abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112125384
Hallo! ik heb al een heel tijdje een ouija bord van mijn papa gekregen..
maar ik heb al negatieve dingen meegemaakt met niet overgaande zielen dus ik weet niet zeker of het een goed idee is om er aan te beginnen?
die ervaring was zelfs gebeurd zonder het zelf op te zoeken..

heeft iemand er ook goede ervaringen mee? niet teveel slechte want dan durf ik het nooit niet : p

dankuu
  maandag 28 mei 2012 @ 14:26:54 #2
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_112125559
Wat moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij "niet overgaande zielen"?
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_112125661
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef HunterSThompson het volgende:
Wat moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij "niet overgaande zielen"?
ja sommige geesten gaan meteen over naar de 'hemel' maar sommige blijven nog jaren hier rondhangen? en die zijn dus nog overgegaan naar het hiernamaals
pi_112125835
Je weet dat die dingen niet werken en dat mensen zelf het antwoord geven op hun gestelde vragen?
pi_112125912
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef Pakspul het volgende:
Je weet dat die dingen niet werken en dat mensen zelf het antwoord geven op hun gestelde vragen?
geen idee, nog nooit gedaan dus ik kan het niet weten : d
pi_112125989
Als je al geloofd in geesten kun je jezelf met zulk een bord nog meer paranoïde maken.
Verder als je je gezond verstand gebruikt kan het natuurlijk geen enkel kwaad. Even onschuldig als ganzenbord.
Nouja, bij ganzenbord kun je nog in elkaar gerost worden door de verliezer. Dit is zelfs veiliger.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:36:55 #7
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_112126009
Paar keer geprobeerd, maar er gebeurde niks -O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_112126057
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Sylver_ het volgende:
Dat zijn dus de goede ervaringen die TS nodig heeft om haar vertrouwen te geven. ^O^
  maandag 28 mei 2012 @ 14:40:47 #9
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_112126161
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat zijn dus de goede ervaringen die TS nodig heeft om haar vertrouwen te geven. ^O^
Bij TS gaat er wel wat gebeuren, want ze gelooft in 'niet overgaande zielen'. Maar ze kan 'm altijd geblinddoekt doen, zul je zien dat er geen begrijpbare woorden uit komen, omdat ze de 'antwoorden' niet kan sturen. Krijg je ook geen enge boodschappen :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_112126198
oh geblinddoekt, ja dat was inderdaad wel beter geweest maar dat lukt dus niet?
goh ik had toch op iets leukers gehoopt : (
pi_112126219
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef ChristianeF het volgende:

[..]

geen idee, nog nooit gedaan dus ik kan het niet weten : d
Bij deze, de mensen die het blokje vasthouden drukken het de kant op dat ze zelf willen. Daar komen helemaal geen geesten bij kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Sylver_ het volgende:
Verrassend :P
pi_112126581
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef ChristianeF het volgende:
maar ik heb al negatieve dingen meegemaakt met niet overgaande zielen dus ik weet niet zeker of het een goed idee is om er aan te beginnen?
met zo'n stabiele psyche kan er niets gebeuren. Gewoon doen.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:25:03 #13
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_112127619
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

:D
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_112129785
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef ChristianeF het volgende:
niet teveel slechte want dan durf ik het nooit niet : p
Doesn't ring a bell?? :X
pi_112130080
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef lezzer het volgende:

[..]

Doesn't ring a bell?? :X
ja ik ga het dus niet doen : )
pi_112145746
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

dit had helemaal niet met mijn ' stabiele psyche' te maken, maar met die van mijn moeder : )
pi_112301931
Ik zou het grappig vinden dat als je zo onnozel bent zo'n ding te gebruiken je er ook negatieve entiteiten mee binnenhaalt :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112320103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef DjinN het volgende:
Ik zou het grappig vinden dat als je zo onnozel bent zo'n ding te gebruiken je er ook negatieve entiteiten mee binnenhaalt :)
Volgens mij is het grootste gevaar dat jezelf bang maakt..
pi_112325780
Ik heb het vorig jaar gedaan maar er gebeurde nu niet echt iets spectaculair maar heb wel de laatste dagen het gevoel dat mijn opa hier aanwezig is. :)
Ура для россии
pi_112326087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens mij is het grootste gevaar dat jezelf bang maakt..
En dit is nou juist het jammere...dat er mensen zijn die de gevaren van een ouijabord nog steeds onderschatten ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112326324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

En dit is nou juist het jammere...dat er mensen zijn die de gevaren van een ouijabord nog steeds onderschatten ;)
Zou het niet juist heel erg meevallen met die gevaren, dan?
pi_112326554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zou het niet juist heel erg meevallen met die gevaren, dan?
Geloof mij maar van niet. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mensen die met een ouijabord even leuk geesten gingen oproepen. Een meisje werd ineenkeer doodziek, zomaar uit het niets, en een jongen had diepe krassen op zijn rug, van die krassen die je niet even zelf zet.
Het meisje viel continu flauw, had ineenkeer overal blauwe plekken en bleef maar overgeven.
Ze heeft zelfs heeft nog wekenlang last gehad van een entiteit die via het ouijabord in onze wereld was gekomen. De entiteit viel haar lastig en was beslist niet goedaardig. Ze heeft haar complete huis moeten laten reinigen door een priester om van de ellende af te komen :{ Ze is er fysiek helemaal bovenop gekomen maar psychisch heeft ze er nog steeds last van.
Daarom word ik altijd bijna pissig als ik zie dat mensen zo lichtzinnig met een ouijabord omgaan en het gevaar ervan gewoon onderschatten
pi_112327400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef DjinN het volgende:

[..]

Geloof mij maar van niet. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mensen die met een ouijabord even leuk geesten gingen oproepen. Een meisje werd ineenkeer doodziek, zomaar uit het niets, en een jongen had diepe krassen op zijn rug, van die krassen die je niet even zelf zet.
Het meisje viel continu flauw, had ineenkeer overal blauwe plekken en bleef maar overgeven.
Ze heeft zelfs heeft nog wekenlang last gehad van een entiteit die via het ouijabord in onze wereld was gekomen. De entiteit viel haar lastig en was beslist niet goedaardig. Ze heeft haar complete huis moeten laten reinigen door een priester om van de ellende af te komen :{ Ze is er fysiek helemaal bovenop gekomen maar psychisch heeft ze er nog steeds last van.
Daarom word ik altijd bijna pissig als ik zie dat mensen zo lichtzinnig met een ouijabord omgaan en het gevaar ervan gewoon onderschatten
Maar iedere tiener doet wel eens zoiets.. Als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden de inrichtingen toch uitpuilen en zou een ouijiabord het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn, toch?

Wij hebben toen niets bijzonders meegemaakt, in ieder geval. Terwijl we alles deden wat juist niet zou moeten..
pi_112328418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar iedere tiener doet wel eens zoiets.. Als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden de inrichtingen toch uitpuilen en zou een ouijiabord het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn, toch?

Wij hebben toen niets bijzonders meegemaakt, in ieder geval. Terwijl we alles deden wat juist niet zou moeten..
Het zal best dat iedere tiener zoiets doet. Maar je kan zulke dingen gewoon niet goedpraten. Jij hebt misschien nog niets bijzonders meegemaakt maar het kan gewoon gebeuren. En geloof mij maar, ALS er iets ergs gebeurt zou je wensen dat je nooit aan die shit was begonnen.
Zoals ik je net vertelde heeft het meisje uit mijn verhaal nog steeds psychische problemen. Ze is doodsbang van alles wat ook maar iets met geesten te maken heeft, slaapt pertinent niet met het licht uit, en is gewoon compleet veranderd. Ze is van een spontane vrolijke meid veranderd in een bange en stille vrouw. Ze durft er nauwelijks over te praten...gewoon uit pure angst. Ik ben zelf paranormaal begaafd dus ik weet hoe ze zich voelt.
Ik ben van mening dat je niet lichtzinnig met dit soort dingen om moet gaan. Je opent gewoon deuren die gesloten moeten blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')