Ik zal beginnen, ik heb een opel corsa 1.6 GSI uit '96 en heb daarmee 210 gereden (was in Duitsland).
(dat was in Duitsland dus niet gaan zeuren dat ik een aso ben want dat mag daar).
ben benieuwd.
ps: haha dit was dus mn eerste topic die ik open en nu al zoveel reakties => cool
[Dit bericht is gewijzigd door MIC77 op 02-08-2002 14:08]
[edit]
NS 1800 serie Locomotief.
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 02-08-2002 13:20]
en neeh niet in duitsland
quote:Same here.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:18 schreef k_man het volgende:
Mijn autootje haalt ongeveer 175 km/h op de teller.Peugeot 206, 1.4.
Huidige auto: VW GOlf 4 Variant TDI 100PK -> 200 precies
quote:Die is dus begrensd op de 250
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:20 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:
Audi S6, Van de A20 naar de A12 (Gouwe aquaduct, mooie lange bocht)210 (zat iemand voor me
quote:Ik heb in Duitsland met een 600CL 90 gereden.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:16 schreef MIC77 het volgende:
Het is dus ook leuk als je bv. met een lada 130 heb gereden.
Zoiets?
quote:Renaultje 5 GT Turbo is vet!
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:23 schreef PocketRocket het volgende:
205 km/h 215 op teller, 7,8s 0->100
quote:Volgens mij heeft de Spirit of America nooit Mach 1 (over de mijl heen en weer binnen het uur) gehaald hoor.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Thrust SSC & Spirit of America: Mach 1.
Bij minder ben ik NIET onder de indruk![]()
![]()
quote:Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Die is dus begrensd op de 250
De waarde tussen haakjes is de werkelijke snelheid (gemeten met GPS). Nog zo'n 500 toeren over maar dat zal wel niet zoveel uitmaken... De volgende heeft mijn vader gehad maar daar ben ik ook een aantal keer mee over de autobahn geweest
Hyundai Lantra 1.6 16v: 210
Suzuki Swift 1.3: 185
Suzuki Alto 1.0: 140
De Alto kon misschien nog iets harder maar dan moet je wel ballen van staal hebben
[Dit bericht is gewijzigd door John_Falstaff op 02-08-2002 13:33]
175 *gewoon*
180/185 voor de wind
Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk
ben inmiddels in het bezit van een 206 1.9 diesel en daar ben ik nog niet verder gekomen dan 175 (valt me wat tegen....)
quote:als ze je pakken ben je je auto + rijbewijs kwijt en heb je een flinke boete
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:27 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Gaat meer om de lekkere acceleratie.
Ik heb geen idee wat een bekeuring bij 210 oplevert en ik wil er ook niet achter komen (zo mijnheer, dat is dan 90 km te hard, slik).
1x op TV gezien dat een M5 met dik 230 over de A7 richting Duitsland reed, die werd niet gepakt omdat ie te snel was maar hij had wel meer dan 7000 gulden boete
Verder wel eens gereden in
Saab 900 GL : 220 km/u
Audi TT: 250 km/u (bij de 200 doorschakelen naar de 6 )
Jaguar XK8 : 230 km/u (mocht niet harder vd eigenaar die naast me zat)
Porche Boxer : 240 (en toen moesten we afremmen)
quote:Waren dat geen mijlen per uur ?? Anders denk ik dat er 4 cilinders uitlagen :-)
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller, gaat iig een stukje harder dan de 5.7L (klinkt raar maar is waar)
quote:Ligt ook aan de auto, met dubbele beglazing en adaptieve vering merk je er niet zo veel meer van. Neemt wel een beetje het plezier van het harde rijden weg (gevoelssnelheid neemt af) maar je schiet wel op.
Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk
quote:Mercedes s500 van mijn baas ook. Da's een automaat en je kunt zelf schakelen. Wanneer hij bij de begrenzing komt, zelf terugschakelen, over de toeren van de begrenzer heen, en weer verder schakelen.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Die is dus begrensd op de 250
Ik heb er niet in gereden hoor, althans niet zo hard, gewoon netjes aan de snelheid proberen te houden, gaat moeilijk in zo'n auto.
quote:Gaat dan een dure grap worden !!! Daarom rijdt ik normaal gesproken ook niet zo achterlijk hard maar af en toe is het wel eens leuk, op een rustige dag, op een heel rustig tijdstip (moet ook aan anderen denken).
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:32 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
als ze je pakken ben je je auto + rijbewijs kwijt en heb je een flinke boete
quote:Tenminste niet z'n auto kwijt
1x op TV gezien dat een M5 met dik 230 over de A7 richting Duitsland reed, die werd niet gepakt omdat ie te snel was maar hij had wel meer dan 7000 gulden boete
quote:hahaha oke oke sorrie maar als het moet schakel ik bij 200 net naar zijn 4 :-D en dan nog versnellingen over..
Audi TT: 250 km/u (bij de 200 doorschakelen naar de 6 )
see motorrijden rules als de automobilisten er ook maar eens rekening mee hielden
en nee in nederland kom in NIET boven de 130
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef tweedz het volgende:
140 km/hin een Fiat Panda 1000cc
Honda CRX ED9 1.6 16V:
210 op teller, had nog wat over maar was maar kort stukje snelweg.
Seat Ibiza Cupra 2.0 16V:
Ook weer 210 op de teller, maar weer zelfde stukje snelweg en met 2 personen in de auto.
Maar dan is het ook echt op.
quote:hhhmmm, klinkt als broodje aap. Heb zelf ook tiptronic maar maakt dus lekker niet uit. De mototronica gaat bij de 250 dus gewoon op slot, de toerentalbegrenzer treedt in werking en hij gaat niet harder.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:33 schreef nummer9 het volgende:[..]
Mercedes s500 van mijn baas ook. Da's een automaat en je kunt zelf schakelen. Wanneer hij bij de begrenzing komt, zelf terugschakelen, over de toeren van de begrenzer heen, en weer verder schakelen.
quote:Lezen is moeilijk heh... Zoals ik al zei, de km-teller gaat maar tot 180. Is nogal moeilijk te zeggen hoe hard ie gaat zonder iets om het aan te geven heh?
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:33 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Waren dat geen mijlen per uur ?? Anders denk ik dat er 4 cilinders uitlagen :-)
[..]
Nissan bi turbo sport ZX d8 ik http://www.jagpointsoesterberg.nl/JagBeeld/NissanZX.jpg
260 ongeveer
Oh, en met de Ford Focus 1.9 Turbo Diesel nogwat van een vriend van mij de 200 getikt, dat WEL in Duitsland. 4 Personen EN vakantiebagage, dus vond ik best netjes.
[Dit bericht is gewijzigd door buum op 02-08-2002 13:40]
Om me daar dan wel aan te houden, et kevertje waar ik iedere dag mee naar m'n werk rijd, rijdt ongeveer 120-130.. Maar na een half uur 120 rijden naar Breda had ik een gescheurde cilinderkop dus echt wenselijk is die snelheid niet..
Seat ibiza=scheitbak, 1maand na garantie termijn begginnen de onderdelen van interieur en buitkant gewoon af te vallen, echt erg. Mis mijn megane coupetje
Gr,
SiR
Twingo 1.2 (uit '94)
174 km/hr (wind mee )
Golf III TDi (90pk)
195 km/hr
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 02-08-2002 13:45]
quote:je kan hem laten tunen , chipje kost 200 euro en inbouwen ook iets van 100 , krijg je plus minus 30 pk meer en haalt je 206 ruim 200km/h
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:32 schreef hotbeeb het volgende:
ben inmiddels in het bezit van een 206 1.9 diesel en daar ben ik nog niet verder gekomen dan 175 (valt me wat tegen....)
quote:Ik ben d'r vanuitgegaan dat de vraag was hoe hard je hebt gereden.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:38 schreef TripleM het volgende:
Is het nou "hoe hard heb je ooit gereden?" of "hoe hard gaat jouw auto?".. Topictitel klopt dus al niet..
Jetta 1300 carb. 1982: 160
Polo 1300i 1990: 181
Saab 9000T16 1986: 225, mocht niet harder van mijn moeder die naast me zat. (flauw, want zelf rijdt ze ook zo hard)
VW Golf TDi 90pk (huidige auto): 206, drie weken terug gefotografeerd als bewijs.
quote:Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:38 schreef AEJT het volgende:[..]
Lezen is moeilijk heh... Zoals ik al zei, de km-teller gaat maar tot 180. Is nogal moeilijk te zeggen hoe hard ie gaat zonder iets om het aan te geven heh?
quote:Denk niet dat Auto Lease Holland daar goedkeuring voor gaat geven....
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:40 schreef Joene het volgende:[..]
je kan hem laten tunen , chipje kost 200 euro en inbouwen ook iets van 100 , krijg je plus minus 30 pk meer en haalt je 206 ruim 200km/h
quote:Vond het zelf ook nogal vaag ja, maar schijnt standaard te zijn (mn '87 had dat ook, en een paar anderen die ik gezien heb ook). Waarschijnlijk komt er volgende week bij de heeeele-grote-beurt ook een nieuwe teller in.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......
code:idd! lang leve duitslandbmw 740i --> 250 (begrensd)
jaguar xj8 --> 250 " "
bmw 328CI --> 250 " "
bmw 325CI --> 250 ???de 740i maakte plaats voor de xj8
328 voor de 325 (328 was gecrashed... met maar 60km/h...
slipte op een weg waar olie restantanten lagen
... die op het regen water gingen drijven! ;(
[Dit bericht is gewijzigd door ixl85 op 02-08-2002 13:45]
Ik denk wel dat ik erbij moet vermelden dat er een powerbox inzit, die het zaakje een beetje opvoert...
quote:JIJ gaat vet de lul zijn! Ik gok 86 Km te hard? Da's au in de portemonnee!!
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:42 schreef heijx het volgende:
Disclaimer: Alle snelheden zijn tellerwaarden.Jetta 1300 carb. 1982: 160
Polo 1300i 1990: 181
Saab 9000T16 1986: 225, mocht niet harder van mijn moeder die naast me zat. (flauw, want zelf rijdt ze ook zo hard)
VW Golf TDi 90pk (huidige auto): 206, drie weken terug gefotografeerd als bewijs.
Dat was het wel zo'n beetje, de eerste auto is van mij zelf, de tweede van mijn moeder maar daar rijd ik ook regelmatig in, en de 3e is mijn vaders huidige auto.
De overige auto's zijn ook van mijn vader geweest en daar heb ik dus ook mee mogen racen, en het resultaat staat ernaast.
quote:Net na de invoering van de federale 55 mph in de jaren '70 (die een paar jaar geleden weer afgeschaft is) mochten de snelheidsmeters maar tot 80 mph (130 aangeven in de VS. Of het was een gentleman's agreement, weeknie precies.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......
BMW 328i met mn paps in Duitsland (E36 dus ouwe model zegmaar)
Ging lekker rap op een rustige zondag in de buurt van Munchen (net bij BMW museum enzo geweest dag ervoor)
We zagen VER in de verte auto's rijden -> van het gas en nog moesten we flink remmen toen we er bij waren
quote:En hoe hard heb JIJ ooit ge-re-den op je drie-wie-ler?
Nu met strik-di-plo-ma. Ik ben er trots op. Dat mag van ma-ma. Ma-ma is ook trots. Pa-pa ook. Mor-gen ga ik fiet-sen le-ren.
quote:'T zijn allebei Canadese auto's, geen US.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:48 schreef heijx het volgende:[..]
Net na de invoering van de federale 55 mph in de jaren '70 (die een paar jaar geleden weer afgeschaft is) mochten de snelheidsmeters maar tot 80 mph (130 aangeven in de VS. Of het was een gentleman's agreement, weeknie precies.
quote:Zit gewoon garantie op , collega van mij heeft het ook laten doen met een lease auto no problem.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef hotbeeb het volgende:[..]
Denk niet dat Auto Lease Holland daar goedkeuring voor gaat geven....
quote:hahahaha, gaf de teller dat aan die op je stuur zat???
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:46 schreef BitchNix het volgende:
Gazelle fiets, 300 km/u in vrije val
Beswel leuk als al die mercedesen en bmw's aan de kant gaan voor je
quote:Eh, nee hoor.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:45 schreef buum het volgende:[..]
JIJ gaat vet de lul zijn! Ik gok 86 Km te hard? Da's au in de portemonnee!!
A5 Duitsland, Quicknsapcameraatje met 800 ISO in de rechterhand en klick. Dat soort fotootjes bedoel ik.
Weet iemand overigens nog die link waar je fotoos kan posten met je gefotografeerde tellerstand? Had je allemaal categorieën, van Panda's tot Ferrari's. 206 voor een Golf III TDi (ongechipt) vinnik namelijk niet slecht.
quote:ik heb zelf een leon tdI 110 pk, traction control...
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:39 schreef slick het volgende:
bj 2001 Seat ibiza tdi 110 pk sport : 210km/uur.
0-100 in te-lang.Seat ibiza=scheitbak, 1maand na garantie termijn begginnen de onderdelen van interieur en buitkant gewoon af te vallen, echt erg. Mis mijn megane coupetje
![]()
Gr,
SiR
maar ik merk niets van slechte kwaliteit van het interieur.
wel is een deurstrip vervangen onder garantie omdat ie los zat.
verder nog een 206 1.9 diesel. 170 kmh
oh, ja, 150 met een toyota corolla 1,6 benzine.
EEEEENNNNNN, 30 kmh per uur met een toyote celica (nee, ik ben geen nul vergeten, maar had toen nog geen rijbewijs )
quote:*grin* A, zo. Anyway, je bedoelt de Tuftufclub.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:53 schreef heijx het volgende:[..]
Eh, nee hoor.
A5 Duitsland, Quicknsapcameraatje met 800 ISO in de rechterhand en klick. Dat soort fotootjes bedoel ik.
Weet iemand overigens nog die link waar je fotoos kan posten met je gefotografeerde tellerstand? Had je allemaal categorieën, van Panda's tot Ferrari's. 206 voor een Golf III TDi (ongechipt) vinnik namelijk niet slecht.
Alleen is het zo klote rijden met een camera in je hand op die iets te drukke nederlandse snelwegen.
195 met mijn motor, Suzuki Bandit 600CC, kan wel harder, maar vind dit voorlopig hard genoeg op 2 wielen
[Dit bericht is gewijzigd door Silvex op 02-08-2002 14:00]
quote:Haha, dat probeerde ik toen ik aan het lessen was, meteen commentaar:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:59 schreef Nadientje het volgende:
140 in de lesauto
Hou niet zo van snel rijden
M'n eigen Honda Civic bj. ('95)(1,5 dxi) ___> 203 km/h op teller
waarschijnlijk 198 km/h werkelijk.
quote:Lang geleden zei mijn instructeur "Rij maar eens iets harder, voel maar eens hoe de auto dan reageert". Uiteindelijk reden we tussen de 170 en de 180 op de A15
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:01 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Haha, dat probeerde ik toen ik aan het lessen was, meteen commentaar:
"met de lesauto rijden wij op de autosnelweg niet harder dan 120"
Ik heb ook ooit 180 km gereden op een weg waar je 80 mag, was na het uit gaan (wederom in de auto van mijn pa), stonden bomen dicht langs de weg, doe ik never nooit meer.. was heel dom achteraf.. 100 km te hard op zo'n weggetje geeft een kick, maar eens en nooit weer!
Auto is een opel omega automaat... kweet de details niet, boeit me niet zoveel.. (auto is 3 maand oud)
[Dit bericht is gewijzigd door dolledingo op 02-08-2002 14:05]
Nog ff over die USA cars met V8'ten maar niet harder dan 180. Dat klopt wel. Amerikaanse auto's zijn meer gebouwd op koppel (trekkracht, dus relaxed rijden) ipv. peekaa's (snelheid).
Ik had in de states een Pontiac Firebird V6 met 200PK. Dat ding liep niet eens zo hard maar had wel brute trekkracht.
Amerikanen rijden heel rustig vergeleken met hier (waar veels te veel van die gestoorde neuroten rondrijden zoals bumperklevers en pushers enz). Ze houden zich netjes aan de snelheid en zijn best beleefd.
Heeft denk ik ook te maken met de waanzinnige boetes daar (2000 dollar als je ff je asbak leegt in Californie)...
Mazda 323
180 kmpu
Duitsland
(kan ook harder, maar vond dit al hard genoeg)
quote:toffe vent?
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:03 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Lang geleden zei mijn instructeur "Rij maar eens iets harder, voel maar eens hoe de auto dan reageert". Uiteindelijk reden we tussen de 170 en de 180 op de A15
Toffe vent !!!
quote:Overigens ook allemaal in NL gereden.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:40 schreef NightCrawler het volgende:
Caterham Super 7
2.0 16V met dubbele Weber carburators (zie afbeelding)
235 km/hr zonder dak en deuren..dan klapperen zelfs je oogleden![]()
(0-100 in 4.5secis interessanter naar mijn idee)
Twingo 1.2 (uit '94)
174 km/hr (wind mee)
Golf III TDi (90pk)
195 km/hr
Nog een leuke anekdote:
Met die Caterham eens aangehouden omdat ze gewoon wilde kijken...daarna nog ff sporten met die motormuis tot een km-tje of 180 per uur en toen wuifde hij dat t wel genoeg was.
Ook nog een keer aan de kant gezet met 165km/hr waar je 100 mocht. Keek in mn spiegel wat er nou achter me zat en reed net een bordje 100 voorbij...
een half uur aan de kant gestaan nadat ze me verteld hadden dat ik m kwijt was. Uiteindelijk een waarschuwing gehad en de hele weg met 100km/hr en knikkende knietjes naar huis gereden. Maar een weekje ga je toch weer hard
[Dit bericht is gewijzigd door NightCrawler op 02-08-2002 14:28]
quote:Niet mee eens. Dan ga je namelijk na het halen van je rijbewijs toch te hard rijden (de mensch eigen) en weet je NIET wat je auto gaat doen. Dan krijg je pas ongelukken. Je kan het beter oefenen op een geschikte weg met een rijsinstructeur naast je die echt wel goed mee kijkt en snel in kan grijpen.
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:09 schreef Cat-Active het volgende:[..]
toffe vent?
ik vind dat die instructeur eerder zijn lesbevoegdheid ingenomen moet worden.
hij hoort het goede voorbeeld te geven, altijd
Toyota starlet 1.3 i. (1996) 175 km per uur.
Ford Courier 1.8 D (1992) 150 Km per uur. Vlak achter een andere auto aan. (slipstreamen heet dat ofzo)
Normaal haalt ie hooguit 140.
Opel kadett 1.6 D. (1986) 155 km per uur.
Daihatsu 1.0 Diesel (1985) 120 km per uur over de A2.
Harder ging die niet en thuisgekomen was alle koelvloeistof verdwenen
top boekje: 183kmh
top op mijn teller: 200+ (teller gaat maar tot 200, en ik ging eroverheen)
later bleek dat dit op de teller van de Leon 20VT die achter mij reed 180kmh te zijn (boordcomputer).
en ...
210 met de kin op de tank en mijn hoofd achter het bolle ruitje van mijn Aprilia RS250... en dan nog strak sturend, kortom 2 wielen minder is 2x meer plezier.
http://www.geocities.com/lsduitleg/ohoh.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Nucleo op 02-08-2002 14:27]
quote:Ik zou met een charade ook niet graag 160+ rijden
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller, gaat iig een stukje harder dan de 5.7L (klinkt raar maar is waar)Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk
En weet je zeker dat die Pontiac geen MIJLENteller had??
Mijn recordlijstje:
1. 258 km/h met Mercedes C 320 (Autobahn)
2. 245 km/h uur met Volvo 850 T-5 (Autobahn)
3. 235 km/h uur met BMW 328i (A12 bij Zoetermeer )
4. 225 km/h uur met BMW 523i (A44 bij Leiden )
Met een Opel Astra 2.0 Di heb ik 190 gereden bergaf, anders 180.
O ja, op de fiets haalde ik eens 54 km, reed de Brienenoordbrug af
quote:Kijk je wel uit bij de Mandelabrug? Daar staan ze namelijk regelmatig te flitsen (alhoewel het de laatste tijd wel meevalt). Heb al eens van 180 naar 120 gedaan in twee seconden ofzo omdat er zo'n mooie Nikon in de berm stond.
3. 235 km/h uur met BMW 328i (A12 bij Zoetermeer )
http://www.geocities.com/lsduitleg/
[Dit bericht is gewijzigd door Nucleo op 02-08-2002 14:49]
quote:LOL
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:37 schreef Swinnio het volgende:
Ik denk een kilometertje of 300. Het is moeilijk te zien wanneer de wielen precies van de grond afkomen
Werd namelijk staande gehouden, maar het was gelukkig een bekende !
quote:Wat dacht je van rijbewijs+auto kwijt?
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:27 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Gaat meer om de lekkere acceleratie.
Ik heb geen idee wat een bekeuring bij 210 oplevert en ik wil er ook niet achter komen (zo mijnheer, dat is dan 90 km te hard, slik).
mijn top:
Eigen auto: Peugeot 306 1.4 ---> 177km/h (in nederland om te testen hoe hard hij kan)
andere: Mitchubitsi Lancer Space (kweenie watvoor motor) ---> 226km/h (in duitsland om te kijken hoe hard ie kan)
Maar ik rij nooit meer zo hard. Dat van de 226 vond ik best wel eng maar toch wel een ervaring maar nooit meer.
quote:Raar, want slicks hebben VEEEL meer wrijving (vandaar dat ze beter wegligging hebben) ...
Op vrijdag 02 augustus 2002 15:08 schreef JB77 het volgende:
Alfa 155 1.8L 210 km/h in Duitsland op 'slicks'. Met nieuwe banden ging die 10 km/h langzamer...
quote:Als ze je pakken ben je vast niet meer zo trots
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:58 schreef Raikane het volgende:
LOL rijd iedereen hier alleen in Duitsland over de 200 km/h ofzo?
Mietjes, ik kan met gepaste trots zeggen dat ik alle snelheden in Nederland gereden heb.![]()
Verder heb ik in de Opel Astra 1.6 16v van m'n pa een keertje 180 gereden, is misschien een paar km onder de top, maar ik vond het hard zat.
220 met een peugeot 206 GTi
175 met een lancia ypsilon
165 met een piat punto 1.5 ofzoiets
130 met een Smart, en dat is echt eng, vooral in de regen
Maar nu heb ik voor de tweede keer een 206 GTi total loss gereden in een bocht. Mijn volgende auto wordt er een met cruise-controle, en dan ga ik nooit meer harder dan 10% boven de toegestande maximum snelheid. Want dat ik twee keer al dood had kunnen zijn in een auto vind ik wel genoeg!
Alfa 156: 190
Volvo v40: 190
quote:140 in een woonwijk tijdens het examen?
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:59 schreef Nadientje het volgende:
140 in de lesauto
Hou niet zo van snel rijden
veel sterkte nog met je rijlessen, trek iets leuks (luchtigs) aan tijdens het examen
quote:Ik reed ook alleen maar 's nachts boven de 200, zodat anderen er zo min mogelijk last van hadden.
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch vind ik het onverantwoord om in nederland boven de 190 km/h te gaan rijden.
quote:-offtopic-
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller
als ik me niet vergis reed Knightrider en The Bandit in deze wagens
In mijn huidige 205je kom ik op een maximum van 140 km/u, maar zo'n snelheid rij ik vrijwel nooit, behalve als ik moet inhalen op de snelweg.
Merk wel dat ik steeds harder ga rijden, het gaat op de één of andere manier steeds makkelijker..
In 1992 heb ik met een Toyota Carina E 210km/h gereden tussen Frankfurt en Munchen.
Mijn huidige auto Ford Escort 1.3 uit 1987 haalt, jawel, 160. Maar dan wel met wind mee, berg af, en zon in de rug.
quote:ik reed laatst wel 10 of 20 ferrari's voorbij EN DAT OP MIJN GAZELLE!
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:51 schreef Sennaistop het volgende:
Zo'n 245 km/h heb toen een ferrari ingehaald in Frankrijk erg gaaf, dit met Yamaha fj1200.
ik kan wel vertellen dat ik in een Lamborghini Diablo 310km/u heb gereden, maar dat geloven jullie toch niet!
*ik zelf trouwens ook niet*
Om eerlijk te zijn gaat die TD (Trage Diesel) van mij 180 op de teller maar heb in andere auto's boven 200 gezeten *alsof het op iemand indruk maakt hoe hard je hebt gereden*
Opel Vectra 2.0: 220 km/h (ging harder, alleen teller ging niet verder )
Seat Leon: 210 km/h
Honda CBR600F: 235 km/h (harder ging ie toen niet)
Kawa ZZR 1100: 270 km/h (zat achterop)
quote:oeh de Enterprise D2
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:32 schreef Raven het volgende:
Ha! Ik ga veeeeeeeeeeel harder.Warp 9! Engage!
Eat my dust
daar zocht ik al de hele tijd een goed plaatje van
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch vind ik het onverantwoord om in nederland boven de 190 km/h te gaan rijden. als goede voorbeeld doe ik dat zelf ook niet. het gaat immers al hard genoeg.Alfa 156: 190
Volvo v40: 190
quote:Ik denk dat je er minder van voelt als je met 210 tegen een muur aan knalt dan als je met 190 tegen een muur aan knalt
Op zaterdag 03 augustus 2002 11:48 schreef LAAF het volgende:[..]
Of je 190 rijdt of bijv 210, dat maakt met zulke snelheden dan ook niet meer uit.
DIe laatste was leuk. Die was van een collega van me. Hij werkte ook als monteur bij een taxibedrijf en had die 500 helemaal getuned. Hij kon nog iets harder maar dat was me net wat TE leip.
105 Km/u op de provinciale weg tussen Midden Beemster en de Rijp met een Yamaha Aerox scooter met een 50-cc snelle cilinder
63 Km/u op een downhill track in Limburg met een aluminium Specialized moutainbike met voor- en achtervering
245 Km/u op de interstate 101 in de Bay Area, San Fransisco met een Honda Type R Integra met 210-pk onder de kap
Maar die auto is weg nu. Heb nu een Golf Diesel en die wil niet harder dan 145.
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:37 schreef Nucleo het volgende:
310 km/uur !!!http://www.geocities.com/lsduitleg/
Welke auto was dat
geocities linkt ook al niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door blup op 03-08-2002 14:35]
quote:kijk eens goed naar de toerenteller...
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:33 schreef blup het volgende:[..]
Welke auto was dat
210km/h meegereden in een Opel Manta (ergens in 1987 tijdens de avondspits);
180km/h achterop een Yamaha Fazer tijdens avondspits door IJ-tunnel;
quote:Ja, RS 4 ?
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:35 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
kijk eens goed naar de toerenteller...
quote:Audi RS4
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:39 schreef blup het volgende:[..]
Ja, RS 4 ?
wat mag dat zijn ?
quote:de *kuch* wat sportievere versie van de Audi A4
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:39 schreef blup het volgende:[..]
Ja, RS 4 ?
wat mag dat zijn ?
quote:Oh die
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:41 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
Audi RS4
quote:FOEI!
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:18 schreef KroJo het volgende:
Heb pas de top van m'n Suzuki Swift 1.3i (geen GTi) getest op 170km/h op de teller. Dit moet trouwens wel in de 4de versnelling want in z'n 5 komt ie niet boven de 160 uit, omdat ie dan Pk's tekort komt.
170 z'n 4 zorgt trouwens voor ongeveer 5500 toeren.
Verder heb ik in de Opel Astra 1.6 16v van m'n pa een keertje 180 gereden, is misschien een paar km onder de top, maar ik vond het hard zat.
Heb zelf iets harder als 210 gereden, met een mondeo 2.0 (harder ging die niet )
quote:Ja dat was het dus, geen focus maar een mondeo...
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:42 schreef XataX het volgende:[..]
FOEI!
Heb zelf iets harder als 210 gereden, met een mondeo 2.0 (harder ging die niet
)
Normaal gesproken haalt ie 155-160 km/u!!!
[edit]
Hardst in auto = 220 km/u (Nissan Almera Sport 1.8 In Duitsland)
Hardst (achter)op motor = 245 km/u op A7
[Dit bericht is gewijzigd door Archie op 03-08-2002 14:50]
[Dit bericht is gewijzigd door Threepio op 03-08-2002 14:48]
quote:Toch jammer dat ie electronisch begrensd zijn op 250 km/u!!
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:41 schreef Threepio het volgende:[..]
de *kuch* wat sportievere versie van de Audi A4
quote:Omdat die Suzuki Alto van mij met volle wind tegen niet harder gaat dan 130!!
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:47 schreef Threepio het volgende:
hoe weet iedereen toch zo goed dat hij/zij wind mee/tegen had? Als ik in een auto zit merk ik daar helemaal nix van (de wind dan), of het moeten zijwaartse rukwinden op de snelweg zijn ofzo.
quote:die begrenzers zijn er ook af te halen
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:48 schreef Archie het volgende:[..]
Toch jammer dat ie electronisch begrensd zijn op 250 km/u!!
(patsertje die het schreef valt door de mand
)
quote:Dan moet je wel aardig technisch zijn en er verstand van hebben!! Ik denk dat ie gast gewoon lekker aan't opscheppen is!!
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:49 schreef Threepio het volgende:[..]
die begrenzers zijn er ook af te halen
[edit]Als ik het me goed herinner hebben ze trouwens nooit 310 gehaald met een Fabrieks RS4 (dus niet begrensd he, rechtstreeks uit Fabriek in Duitsland), max was net boven de 300 km/u als ik me niet vergis!! Dus 310 is erg knap dan!!
quote:Er zijn ook tuningbedrijven die het vermogen nog wat verder opvoeren (hogere snelheid) en de begrenzer er dan ook nog eens af halen..
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:51 schreef Archie het volgende:[..]
Dan moet je wel aardig technisch zijn en er verstand van hebben!! Ik denk dat ie gast gewoon lekker aan't opscheppen is!!
[edit]Als ik het me goed herinner hebben ze trouwens nooit 310 gehaald met een Fabrieks RS4 (dus niet begrensd he, rechtstreeks uit Fabriek in Duitsland), max was net boven de 300 km/u als ik me niet vergis!! Dus 310 is erg knap dan!!
vraag is natuurlijk of betreffende poster over zo'n meesterlijke auto beschikt
quote:Dat lijkt mij ook wel ja..vooral achterop!
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:13 schreef Garibaldi het volgende:
* Garibaldi vond ± 250 km/h op de A4 richting Schiphol achterop een Kawasaki ZZR-1100 eigenlijk ook wel een beetje te hard gaan...
quote:Absoluut. Ik was helemaal versuft toen ik afstapte. Voor mij nooit weer zoiets, tenzij ik zelf kan rijden. Snelheid = adrenaline, maar niet op die manier!
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:25 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat lijkt mij ook wel ja..vooral achterop!
quote:Je hebt geen dust in de ruimte
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:32 schreef Raven het volgende:
Ha! Ik ga veeeeeeeeeeel harder.Warp 9! Engage!
Eat my dust
quote:we hebben het nog steeds over tellersnelheden hier...
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:36 schreef Argento het volgende:
Dat zal dan een F40 of een F50 geweest zijn, want dat zijn zon beetje de enigen die zoiets halen.
Kan ook 456 zijn geweest of Testarossa 512TR of 550 of...
220 km/u in mijn auto (Nissan Maxima QX 3.0 V6). Ik zat nog niet aan de top en het viel me op hoe gemakkelijk die snelheid te bereiken en vast te houden was. Geen trilling, geen overdreven lawaai, geen gevoel dat-ie elk moment uit elkaar kan knallen. Niks. Gewoon lekker rijden.
Het spreekt vanzelf dat ik dat soort dingen alleen in Duitsland doe.
Maar dan nog is 320 in elke Ferrari hard richting de absolute top. En ik vind het knap om die absolute top op een openbare weg te halen. Wellicht vond het plaats op een verlaten vliegveld of de kombaan van Nardo?
Mijn record zal overigens ongeveer 170 zijn in een Megane RXT 1.6 16V.
quote:WE HAVE A WINNER!
Op zondag 04 augustus 2002 15:09 schreef 0_o het volgende:
285 km/u met de Seat Marbella 1.0 8V Sport.
quote:wel hoor
Op zaterdag 03 augustus 2002 23:08 schreef Komakie het volgende:[..]
Je hebt geen dust in de ruimte
ruimtestof bestaat echt, zijn deeltjes van kometen en/of asteroiden die door de ruimte zweven
en je hebt ook nog ruite-afval, zo zweven er diverse tandenborstels in een baan rond de Aarde lijkt me wel een grappig gezicht
maareuh ontopic: mn pa rijdt nooit harder dan 120, zijn absolute record is 130 heuveltje af
maar ik rij ook wel eens met anderen mee, bijvoorbeeld met mensen die zo gek zijn om over een fietspad te gaan rijden om een stukkie af te snijden, en dat dan met 140
quote:deze staat op tuftufclub.com en is van een eigenaar van een tuning-bedrijf, en niet van jezelf neem ik aan
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:33 schreef blup het volgende:[..]
Welke auto was dat
geocities linkt ook al niet meer
deze foto ....
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatoutbass.jpg
met deze tekst:
De die hard TTC-bezoekers weten dat ik een groot Audi-liefhebber ben. Wie zich nog afvraagt waarom, bekijke deze prachtplaat. Toegeven, bij mij voor de deur staat maar een A4 Avant TDI, maar hij ís familie van Bas S.'s RS4. Deze auto is op beurzen te bewonderen op de stand van Morpheous, importeur van de Geodesy GPS controlemelder. Het moge duidelijk zijn waarom Bas deze handel is ingegaan. (Het schijnt dat ene Bert W. te W. een bod op deze auto heeft gedaan)
vond pappie niet zo leuk
Dit is hem! De 456!
Het was op een vroege zondagochtend op de Duitse autobahn.
En hij zat ook aan zijn top. Godzijdank....
quote:dat vlamt wel ja
Op zondag 04 augustus 2002 16:31 schreef Iesie het volgende:
[afbeelding]Dit is hem! De 456!
Het was op een vroege zondagochtend op de Duitse autobahn.
En hij zat ook aan zijn top. Godzijdank....
Hardste ooit voor mij was in een Volvo V70 R AWD en de hele mikmak die je erin wilt hebben: 210. Toen moest ik weer in de ankers..
Mijn huidige auto: 1.3 4cyl. 16V DVVT gaat 185 op de teller. En dat gaat mij hard zat...
Daar ben ik volgens mij nooit meer overheen gegaan met een andere bak. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik VOOR mijn dertigste een BMW Z3 (of een Z4, weet 't nog niet) heb. Dan moet de 230 zeker geen probleem zijn, als ik genoeg geld heb zelfs 250.
en 125 km/u in mijn peugeot 205 en dat is een hele ervaring
Als passagier in een modified Impreza turbo +/- 255 km p/u.
Ergens auto langs de kant, dus ik beetje afremmen naar 150, kom ik er later achter dat stinger uitstond.... oefff
Ohja...
In die auto rij je al snel veel te hard. Me pa is nu 2 keer gepakt met meer dan 30 kilometer te hard waar je 80 mag. Moest voor rechter komen. Boete van geloof 500 euro plus 2 jaar voorwaardelijk, ofwel nog een keer en rijbewijs voor 6 maanden kwijt.
Beide keren met lasergun gepakt en dat terwijl er een lasershield op zit. (werkt dus niet)
omdat ik boos was
quote:Dan doet je pa het erg slecht. Van dat soort zaken kun je met enige moeite een stuk beter vanaf komen!
Op zondag 04 augustus 2002 19:52 schreef eXistenZ_ het volgende:
220 met bmw 530, op een weg waar je 80 mag. Is naast de snelweg (snelweg stond file).Ergens auto langs de kant, dus ik beetje afremmen naar 150, kom ik er later achter dat stinger uitstond.... oefff
Ohja...
In die auto rij je al snel veel te hard. Me pa is nu 2 keer gepakt met meer dan 30 kilometer te hard waar je 80 mag. Moest voor rechter komen. Boete van geloof 500 euro plus 2 jaar voorwaardelijk, ofwel nog een keer en rijbewijs voor 6 maanden kwijt.
Beide keren met lasergun gepakt en dat terwijl er een lasershield op zit. (werkt dus niet)
Mijn broer heeft een record gebroken: ruim 196 km/h van grens-Nederland - Frankfurt (binnen 4 uren !)
quote:Wat een kluit los zand zeg. Ik kan er geen wijs uit. Heeft je broer 196 km gereden in 4 uur....is niet zo'n kunst.
Op zondag 04 augustus 2002 20:33 schreef Dovenwereld het volgende:
Mijn broer rijdt alleen in Duitsland. In duitsland zijn de snelheid onbeperkt voor de snelwegen. Het zijn adviessnelheden!In Nederland is er streng..
![]()
Mijn broer heeft een record gebroken: ruim 196 km/h van grens-Nederland - Frankfurt (binnen 4 uren !)
Duitsland wordt trouwens wel degelijk geflitst op sommige plekken...
quote:Het is alleen de drukke snelwegen met bord 100. Daar zijn er wel flitsapparaten. Daar zijn er wel vaak files. Andere snelwegen is wel raceweg genoemd.
Op zondag 04 augustus 2002 20:39 schreef Dwaallicht het volgende:[..]
Wat een kluit los zand zeg. Ik kan er geen wijs uit. Heeft je broer 196 km gereden in 4 uur....is niet zo'n kunst.
Duitsland wordt trouwens wel degelijk geflitst op sommige plekken...
Mijn broer heeft ook nooit bekeuring van duitsland gekregen!
Op gewone hoofdweg rijdt hij soms maar 100-115 km/h. Daar is er ook adviessnelheid.
quote:ff voor de duidelijkheid... Zat jij nou achter het stuur of heeft je vader hem zelf opgeblazen? Ik zie me al aankomen thuis.. "Ermm pa, de auto errrr, de motor is opgeblazen..."
Op zondag 04 augustus 2002 15:55 schreef Sh4keM het volgende:
190 in een renault megane senic....
alleen ik kan je vertellen, dat kon onze auto niet hebben, gevolg: motor zei *PLOF* (opgeblazen)vond pappie niet zo leuk
huidige auto: Opel astra station 1.6 op gas *( Ja ik weet het, 3.6 kind, labrador, wit tuinhek ) 190
Dat was het wel zo ongeveer denk ik.
quote:Dat je 'm nog zag.....die wagens zijn retesnel!
Op maandag 05 augustus 2002 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
ik heb op de duitse autobahn ooit eens een maclaren F1 op topsnelheid voorbij zien komen...![]()
* ninja-mod heeft nog geen eigen auto.. vandaar..
Overigens lees ik hier ook posts waarbij verteld wordt hoe hard er op de teller gereden werd, wat toch vaak een verschil uitmaakt met de werkelijke snelheid. Binnen de auto-industrie wordt een maximum van 6% gehanteerd, maar oudere VW's en Opels hebben nog wel eens de neiging tot 10% af te wijken en dan is 200 op de teller maar 180 in het echt....
220 op de snelweg
en das wel lekker rijden hoor
quote:jaaa, maar die bak is dus echt mijn all time favorite
Op maandag 05 augustus 2002 15:37 schreef Doix het volgende:[..]
Dat je 'm nog zag.....die wagens zijn retesnel!
quote:Inderdaad, maar gelukkig alleen van voren, afgelopen weekend nog 3x lachend op de foto gestaan... Met 150 / 160 waar je 100 mocht.... echt lachen is dat.
Op zondag 04 augustus 2002 20:49 schreef Dovenwereld het volgende:Het is alleen de drukke snelwegen met bord 100. Daar zijn er wel flitsapparaten. Daar zijn er wel vaak files. Andere snelwegen is wel raceweg genoemd.
quote:ik reed zelf...
Op zondag 04 augustus 2002 23:40 schreef D3nn15 het volgende:[..]
ff voor de duidelijkheid... Zat jij nou achter het stuur of heeft je vader hem zelf opgeblazen? Ik zie me al aankomen thuis.. "Ermm pa, de auto errrr, de motor is opgeblazen..."
maarem t ging iets anders...
mn ouders waren op vakantie naar spanje en hadden klote weer, dussem t was nog iets erger
De begrenzer maakte een einde aan het feest.
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:06 schreef 22Jarige het volgende:
312 km/h in Duitsland corvette c5 tuned 5,7 liter v8
top : over de 260
Routebeschrijving mail route print de route
Van : Winschoten (9671, NL)
Naar : Mönchengladbach (41061, D)
Lengte : 328.2 km
Duur : 03:07 uur
Dit stuk in 1 uur en 45 minuten gedaan
ow, inclusief 1x tanken en een noodstop voor de afslag die we bijna misten
quote:AutoSalon Singen? of anders Auto Becker? (beide in Duitsland, redelijk grote sportbakken-toko's)
Op zondag 04 augustus 2002 18:41 schreef moredragons het volgende:
Een ferrari modena --> (geen idee wat voor motor) --> 120 km/uur... Waarom zo langzaam: had mijn rijbewijs niet en de dealer vond dat dus wel hard genoeg (grootste dealer ter wereld wie o wie weet dan waar ik gereden heb?) Ik dacht ik solliciteer voor schoonmaker maar helaas anders zat ik daar nu nog...
code:en 250 haalt-ieModelle PS NM Zyl. cm³ 0-100 km/h km/h Verbrauch
SLK 32 AMG 354 450 V6 3199 5,2s 250 11,2l
P.S. Ik wil wel pics zien van de topsnelheid. Ik kan ook wel zeggen dat ik 300 km/u heb gereden. PICS PLEASE! ONLY then I believe.
260+ op teller met VTR1000 (A31 Ahaus - Bottrop, Duitsland)...
quote:Nee, maar het gaat hier eigenlijk over auto's he.
Op woensdag 07 augustus 2002 15:17 schreef HendrikHaverkamp het volgende:
Sorry, foto ga ik niet maken tijdens ritje op de fiets!260+ op teller met VTR1000 (A31 Ahaus - Bottrop, Duitsland)...
(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 07-08-2002 15:48]
quote:Daarom wil ik ook pics zien!
Op woensdag 07 augustus 2002 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
naarmate er meer geposts wordt hoe hoger de snelheden worden... ra ra hoe kan dat...(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)
quote:Wat dacht je van het uitgangspunt: 230 is al genoemd, ik hoef niet meer aan te komen met mijn 190.... ?????
Op woensdag 07 augustus 2002 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
naarmate er meer geposts wordt hoe hoger de snelheden worden... ra ra hoe kan dat...(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)
Lijkt mij de meest logische verklaring....
quote:hmmm..kom ik aan met 231
Op woensdag 07 augustus 2002 16:18 schreef heijx het volgende:[..]
Wat dacht je van het uitgangspunt: 230 is al genoemd, ik hoef niet meer aan te komen met mijn 190.... ?????
Lijkt mij de meest logische verklaring....
tis trouwens wel serieus
met een MB E290 CDI
snelweg van Barca naar Franse grens.
sneller ging ie niet en de digitale km-teller gaf 231 aan.
ik ga lekker harder...lekker puh
En dan ook gewoon 180 met een panda ofzow (geeen id of dat kan )
quote:Met een Panda (1000 of 1100 geen idee) heb ik wel eens 155 gehaald (bergaf)
Op woensdag 07 augustus 2002 20:12 schreef Delnooz het volgende:
*vindt het leuker als je met een klein autootje een flinke snelheid hebt dan met een bmw/mercedes/andere bak met dikke motor*En dan ook gewoon 180 met een panda ofzow (geeen id of dat kan
)
De laatste 3 zijn huur auto's... allemaal van 2002/2001 Damn, die nieuwe 16V's zijn best pittig
quote:Ja, dat weet ik. Maar je kunt zelf toch ook pics maken van de topsnelheid van je auto???!!! Doe ik ook!
Op donderdag 08 augustus 2002 14:20 schreef erreTTjes het volgende:
Als je pics wilt zien moet je naar de WWW.TUFTUFCLUB.COM gaan.
maargoed,
in lesauto op snelweg 130 (Astra sport 1.6 16v)
en ik heb ook wel in de auto van mn pa gereden (ok mag niet zonder rijbewijs maarja)
145 (Fiat Tipo 1.6) dat ligt niet zo ver van de top denk ik.
naast mijn broer Golf II 1.8 GT getuned 175 op snelweg. harder vond hij 'onverantwoord'
deze auto dus!
naast vriend in een Fiat Strada 155 (topsnelheid)
__________________
voor de rest nog een leuke anekdote;
ik zat in lesauto en achter ons z'n pizza koerier in busje, de instructeur ergerde zich al dagen eraan dat die altijd hem inhaalde, dus toen die pizzakoerier ons wilde inhalen zei hij tegen mij, 'ga maar vol gas' dus ik volgas in lesauto, zo snel mogelijk opschakelen, > 3 > 4 en toen zaten we op 110 waar je 70 mag dus toen maar weer afgeremd!!!
quote:Zeg...is dat wel gezond? Dat 1000rpm in het rood? Zit er toch niet voor niets?
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:17 schreef killerb het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat me olielampje en me acculampje gingen brandenOverigens een getunde BMW M3
Overigens verbaas ik mij over de tellerafwijkingen van veel auto's: standaard 1.3'tjes en 1.4'tjes met zo'n 60-70 pk max onder de motorklep die vlot 180-190 rijden, of een 1.6 GSI die 210 rijdt Dat vind ik toch best wel knap, want mijn bakkie met bijna 100 pk haalt volgens het boekje maar 187
quote:Ik moet toegeven dat dit niet van mij was
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:55 schreef Doix het volgende:[..]
Zeg...is dat wel gezond? Dat 1000rpm in het rood? Zit er toch niet voor niets?
Overigens wel een van de bloedje-boter-bronstige foto's dit.....
Hardste wat ik heb gereden was 190 in een vw polo G40
quote:Mijn auto bezit ook zo'n 1.3. Tis een 16 klepper met variabele kleptiming en heeft 87 PK bij 6000 rpm. Samen met t gewicht (850 kg) van die auto maakt een top van 185 op de teller echt wel mogelijk...
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:02 schreef universal-creations het volgende:
106 1.4 XSI Le Mans: 185 (unieke teller => heeft geen afwijking)Overigens verbaas ik mij over de tellerafwijkingen van veel auto's: standaard 1.3'tjes en 1.4'tjes met zo'n 60-70 pk max onder de motorklep die vlot 180-190 rijden, of een 1.6 GSI die 210 rijdt
Dat vind ik toch best wel knap, want mijn bakkie met bijna 100 pk haalt volgens het boekje maar 187
quote:Die 176 dat lijkt er meer op. Trouwens, gewicht heeft niet zo heel veel invloed op topsnelheid, wel op acceleratie. Mijn 106 weegt overigens 845 kg en heeft 72 KW (97 pk) bij 6600 rpm.
Op zaterdag 10 augustus 2002 18:19 schreef Ironix het volgende:[..]
Mijn auto bezit ook zo'n 1.3. Tis een 16 klepper met variabele kleptiming en heeft 87 PK bij 6000 rpm. Samen met t gewicht (850 kg) van die auto maakt een top van 185 op de teller echt wel mogelijk...
Volgens het boekje gaat ie 176 trouwens...
Deze was het, alleen in het blauw:
[Dit bericht is gewijzigd door Sollog op 10-08-2002 23:31]
Wil ooit met een 450hp Supra > 300kmh rijden.
Als in 'getaway from stockholm 2'. Geen id waar ik het over heb? Download em dan met je favo dl manager, dan weet je meteen wat hard rijden is.
Renault Twingo 1.2 8v - 178km/h op de A1
Renault Laguna Grand Tour 1.6 16v - 190km/h op de A18
quote:Of je had windkracht 10 mee, of het beestje heeft een tellerafwijking van 15% ofzo.
Op zondag 11 augustus 2002 15:34 schreef Public Enemy het volgende:
Renault Twingo 1.2 8v - 178km/h op de A1
Gelukkig heeft m'n vader nog een Galant 1.8 16V die in elk geval de 195 haalt. Misschien moet ik eens naar Duitsland om te kijken of ie echt niet sneller wil..
quote:Ik zet er alleen maar neer wat de kilometerteller weergaf
Op zondag 11 augustus 2002 17:17 schreef universal-creations het volgende:[..]
Of je had windkracht 10 mee, of het beestje heeft een tellerafwijking van 15% ofzo.
Normaal gesproken ligt de top van een Twingo 1.2 8V op 151 km/h, dus dat scheelt nogal.
Dat neemt niet weg dat die Twingo aardig in gereden is denk dat ie toch wel ergens tussen de 165/170 'echte' kilometers gaat...
[Dit bericht is gewijzigd door Assimilator op 11-08-2002 19:46]
30 km ofzo op me fietsje
55 op me puchie (WOW)
+- 85 op aprilia sr viper '98
+-125 yamaha aerox 70cc (hebo) 2000
-edit- was overigens wel met vrij harde tegenwind. 170 zal ie misschien nog halen. meer zit er denk ik echt niet in
-/edit-
de nieuwe auto van mijn pa moet ik nog eens testen
(zal ook wel niet zo heel hard gaan. Mitsubishi Charisma)
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 12-08-2002 14:43]
quote:wow.. wat voor racebrommer is di rechter???
Op zondag 11 augustus 2002 23:01 schreef Viperdesign het volgende:
[afbeelding]De rechter 134km/h(Digi), de linker 105km/h(Ana, gegokt).
Die opel is de nieuwe auto van me pa maar ik durf eigelijk niet te kijken hoe hard ie kan i.v.b. controles in de buurt. En ik heb ook niet echt meer de behoefde om te kijken hoe hard ie kan. Hij zal toch wel begrenst zijn op de 200 of zo
verder 35 of zo met de fiets.
heb nog geen rijbewijs. ben net een maand ofzo 18.
en heb er het geld nog niet voor.
ik kijk wel zo lang naar Ryousuke en Kyoushi die 200 gaan op Akagi.
quote:Grokster:
Op zondag 11 augustus 2002 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Duitsland, laagvliegend in een Honda Accord, 225km/h, (2l motortje). Kon harder, maar dan ging de rpm in het rood.Wil ooit met een 450hp Supra > 300kmh rijden.
Als in 'getaway from stockholm 2'. Geen id waar ik het over heb? Download em dan met je favo dl manager, dan weet je meteen wat hard rijden is.
weet je een mirror of zo waar ik hem wel kan downloaden of een site met de MPeg?
quote:Philmpje heette volgens mij Stockholm Getaway en gaat niet over een Supra maar een echte Porsche met boxermotor.
Op maandag 12 augustus 2002 17:55 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Grokster:
Search finished with any result.weet je een mirror of zo waar ik hem wel kan downloaden of een site met de MPeg?
quote:Getaway in Stockholm deel 1 is met die Porsche 911
Op maandag 12 augustus 2002 17:59 schreef heijx het volgende:[..]
Philmpje heette volgens mij Stockholm Getaway en gaat niet over een Supra maar een echte Porsche met boxermotor.
Getaway in Stockholm deel 2 is met een Ford Escort Cossworth en een Toyota Supra.
*beide films heeft*
quote:Dit gaat toch aardig richting de 500 KM per uur lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Op maandag 12 augustus 2002 17:34 schreef speedfreakssj het volgende:
307 MP/H op de snelweg.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-08-2002 14:35]
Het is voor de afmetingen een lichte auto (1120 kg), het voelde daarom knap hard
A20 richting Hoek van Holland: Skoda Fabia 1.9TDI (100 pk): 205 (teller)
De wagen geeft geen krimp bij die snelheid, verbruik valt trouwens nog hard mee dan trouwens (iets van 6 á 7 l/100 km).
Oh ja, nog 175 gereden in een Renault Kangoo dTI (80 pk)
Renault 5
reed alsof je 50 ging. Hij haalt ook 220 +
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |