ja sommige geesten gaan meteen over naar de 'hemel' maar sommige blijven nog jaren hier rondhangen? en die zijn dus nog overgegaan naar het hiernamaalsquote:Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef HunterSThompson het volgende:
Wat moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij "niet overgaande zielen"?
geen idee, nog nooit gedaan dus ik kan het niet weten : dquote:Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef Pakspul het volgende:
Je weet dat die dingen niet werken en dat mensen zelf het antwoord geven op hun gestelde vragen?
Dat zijn dus de goede ervaringen die TS nodig heeft om haar vertrouwen te geven.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Sylver_ het volgende:
Paar keer geprobeerd, maar er gebeurde niks
Bij TS gaat er wel wat gebeuren, want ze gelooft in 'niet overgaande zielen'. Maar ze kan 'm altijd geblinddoekt doen, zul je zien dat er geen begrijpbare woorden uit komen, omdat ze de 'antwoorden' niet kan sturen. Krijg je ook geen enge boodschappenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zijn dus de goede ervaringen die TS nodig heeft om haar vertrouwen te geven.
Bij deze, de mensen die het blokje vasthouden drukken het de kant op dat ze zelf willen. Daar komen helemaal geen geesten bij kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef ChristianeF het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit gedaan dus ik kan het niet weten : d
Verrassendquote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Sylver_ het volgende:
Paar keer geprobeerd, maar er gebeurde niks
met zo'n stabiele psyche kan er niets gebeuren. Gewoon doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef ChristianeF het volgende:
maar ik heb al negatieve dingen meegemaakt met niet overgaande zielen dus ik weet niet zeker of het een goed idee is om er aan te beginnen?
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
met zo'n stabiele psyche kan er niets gebeuren. Gewoon doen.
Doesn't ring a bell??quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef ChristianeF het volgende:
niet teveel slechte want dan durf ik het nooit niet : p
dit had helemaal niet met mijn ' stabiele psyche' te maken, maar met die van mijn moeder : )quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
met zo'n stabiele psyche kan er niets gebeuren. Gewoon doen.
Volgens mij is het grootste gevaar dat jezelf bang maakt..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef DjinN het volgende:
Ik zou het grappig vinden dat als je zo onnozel bent zo'n ding te gebruiken je er ook negatieve entiteiten mee binnenhaalt
En dit is nou juist het jammere...dat er mensen zijn die de gevaren van een ouijabord nog steeds onderschattenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste gevaar dat jezelf bang maakt..
Zou het niet juist heel erg meevallen met die gevaren, dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
En dit is nou juist het jammere...dat er mensen zijn die de gevaren van een ouijabord nog steeds onderschatten
Geloof mij maar van niet. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mensen die met een ouijabord even leuk geesten gingen oproepen. Een meisje werd ineenkeer doodziek, zomaar uit het niets, en een jongen had diepe krassen op zijn rug, van die krassen die je niet even zelf zet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zou het niet juist heel erg meevallen met die gevaren, dan?
Maar iedere tiener doet wel eens zoiets.. Als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden de inrichtingen toch uitpuilen en zou een ouijiabord het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Geloof mij maar van niet. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mensen die met een ouijabord even leuk geesten gingen oproepen. Een meisje werd ineenkeer doodziek, zomaar uit het niets, en een jongen had diepe krassen op zijn rug, van die krassen die je niet even zelf zet.
Het meisje viel continu flauw, had ineenkeer overal blauwe plekken en bleef maar overgeven.
Ze heeft zelfs heeft nog wekenlang last gehad van een entiteit die via het ouijabord in onze wereld was gekomen. De entiteit viel haar lastig en was beslist niet goedaardig. Ze heeft haar complete huis moeten laten reinigen door een priester om van de ellende af te komenZe is er fysiek helemaal bovenop gekomen maar psychisch heeft ze er nog steeds last van.
Daarom word ik altijd bijna pissig als ik zie dat mensen zo lichtzinnig met een ouijabord omgaan en het gevaar ervan gewoon onderschatten
Het zal best dat iedere tiener zoiets doet. Maar je kan zulke dingen gewoon niet goedpraten. Jij hebt misschien nog niets bijzonders meegemaakt maar het kan gewoon gebeuren. En geloof mij maar, ALS er iets ergs gebeurt zou je wensen dat je nooit aan die shit was begonnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar iedere tiener doet wel eens zoiets.. Als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden de inrichtingen toch uitpuilen en zou een ouijiabord het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn, toch?
Wij hebben toen niets bijzonders meegemaakt, in ieder geval. Terwijl we alles deden wat juist niet zou moeten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |