abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112132495
100513_112545_haaktopic.gif

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorige delen

Topicreeks: Het grote haaktopic

Haaksels uit het vorige topic

ipv slippers:
bietels sloffen

de zonnige vaas van trui

Het zonnende varken van whoopdidoo

hook on *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_112132969
Dat varken is trouwens wel heel tof! Waar kan ik die vinden?
  maandag 28 mei 2012 @ 17:56:42 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132978
Hopelijk heb ik vanavond weer eens tijd om te haken.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:58:00 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112133272
Trovey :*

Ik ben met de 'granny vlaggetjes' bezig (zie vorig topic).
Heb er al 11 af! O+
pi_112134445
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef kwiwi het volgende:
O en dat varkentje :D
Eensch ^O^

(zo zag ik er zaterdag ook bij het zwembad uit 8-) )
  maandag 28 mei 2012 @ 18:51:50 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_112134811
Allemaal bedankt voor het meeleven :* O+ . Jammer dat ze het maar zo kort kon volhouden op de nieuwe medicijnen, ik had gehoopt op iets meer tijd...een jaar, een half jaar desnoods alleen haar 14e verjaardag op 17 juli maar helaas mocht het niet zo zijn. gelukkig voor haar en voor ons werd ons de beslissing om haar te laten inslapen uiteindelijk uit handen genomen en is ze op mijn schoot in de auto overleden. Ik hoop nu wel dat haar dochter met wie ze al zo'n beetje haar hele leven samen was het gaat trekken. Maar zoveel mogelijk erbij betrekken(morgen meenemen naar het crematorium) en daarna maar flink wat afleiding met haar hondenvriendjes en vriendinnetjes in de buurt want ineens is ze alleen en dat vinden chihuahua's meestal niet zo leuk.
Veel plezier met het haken weer, het weer gaat er blijkbaar weer geschikt voor worden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112136918
Het varkentje komt uit een japans boekje die ik op de computer heb staan. Mocht je m willen moet je even je emailadres pmmen.
Hmm, hij is te groot. Je kunt wel mailen, ik kan alleen dan woensdag pas kijken hoe of wat ik m kan mailen.
pi_112138661
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het varkentje komt uit een japans boekje die ik op de computer heb staan. Mocht je m willen moet je even je emailadres pmmen.
Hmm, hij is te groot. Je kunt wel mailen, ik kan alleen dan woensdag pas kijken hoe of wat ik m kan mailen.
(U heeft een berichtje ;))
pi_112139264
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
Allemaal bedankt voor het meeleven :* O+ . Jammer dat ze het maar zo kort kon volhouden op de nieuwe medicijnen, ik had gehoopt op iets meer tijd...een jaar, een half jaar desnoods alleen haar 14e verjaardag op 17 juli maar helaas mocht het niet zo zijn. gelukkig voor haar en voor ons werd ons de beslissing om haar te laten inslapen uiteindelijk uit handen genomen en is ze op mijn schoot in de auto overleden. Ik hoop nu wel dat haar dochter met wie ze al zo'n beetje haar hele leven samen was het gaat trekken. Maar zoveel mogelijk erbij betrekken(morgen meenemen naar het crematorium) en daarna maar flink wat afleiding met haar hondenvriendjes en vriendinnetjes in de buurt want ineens is ze alleen en dat vinden chihuahua's meestal niet zo leuk.
Veel plezier met het haken weer, het weer gaat er blijkbaar weer geschikt voor worden.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Trovey...
  maandag 28 mei 2012 @ 20:41:07 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112140036
gebruik anders 'dropbox', whoopdidoo, dat is heel geschikt voor 't uitwisselen van (ook grotere) bestanden.

trovey, denk je echt dat meenemen naar 't crematorium helpt voor 't overgebleven hondje? ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat haar iets zal zeggen. maar hoe dan ook: sterkte ermee samen!
in de haak.
pi_112142673
Even over het overgebleven hondje: ik geloof dat het goed is om hem te laten snuffelen aan Sasha, zodat die weet dat die is overleden en 'afscheid kan nemen'.
Anders snapt ie het misschien niet waarom die ander weg is.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:41:05 #13
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_112143180
Trovey, heel veel sterkte. Zo'n beestje is toch een deel van je leven en je weet dat het een keer gaat komen, maar het is altijd veel te vlug.

Wat hebben jullie weer een mooie spullen gemaakt! De vaas van trui is super! Whoopdidoo, dat varkentje is echt gaaf. En dat hondje van Angel, zo lief!

Hier nog een afrikaans vaasje gemaakt en alweer weggegeven. ( een goed gegokt kadootje, want kind bleek gek van giraffen te zijn)

En verder nog een bolerootje ( hoe schrijf je dat in verkleinwoord) voor dochter en nu ben ik er nog met 1 voor mezelf bezig. De mijne gebaseerd op deze: http://www.ravelry.com/pa(...)ashes-bolero---shrug en die van dochter op deze: http://www.ravelry.com/pa(...)e-by-lion-brand-yarn
pi_112147157
He, balen, Trovey :( Blijft naar als er huisdieren overlijden, vind ik. Heel veel sterkte in elk geval.

Ik heb vanmiddag een vijftal nieuwe kussens bij IKEA gehaald om kussenhoesjes van granny squares voor te haken. De oude haal ik leeg wat betreft de vulling en gaan dan weg. Zijn viezig enzo en gaat er ook niet meer in de was uit, dus dan maar weg.
Helaas hadden ze hier niet meer de 1 euro kussentjes van IKEA :(

Ik zag in het vorige en dit topic weer een hoop leuke dingen trouwens! :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Herfstblad op 28-05-2012 23:09:23 ]
pi_112148134
wat een leuke bolero..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 28 mei 2012 @ 23:12:27 #16
1762 YPPY
Yppiaans
pi_112148801
Wat naar trovey. :*

Geen enkele foto werkt hier, maar jullie hebben vast veel moois gemaakt. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:25:52 #17
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112152868
yppy, en deze, vers van de lens? :+

m'n eindelijk in elkaar gezette 'spring bunny':
(de lente nadert z'n einde, dus het werd ook tijd). ;)

ben niet geheel tevreden over de oor-bekleding, er rafelt een stukje omdat ik 'm te zuinig geknipt had. maar ik heb nu ook geen zin meer om dat ene oor opnieuw te doen dus ik laat 'm denk ik toch maar zo.
in de haak.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:44:57 #18
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_112155680
Schattig!!! :D
pi_112155780
Trovey, sterkte! :*

Cute bunny Trui!
En dat hondje, geweldig!
En de Mario-ami is ook leuk geworden zeg! O+
En zo veel leuke dingen weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112156106
:D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:40:47 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112156184
haha, bijna op ware grootte! maar hij heeft wel een wat erg slappe nek!
in de haak.
pi_112156190
Trovey, gecondoleerd! Sterkte bij het crematorium vandaag. :*

Trui: Leuke vaas! Mooie kleurtjes bij elkaar :) Je spring bunny is ook goed gelukt! leuke foto zo, met hetzelfde stofje op de achtergrond :)

Angelof9: Dat hondje is leuk geworden :) Dat lijfje vind ik grappig, zo heeft ie een beetje een naveltje :P Wat minder jij netjes trouwens! Bij mij wordt dat altijd veel te gaterig naar mijn zin!

Whoopdidoo: Dat varkentje! Hij is echt grappig!

Lijnloos:
SPOILER
pi_112156206
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:40 schreef trui het volgende:
haha, bijna op ware grootte! maar hij heeft wel een wat erg slappe nek!
Dat is zo'n elegante 'hoofd-naar-achter-gooi' dansmove Trui :+
pi_112156379
Ja, hij is een beetje topzwaar... :D Daar belde mijn pa al voor, of ik nog tips had, maar de nek is zo langgeworden dat ie echt het hoofd niet kan dragen zeg maar. (Alle steken zijn alleen door de achterste lusjes gedaan, dat was effe puzzelen, ik snapte niet hoe het ding zo groot was geworden tot ik hem irl zag. )
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:01:38 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112156434
ah, dus dat formaat was niet bewust zo gekozen? :o ik dacht die heeft een dubbele draad gebruikt, of het dubbele aantal steken. :) maar logisch, door 1 lusje haken geeft vast inderdaad ook wel een minder stevig effect.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')