Niet alleen in GTST.quote:
Volgend seizoen zullen Jack en Lorena ook wel gaan trouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vind ik ook niks mis mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Één dag verspreid over vijf afleveringen. Goede keus van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:ach nina arme meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Misschien gaat die wel dood in plaats van Nick.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maxime is een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij Maxime die Bianca uitlachte dacht ik toch eventjes ''en ik vond haar net sympathiek''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |