5000 euro ongeveerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef LazyDave het volgende:
Ik zal eens kijken of ik nog wat over heb, hoeveel zijn je schulden precies billie?
Nee ik heb zelf ook geen auto, maar laten we hopen dat er een hele aardige FOK!ker is die in jouw of mijn buurt woont en onze kanten op moet voor woon-werk verkeer?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef FredvZ het volgende:
Eind van de maand heb ik een halfwerkend gasfornuis over, dat wil zeggen: Het gasfornuis werkt prima, maar de oven werkt niet.
Ik heb zelf geen geschikte auto om hem te vervoeren, maar als je hem wil kan je hem zo op komen halen op 30 juni. Hij staat in Gouda.
Ik vrees dat dat lastig gaat wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef mime_negert het volgende:
Ik heb nog wat Ikea pannentjes over, Noord-Limburg.
Nee hoor, het gewicht is het niet dus dat kan prima per pakketpost.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat lastig gaat worden
quote:
Ik heb een idee hoe je dat tekort van 175 pm iig kan terugbrengen naar 0......quote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef billie1985 het volgende:
Omdat ik schulden heb (heb 31 mei een afspraak voor schuldhulpverlening) heb ik maandelijks een tekort van 175 euro.
Stoppen met eten?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een idee hoe je dat tekort van 175 pm iig kan terugbrengen naar 0......
Dat ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef hugsy33 het volgende:
Kijk eens op sites als gratisaftehalen.nl en idd de kringloop dan heb je zo een halve inboedel bij elkaar
Nee slimpie, zodra je een fornuis enzo hebt zelf kokenquote:
Weet ik, daarom plaats ik nu ook een oproepje hier op aanraden van andere FOK!kers in mn andere topic, dan kun je ineens een heel stuk goedkoper leven (maar vooral ook gezonder). Dus laat ik me daar eerst even op focussenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee slimpie, zodra je een fornuis enzo hebt zelf kokenDan breng je dat tekort naar beneden!
(enne... een boterham beleggen lukt ook op het aanrecht, thuisbezorgd.nl is gewoon een hele grote uitgavepost!)
Zou een goed plan zijn idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom plaats ik nu ook een oproepje hier op aanraden van andere FOK!kers in mn andere topic, dan kun je ineens een heel stuk goedkoper leven (maar vooral ook gezonder). Dus laat ik me daar eerst even op focussen
Zit trouwens je OP nog eens te lezen, maar soep uit blik kan je ook in je bord opwrmen in je magnetron! Dat thuisbezorgd is zo onwijs duur... en 9 van de 10 keer heb je 's avonds gewoon weer honger...quote:
Supertof van je! Echt, ik weet niet wat ik er op moet zeggenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef Scorpie het volgende:
En jammer dat je niet echt in de buurt woont, anders had je hier mogen aanschuiven voor een goede oud-Hollandse aardappelen-groenten-vlees maaltijd. Vanavond nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |