is de bron van alle kwaad"
ga eens youtuben.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
True dat. Bruce ontstijgt trivialiteiten als "smaak".quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
"Without music, life would be a mistake" Aldus een wijs man genaamd Nietzsche.
Muziek = Bruce in deze.
Hahaquote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Hij is dan ook wel zwaaaar overgewaardeerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Bruce boven Johan Derksen bij Knevel en Brinkie verkiezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen Kimberliedje dan ook even ten zeerste adviseren om rond 11 uur naar Nederland 3 te kijken. Nee, wacht, niet adviseren: verplichten. En daarna een opstel van 4 kantjes erover schrijven. Met pen!
Bedankt ome Leo maarquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Vind het tof dat het niet echt 4 geijkte Bruce-kneiters zijn die ze gaan uitzenden.
Heel tof iddquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Vind het tof dat het niet echt 4 geijkte Bruce-kneiters zijn die ze gaan uitzenden.
Budget was waarschijnlijk op.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Johan/Gijpie-groupies.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruce boven Johan Derksen bij Knevel en Brinkie verkiezen.
Welke? Ik lees er 2 bij Ome Leo.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Video game journalistentwitter:JurjenT twitterde op maandag 28-05-2012 om 22:33:25Hey nieuw bandje ontdekt (nieuw voor mij dan), Ting Tings of zo. Mooi :-) reageer retweet
Dat helpt niet. Het zien op tv is nog geen 10% van het er bij zijn. Komt niet over zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen Kimberliedje dan ook even ten zeerste adviseren om rond 11 uur naar Nederland 3 te kijken. Nee, wacht, niet adviseren: verplichten. En daarna een opstel van 4 kantjes erover schrijven. Met pen!
quote:
Ja maar dan weet ze op z'n minst wie het is. 't Is een begin he!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Het zien op tv is nog geen 10% van het er bij zijn. Komt niet over zo.
Omdat je geen kaartje gekocht hebt?quote:
Dat moeten wij beantwoorden ?quote:
Death To My Hometown, Spirit In The Night, I'm On Fire en Shackled And Drawn.quote:
Nouja, samen... Ze keken in elk geval allebei.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
De Baas keek vanavond ook al (samen met Seasick Steve) goedkeurend toe bij de zonen
Ik moet eerlijk toegeven dat Springsteen voor mij een van de weinige artiesten zou zijn waarvan ik met plezier naar een optreden zou gaan...quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Het zien op tv is nog geen 10% van het er bij zijn. Komt niet over zo.
Net zoals die YT van Bruce met meneer Stipe. ookquote:
Mwoah, het was een weloverwogen keuze om niet voor het tweede jaar achtereen in m'n eentje te gaan. Maar het was te verwachten dat ik dan op 't moment suprème toch een beetje baal. Is morgen weer over.quote:
Het zijn geen nummers die ze (al dan niet onderbewust) zal kennen. Deze zijn meer voor de fijnproever (dank, Don Leo!)quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ze op z'n minst wie het is. 't Is een begin he!
Knal wat Youtubejes in het topic!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zijn geen nummers die ze (al dan niet onderbewust) zal kennen. Deze zijn meer voor de fijnproever (dank, Don Leo!)
Ja dag, ze hebben zelf ook internet. En daarbij, trekken aan een dood paard heeft zo weinig zin.quote:
Behalve als die naar de slager moetquote:Op maandag 28 mei 2012 22:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja dag, ze hebben zelf ook internet. En daarbij, trekken aan een dood paard heeft zo weinig zin.
Ik heb het ook nooit begrepen, al zijn Tunnel of love en 57 channels ( and nothing on) wel erg goede nummers.quote:
Hoe moet je iets opzoeken als je niet weet wat?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja dag, ze hebben zelf ook internet. En daarbij, trekken aan een dood paard heeft zo weinig zin.
Gewoon. "Bruce Springsteen", op "enter" rammen en hop, vele uren lol.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe moet je iets opzoeken als je niet weet wat?
Ik noem het altijd 57 channels (of shit) en Tunnel of /CAREquote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen, al zijn Tunnel of love en 57 channels ( and nothing on) wel erg goede nummers.
Smerig stookvarken dat je er bent!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik noem het altijd 57 channels (of shit) en Tunnel of /CARE
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef TheZapster het volgende:
Bruce kan natuurlijk ook nooit tippen aan een fantastische zanger als David Hasselhoff.
Nouja dat was vanmiddag al in zijn geheel op Cultura. Nu weer overigens in de container.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
Ik zou overigens liever Seasick Steve live zien dan Bruce. Wat die daar neer zetten met z'n tweetjes...
QFTquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef TheZapster het volgende:
Bruce kan natuurlijk ook nooit tippen aan een fantastische zanger als David Hasselhoff.
Ja, we spelen niet meer met elkaar en die scheldpartijtjes moeten er toch uit op de een of andere manierquote:
Live-live hèquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat was vanmiddag al in zijn geheel op Cultura. Nu weer overigens in de container.
Op het moment even helemaal geen WF potjes lopen.. ben het spelletje even spaugzat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we spelen niet meer met elkaar en die scheldpartijtjes moeten er toch uit op de een of andere manier
Ja hoor, ik speel graag met jou, kan me dan helemaal uitleven in het vloeken en schelden!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op het moment even helemaal geen WF potjes lopen.. ben het spelletje even spaugzat.
Binnenkort weer. Als jij ook wilt
Verdomme loeder!!!!!1!!!111111quote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik speel graag met jou, kan me dan helemaal uitleven in het vloeken en schelden!
Touchéquote:
Oh nee hoor. Zal mij een biet wezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Touché
Heb ik jouw persoonlijk gekrenkt in mijn haat voor Bruce Shitsteen?
Ik snap niet waar mensen nou zo geil van worden...quote:
Van Bruce kan je dan weer niet zeggen dat ie nasaal is.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
En hij is schor, kan je van Neil Young niet zeggen...
Sterker nog hij vind helemaal niks van Dago! Of jullie moeten elkaar kennen...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Bruce vind jou ook niks, dus dat scheelt...
Ik ook niet! Ik word kotsmisselijk van alle platen die Bruce heeft uitgebracht. Uitgesproken kutmuziek.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen nou zo geil van worden...
Ik wordtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik wordt kotsmisselijk van alle platen die Bruce heeft uitgebracht. Uitgesproken kutmuziek.
Och... Ik vind het sfeertje er wel lekker bijhangen vandaag!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Zullen we elkaars artiesten gewoon in waarde laten en genieten van de muziek, welke muziek je dan ook luistert op dit moment?
Mind the PI. Er staat een knipoog voor. Alhoewel ik wel meen wat ik zeg. Dat is nou het mooie van muziek, ieder z'n eigenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ik vind het sfeertje er wel lekker bijhangen vandaag!
Elke vorm van opwekking is na Springsteen muziek bij mij wel weg iddquote:
De muziek van Bruce is de basis voor het leven.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Kimberliedje het volgende:
Damn ik vraag ook eens iets
Ik ken m vast wel maar kan zo geen nummer voor de geest halen.
Daarnsast ben ik zo goed als 18 dus verwacht nou niet van me dat ik al die oude mensen ken want ik luister zo goed als alleen muziek uit de tegenwoordige tijd.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
BruceMuziek is de basis voor het leven.
Helemaal mee eens, maar ik hou van die discussies hier. Ik ben een kreng dat ervan houdt als anderen ruzie makenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mind the PI. Er staat een knipoog voor. Alhoewel ik wel meen wat ik zeg. Dat is nou het mooie van muziek, ieder z'n eigen
Smerig secreetquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik hou van die discussies hier. Ik ben een kreng dat ervan houdt als anderen ruzie maken
Ik ben het tegenovergestelde, het lieverdje dat helemaal niet van ruzies enzo houdtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik hou van die discussies hier. Ik ben een kreng dat ervan houdt als anderen ruzie maken
Ik eigenlijk ook, maar ik heb een reputatie hoog te houden hier...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde, het lieverdje dat helemaal niet van ruzies enzo houdt
Nee, maar zijn stem is wel al 52 jaar hetzelfde, kan je van de ouder wordende stem van Bruce niet zeggen...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Bruce kan je dan weer niet zeggen dat ie nasaal is.
Ja godsamme. Zit je me nou in het ootje te nemen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik heb een reputatie hoog te houden hier...
Heeft een druk weekend gehad, kan hij je morgen vast alles over vertellen!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zit SilentChaos nou eigenlijk te doen.
Heeft die gast een leven?
Gaan we eens een cliché tegenaan gooien: be yourselfquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik heb een reputatie hoog te houden hier...
Ik moet er niet aan denken om jou in je ootje te nemen, wat denk je wel niet?!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja godsamme. Zit je me nou in het ootje te nemen?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaan we eens een cliché tegenaan gooien: be yourself
Heb wel zin om effe lekker uit te scheuren heurquote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om jou in je ootje te nemen, wat denk je wel niet?!
Het is maar net waar je van houdt, zoals CindieY zegt. 't Is niet mijn 'ding' (ugh, dingquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar zijn stem is wel al 52 jaar hetzelfde, kan je van de ouder wordende stem van Bruce niet zeggen...
Jakkiebah! Vraag Jerome die bij je om de hoek woont maar!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb wel zin om effe lekker uit te scheuren heur
Nee dat was gewoon het optredenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Stefan het volgende:
Wat was er met Springsteen, er zijn stekkers eruit getrokken bij 3fm ofzo?
Hij is nog bezig toch, maar 3FM mocht t niet uitzenden?quote:
3 of 4 nummers maar.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij is nog bezig toch, maar 3FM mocht t niet uitzenden?
Nee, optreden is voorbij, ze mogen 4 nummers uitzenden.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dadelijk nog Spirit in the Night.quote:
Wel een aantal nummers, geloof ik. Niet live alleen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gaat over zijn SOAquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
I'm on fire is trouwens toch ook best wel een geijkt Springsteen-nummer. De viezerik.
Nu is 't niet grappig meerquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. druk hier. en wie is in vredesnaam die Bruce waar jullie het over hebben? Is dat die gast van Born to be wild?
Is nieuw in de scene. Schijnt een bouwvakker te zijn die eigenlijk een multi-miljonair is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. druk hier. en wie is in vredesnaam die Bruce waar jullie het over hebben? Is dat die gast van Born to be wild?
Eigenlijk sla je daarmee de spijker ongewild op z'n kop.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is nieuw in de scene. Schijnt een bouwvakker te zijn die eigenlijk een multi-miljonair is.
Wat een schatje is 'ie eigenlijk, hè??quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk sla je daarmee de spijker ongewild op z'n kop.
Was niet ongewild tbhquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk sla je daarmee de spijker ongewild op z'n kop.
owquote:
dat weet jij helemaal nietquote:
Ik denk 't welquote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] liegt niet jong0n
Het lijkt een hele wolf, maar eigenlijk is het gewoon zo'n superschattig klein wolvenpupjequote:
die zuipt meer Shandy dan ik volgens mijquote:
Wel eentje die nog regelmatig op de bank schijt en tegen de tafel piest.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt een hele wolf, maar eigenlijk is het gewoon zo'n superschattig klein wolvenpupje
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt een hele wolf, maar eigenlijk is het gewoon zo'n superschattig klein wolvenpupje
Yup, en je tapijt aan flarden vreet...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel eentje die nog regelmatig op de bank schijt en tegen de tafel piest.
Ik benijd je.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Pfuh ik heb wel door dat jullie mij maar stom vinden door mijn waar moet ik die pipo van kennen vraag. Maar stiekem zijn jullie kaaaai jaloers op mijn jeugdigheid gewoon.
absoluut! dat laatste dan. dan je Bruce niet kent is je vergevenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Pfuh ik heb wel door dat jullie mij maar stom vinden door mijn waar moet ik die pipo van kennen vraag. Maar stiekem zijn jullie kaaaai jaloers op mijn jeugdigheid gewoon.
Ik vind je niet stom en ik ben ook niet jaloers... Sorryquote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Vinden we je stom? Nee. Verbaasd? Ja. Vanmiddag lagen buuf en ik fijn aan 't Zwolse water en in onze buurt kwamen wat 16-jarige jochies liggen. Jeugdig? Ja dus. Wat luisterden ze qua muziek? Van hedendaags tot een jaartje of 40 oud. Age is nothing but a numberquote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ken m wel, alleen ik hoor m nooit omdat mijn mamaatje m altijd overstemt dus hoe moet ik dan ingodsnaam weten wie hij is..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut! dat laatste dan. dan je Bruce niet kent is je vergeven
maar had je nu vooraan gestaan bij Justin Bieber en consortenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Totaal niet jaloers op jeugdigheid. Als ik 18 jaar geleden geboren was had ik nooit naar al die geweldige '90s concerten kunnen gaan.
Ah, zo heet dat liedje echt, ik dacht het "Laying in the morning sun" op een verkeerde manier uitgesproken was.quote:
Slaap lekker, mopje!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Iedereen nog veel spass met Bruce Stinksteen, ik ga slapen
Rust in de tent! Doeg, tot morgen allen
Dat kan nog steeds! Niet dat ik dat doe, maar dat het nog steeds kan, is een feit.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar had je nu vooraan gestaan bij Justin Bieber en consorten![]()
Dat is wel jammer jaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Totaal niet jaloers op jeugdigheid. Als ik 18 jaar geleden geboren was had ik nooit naar al die geweldige '90s concerten kunnen gaan.
Ik had wel bij een concert van eind jaren 70 of begin jaren 80 willen zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
60's hier.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had wel bij een concert van eind jaren 70 of begin jaren 80 willen zijn.
Die concerten heb ik overgeslagen, maar de muziek van toen vind ik nog geweldig!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Van Springsteen dan, bedoel ik.quote:
ik had bij een concert van Ace of Base willen zijn, toen ik nog fan was. en ik baal dat ik een paar jaar geleden niet naar Slipknot in Nijmegen ben geweest. was de laatste kans om ze te zien in originele bezetting...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had wel bij een concert van eind jaren 70 of begin jaren 80 willen zijn.
Precies! Ik hoor nu vaak muziek van 'nu' (hoor oma even sprekenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is wel jammer jaAl zijn er vaak nog voldoende feestjes waar je kunt stuiteren:D
Achzo. Nee, ik zou voor de 60's gaan vanwege een combi van muziek en de sfeer die ik in mijn hoofd van toen heb.quote:
welterusten!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achzo. Nee, ik zou voor de 60's gaan vanwege een combi van muziek en de sfeer die ik in mijn hoofd van toen heb.Nee, beter nog, ik wil een tijdmachine, dan ga ik alles bij langs wat me tof lijkt. En voor nu ga ik eventjes terug naar het Victoriaanse Londen, in m'n boek wel te verstaan. Welterusten allemaal
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achzo. Nee, ik zou voor de 60's gaan vanwege een combi van muziek en de sfeer die ik in mijn hoofd van toen heb.Nee, beter nog, ik wil een tijdmachine, dan ga ik alles bij langs wat me tof lijkt. En voor nu ga ik eventjes terug naar het Victoriaanse Londen, in m'n boek wel te verstaan. Welterusten allemaal
Op de radio kan ik in princiepe veel luisteren, van alles wel wat. Maar tijdens t stappen, feesten/festivals of op mn ipod is het alleen maar hardstyle, early rave & Happy, dubstep en wat dance/trance/house etc. Dat laatste dan vooral opstap want daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies! Ik hoor nu vaak muziek van 'nu' (hoor oma even spreken) en vraag me dan vaak af of dit nummers zijn waar de 18-jarigen van nu over 15 jaar met veel weemoed op losgaan tijdens '00s & '10s parties.
Wat voor muziek luister je voornamelijk? Bepaalde artiesten/genres?
Inderdaad. Nu moet ik het doen met die 10 minuten dat we buiten Wembley hebben gestaan bij de Freddie Mercury Tribute.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hell yeah.Of Queen, had me geweldig geleken.
18 zeker niet, maar 28 had me best leuk geleken!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moet ik het doen met die 10 minuten dat we buiten Wembley hebben gestaan bij de Freddie Mercury Tribute.
Nee, met wat ik nu weet zou ik anno 2012 echt geen 18 willen zijn. 48 dan weer wel. 58 ook.
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mn bed ook maar eens opzoeken. 6.30u gaat de wekker
tabee
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 00:19:47Ongelooflijk hoe snel dat gaat hè? #PP12 is voorbij en leeg. Voor en na:
![]()
reageer retweet
mmm lekker in je ootjequote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja godsamme. Zit je me nou in het ootje te nemen?
Knap, je werd er half mee doodgegooidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef themauster het volgende:
''Wat was Pinkpop weer een feestje
'' Ik heb er geen seconde van gezien of gehoord
Als je Nederland 3 en 3FM ontwijkt merk je niet dat Pinkpop er is geweestquote:
Dat heb ik dus verkeerd gedaan...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je Nederland 3 en 3FM ontwijkt merk je niet dat Pinkpop er is geweest
Nee weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef borisz het volgende:
Ohjee Denemarken heeft Smeichel op het laatste moment opgeroepen.... Kasper in dit geval, maar we weten hoe dat in 1992 afliep met die andere Smeichel.
Dit! Dat was lang geledenquote:
Hihi deze wist ik ook niet ik was toen ook nog maar 5quote:
Ik was -1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hihi deze wist ik ook niet ik was toen ook nog maar 5
De tijd dat je nog met je vader over de sloot gingquote:
Ook tof! Soms heb je van die buienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb op de fiets Stiekem gedanst mee zitten blèren. Heerlijk.
Volgens mij zijn praktisch alle muziekrecensisten behoorlijk verzuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:41 schreef Sersjee het volgende:
Heeft beroepschagrijn en indie-rukker Atze ome Bruce en z'n vriendjes nou echt een 10 gegeven?!
* Sersjee holt naar buiten om te zien of er varkens voorbij vliegen
Ik viel ook bijna van m'n stoel toen ik het zagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:41 schreef Sersjee het volgende:
Heeft beroepschagrijn en indie-rukker Atze ome Bruce en z'n vriendjes nou echt een 10 gegeven?!
* Sersjee holt naar buiten om te zien of er varkens voorbij vliegen
Correct.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij zijn praktisch alle muziekrecensisten behoorlijk verzuurd.
Ik hoorde de laatste tonen, heerlijk nummer!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Weer een makkie, die Dokter Pop. Dráák van een plaat trouwens
[..]
Oh is dat'tquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben al thuis, docent was afwezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh is dat't
Zo ik ben weer terug na een lang bezoek aan een klant... 1 voordeel: ik mag bijna weer naar huis
Er zitten hier in dit topic een aantal prima muziekrecensenten in spé.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zitten hier in dit topic een aantal prima muziekrecensenten in spé.
Ik heb al een open sollicitatie gestuurd voor het Coldplay concert in Den Haagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zitten hier in dit topic een aantal prima muziekrecensenten in spé.
Hee ben je er weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb al een open sollicitatie gestuurd voor het Coldplay concert in Den Haag
Oh en de recensie is ook al af in grote lijnen
Wat was er anders dan anders dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
wat een werkdag weer. wanneer kom ik weer eens gewoon aan m'n werk toe? aan de andere kant...ik vind dit eigenlijk leuker
mijn hoofdtaak is het beluisteren en beoordelen van gesprekken.quote:
Klinkt idd niet veel anders dan normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn hoofdtaak is het beluisteren en beoordelen van gesprekken.
ik deed vandaag: komkommers snijden, gesprekken zoeken, overleggen, cijfers analyseren en een beetje ouwehoeren....
nee, normaal dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |