SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
ipv slippers:
bietels sloffen
de zonnige vaas van trui
Het zonnende varken van whoopdidoo
hook on
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
(U heeft een berichtjequote:Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het varkentje komt uit een japans boekje die ik op de computer heb staan. Mocht je m willen moet je even je emailadres pmmen.
Hmm, hij is te groot. Je kunt wel mailen, ik kan alleen dan woensdag pas kijken hoe of wat ik m kan mailen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Trovey...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
Allemaal bedankt voor het meeleven![]()
. Jammer dat ze het maar zo kort kon volhouden op de nieuwe medicijnen, ik had gehoopt op iets meer tijd...een jaar, een half jaar desnoods alleen haar 14e verjaardag op 17 juli maar helaas mocht het niet zo zijn. gelukkig voor haar en voor ons werd ons de beslissing om haar te laten inslapen uiteindelijk uit handen genomen en is ze op mijn schoot in de auto overleden. Ik hoop nu wel dat haar dochter met wie ze al zo'n beetje haar hele leven samen was het gaat trekken. Maar zoveel mogelijk erbij betrekken(morgen meenemen naar het crematorium) en daarna maar flink wat afleiding met haar hondenvriendjes en vriendinnetjes in de buurt want ineens is ze alleen en dat vinden chihuahua's meestal niet zo leuk.
Veel plezier met het haken weer, het weer gaat er blijkbaar weer geschikt voor worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo'n elegante 'hoofd-naar-achter-gooi' dansmove Truiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:40 schreef trui het volgende:
haha, bijna op ware grootte! maar hij heeft wel een wat erg slappe nek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |