Oh ja op een openbaar forum mag je natuurlijk niks zeggen, sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt het gelijk een stuk normaler dat je degene bent die het hardste zijn oordelen over anderen een topic in brult waar je nauwelijks een paar dagen post.
Nuance is het woord. Dat is nu juist het hele argument waar dawg mee aan komt. Een openbaar forum betekent niet dat je ongenuanceerd moet blaten over dingen waar je geen weet van hebt. Gedraag je een beetje, en dat betekent als ik het goed begrijp klaarblijkelijk heel wat wanneer het van iemand komt uit het "TC-kliekje".quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ja op een openbaar forum mag je natuurlijk niks zeggen, sorry ik zal het nooit meer doen
oh, nou excuus. laat ik duidelijk zijn, dit is niet de eerste sc waar ik ageer tegen de verziekende pestende sfeer.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Standpunten kunnen verschillen, als jij die conclusie wilt trekken dan is dat echter prima. Maar het spitst zich in jouw posts wel erg richting TC en AVNZMG, en niet zozeer op de "verloederde cultuur/normen & waarden" binnen SC's in het algemeen.
Achja ik zeg dingen vaak nogal bot, kan ik ook weinig aan doenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nuance is het woord. Dat is nu juist het hele argument waar dawg mee aan komt. Een openbaar forum betekent niet dat je ongenuanceerd moet blaten over dingen waar je geen weet van hebt. Gedraag je een beetje, en dat betekent als ik het goed begrijp klaarblijkelijk heel wat wanneer het van iemand komt uit het "TC-kliekje".
Oké, dan begrijpen we elkaar in elk geval beter. Al ben ik het nog steeds niet met je eens, maar dat mag.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, nou excuus. laat ik duidelijk zijn, dit is niet de eerste sc waar ik ageer tegen de verziekende pestende sfeer.
in de andere reeks voerde zelfs een mod de anderen aan.
Ja maar de meet en het pesten zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
Maar hey, het is moeilijk te ontkennen dat er veel gezeik is rond het versieren topic?
Ik ook niet, maar dat vind ik geen reden om het verder uit de hand te laten lopen. Bijvoorbeeld door het lacherige gedrag over s_o of door WhatsAppjes, rarretjes en weet ik veel wat.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik zeg dingen vaak nogal bot, kan ik ook weinig aan doen
Maar ik snap het hele tc gebeuren in dit verhaal gewoon niet
eensquote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC.Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
die rar was nog wel het ergste eigenlijk, maargoed.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat vind ik geen reden om het verder uit de hand te laten lopen. Bijvoorbeeld door het lacherige gedrag over s_o of door WhatsAppjes, rarretjes en weet ik veel wat.
Ben ik met je eensquote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat vind ik geen reden om het verder uit de hand te laten lopen. Bijvoorbeeld door het lacherige gedrag over s_o of door WhatsAppjes, rarretjes en weet ik veel wat.
Het zit users hoog, niks mis mee het eens te bespreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC.Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
Je vergeet Heloef, C_Aquote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Aan de kust denk?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, dan begrijpen we elkaar in elk geval beter. Al ben ik het nog steeds niet met je eens, maar dat mag.
maasvlaktequote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
Owja zoiets las ik op Facebookquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Aan de kust denk?
Het is hier ook mistig, beetje zeemist.
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
het is gewoon zonde, een leuke reeks die om zeep wordt geholpen door mensen die denken dat ze grappig zijn ten koste van anderen. jammer dat er vaak zoveel mietjes in een reeks meeposten omdat die vaak niks durven te zeggen en meedoen met de kern.
in de andere reeks weet ik eigenlijk niet wat de aanleiding was, wel dat het steeds erger werd onder leiding van een mod die daar postte.
deze reeks zie ik in verval raken sinds de tc geintroduceerd is. of dat nu de oorzaak is of niet, een verband is er wel.
met zulke waarden en normen kun je er vanuit gaan dat het op meets dan een keer misgaat. dat is niet voorbehouden aan tc en de versierenreeks, maar meer aan dat soort users. het verneukt een topic/reeks wel.
daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?
Dus of tewel je doet mee en zet je eigen ideeen opzij of je bent een mietje?
Volg ik je niet helemaal.
Zou anders moeten zijn.
Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zonquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja zoiets las ik op Facebook
Als het maar daar blijft, ik ga zo Bbq'en
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?
Dus of tewel je doet mee en zet je eigen ideeen opzij of je bent een mietje?
Volg ik je niet helemaal.
Zou anders moeten zijn.
Hmm betekend zeker dat er wat koudere dagen aan komenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zon
Bekend probleem aan de kust
Ik ga mijn aluhoedje uit de kast halen denk ik. Zoveel complottheorieėn.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
Joh geloof me, ik heb blijkbaar dingen meegemaakt die afweken van de "standaard"quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens
genoeg mensen die niet mee doen met de kern (wat dat dan ook precies mag zijn) maar die wel gewoon normaal mee kunnen posten
en daar loopt het ook nogal eens spaak
ik zal geen mietje zijn en er om heen draaien maar daar loopt het met jou vaak spaak kree
Offffff, ze ergeren zich ook daadwerkelijk aan het gedrag waarop users aangesproken/aangekeken worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |