abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112195754
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

kingtoppie O+
Ik mag jou wel :P
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:20:05 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112196329
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik mag jou wel :P
* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet

:*
With the stars as her umbrella
pi_112196405
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet

:*
Dat valt op twee manieren te interpreteren :P
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:21:56 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112196439
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat valt op twee manieren te interpreteren :P
;)
pi_112196484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

;)
:@
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:31:52 #256
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112272152
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Kaleidoscopiklimax
pi_112272290
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.

Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
compact en kleverig.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:47:19 #258
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112272733
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.

Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk :')

Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
Kaleidoscopiklimax
pi_112273799
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk :')

Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
^O^
Rustig aan.
pi_112273825
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Rustig aan.
pi_112274471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:59:58 #262
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112289095
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
pi_112295625
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
Ik geloof wel dat vrouwen meer waarde hechten aan de impulsen die ze ontvangen van hun ''sociale voelsprieten''

Of ze daadwerkelijk meer impulsen ontvangen durf ik niet te zeggen... Kan net zo goed zijn dat een man daar gewoon niet naar omkijkt omdat hij weet dat dat hem meer ''succes'' geeft. (Ja helaas werkt dat zo)
Rustig aan.
pi_112343375
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
pi_112370722
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.

Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.

Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
pi_112372428
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
Nee, als kattig reageren gerectificeerd wordt door een of andere lompe benadering, vind ik niet dat je dat een ''bitch-shield'' kunt noemen :P
Rustig aan.
pi_112376005
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.

Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.

Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Je herkent t, noemt andere mannen sissies, maar als ze t bij jou doen, zijn de vrouwen psychisch niet in orde... :')

Misschien toch ook eens kijken naar de andere punten in je post als het je weer gebeurt? :*
compact en kleverig.
pi_112376494
Maar als ze het doen omdat ze hun tijd niet willen verpesten aan versierpoging #998 van die dag, dan is de enige manier om erdoorheen te breken dus om duidelijk te maken dat je bedoelingen vriendschappelijk zijn? ;)
Raak en plezierig.
pi_112376594
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.

Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:22:46 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112376654
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.

Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Amen.
pi_112376657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:

Sissy? Als man zou ik zeker niet accepteren als iemand, vrouw of geen vrouw, zonder enige aanleiding als een bitch reageert. Lijkt me juist dat je over een gezonde dosis zelfrespect beschikt als je dat soort gedrag niet accepteert.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:32:45 #272
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112378877
Ik word niet zo heel erg vaak benaderd, maar ik heb over het algemeen ook een vrij gesloten houding. Vaak ook met opzet, omdat ik er geen behoefte aan heb. Ik weet niet of dat een bitchshield genoemd kan worden, aangezien ik niet per se een chagrijnig gezicht opzet of een bitchy opmerking maak. De keren dat ik benaderd wordt, misschien omdat ik onbewust een meer open houding had of omdat sommige het toch wilde proberen, heb ik gemerkt dat de beste manier eigenlijk is om totaal niet over te komen alsof je iemand wilt versieren.
Dat klinkt misschien gek en ik weet ook niet precies hoe hij het deed, maar we raakten gewoon aan de praat, er was niet echt sprake van geflirt of iets dergelijks. Dat kwam veel later pas en uiteindelijk heb ik er een hele leuke avond aan overgehouden, no strings attached. Maar misschien dat die manier van benaderen gewoon een positief effect heeft. Dat is ook slechts één keer voorgekomen, aangezien ik niet zo'n vreselijk uitgaanstype ben.

Meestal laat ik mijn desinteresse merken door met vriendinnen te gaan kletsen of weg te lopen om voor iedereen drinken te halen. Is vaak al genoeg.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:48:09 #273
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_112379474
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:57:11 #274
332966 firefly3
firefly3
pi_112379802
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:

Dat denk ik ook. Als man zijnde is het beter om echt te gaan voor je ware intenties op een relaxte manier (gewoon normaal en authentiek zijn in principe) om de kans op een normale interactie te vergroten, en niet altijd gelijk weg te lopen. (Zware) afwijzingen horen er ook bij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:59:30 #275
332966 firefly3
firefly3
pi_112379899
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')