abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 15:54:47 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112128631
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC. :') Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
Het zit users hoog, niks mis mee het eens te bespreken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:54:54 #227
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112128635
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC. :') Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
Je vergeet Heloef, C_A
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112128639
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
Aan de kust denk?
Het is hier ook mistig, beetje zeemist.
Do what you love, love what you do!
pi_112128654
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef twi het volgende:

[..]

Oké, dan begrijpen we elkaar in elk geval beter. Al ben ik het nog steeds niet met je eens, maar dat mag.
:)

het is gewoon zonde, een leuke reeks die om zeep wordt geholpen door mensen die denken dat ze grappig zijn ten koste van anderen. jammer dat er vaak zoveel mietjes in een reeks meeposten omdat die vaak niks durven te zeggen en meedoen met de kern.

in de andere reeks weet ik eigenlijk niet wat de aanleiding was, wel dat het steeds erger werd onder leiding van een mod die daar postte.

deze reeks zie ik in verval raken sinds de tc geintroduceerd is. of dat nu de oorzaak is of niet, een verband is er wel.

met zulke waarden en normen kun je er vanuit gaan dat het op meets dan een keer misgaat. dat is niet voorbehouden aan tc en de versierenreeks, maar meer aan dat soort users. het verneukt een topic/reeks wel.
pi_112128687
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je vergeet Heloef, C_A
Oh, die zitten ook in het topic ja. Maar niet/zelden in de TC.
pi_112128694
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
maasvlakte
pi_112128707
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef kree het volgende:

[..]

Aan de kust denk?
Het is hier ook mistig, beetje zeemist.
Owja zoiets las ik op Facebook :Y
Als het maar daar blijft, ik ga zo Bbq'en :9
pi_112128712
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef dawg het volgende:

[..]

het is gewoon zonde, een leuke reeks die om zeep wordt geholpen door mensen die denken dat ze grappig zijn ten koste van anderen. jammer dat er vaak zoveel mietjes in een reeks meeposten omdat die vaak niks durven te zeggen en meedoen met de kern.

in de andere reeks weet ik eigenlijk niet wat de aanleiding was, wel dat het steeds erger werd onder leiding van een mod die daar postte.

deze reeks zie ik in verval raken sinds de tc geintroduceerd is. of dat nu de oorzaak is of niet, een verband is er wel.

met zulke waarden en normen kun je er vanuit gaan dat het op meets dan een keer misgaat. dat is niet voorbehouden aan tc en de versierenreeks, maar meer aan dat soort users. het verneukt een topic/reeks wel.
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?

Dus of tewel je doet mee en zet je eigen ideeen opzij of je bent een mietje?

Volg ik je niet helemaal.
Zou anders moeten zijn.
pi_112128768
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:

[..]

Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?

Zou anders moeten zijn.
daar ben ik het niet mee eens
genoeg mensen die niet mee doen met de kern (wat dat dan ook precies mag zijn) maar die wel gewoon normaal mee kunnen posten

en daar loopt het ook nogal eens spaak
ik zal geen mietje zijn en er om heen draaien maar daar loopt het met jou vaak spaak kree
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112128776
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Owja zoiets las ik op Facebook :Y
Als het maar daar blijft, ik ga zo Bbq'en :9
Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zon :)
Bekend probleem aan de kust
pi_112128779
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:

[..]

Zou anders moeten zijn.
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
pi_112128846
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zon :)
Bekend probleem aan de kust
Hmm betekend zeker dat er wat koudere dagen aan komen -O-
pi_112128850
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:

[..]

nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
Ik ga mijn aluhoedje uit de kast halen denk ik. Zoveel complottheorieën.
pi_112128852
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

daar ben ik het niet mee eens
genoeg mensen die niet mee doen met de kern (wat dat dan ook precies mag zijn) maar die wel gewoon normaal mee kunnen posten

en daar loopt het ook nogal eens spaak
ik zal geen mietje zijn en er om heen draaien maar daar loopt het met jou vaak spaak kree
Joh geloof me, ik heb blijkbaar dingen meegemaakt die afweken van de "standaard"
Discussies over gehad pagina's lang. Allemaal geen probleem.

Maar voor mij was de druppel vorige week, vond dat er te hard gedaan werd tegen mij.
En dat maakt me nog niet uit, maar op een gegeven moment was het alleen nog maar schelden richting mij.
Nouja dat staat verder los van wat er dit weekend weer gebeurde.

Denk dat jullie me onderhand wel een beetje kennen en dat ik ook best leuk kan meedoen in een discussie en mij hoor je niemand uitmaken voor ****** en */******
pi_112128868
quote:

[..]

Offffff, ze ergeren zich ook daadwerkelijk aan het gedrag waarop users aangesproken/aangekeken worden.
pi_112128893
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga mijn aluhoedje uit de kast halen denk ik. Zoveel complottheorieën.
niks complottheorie. zo werkt pesten gewoon. mensen doen mee omdat ze bang zijn zelf gepest te worden. of worden zelf gepest en proberen zo de aandacht af te leiden. etc.

wat dat betreft is internet niet veel anders.
pi_112128895
quote:

[..]

Ja ok, maar ik ging er wel tegen in, nou zie hoe het dan gaat, niemand hoeft het eens met me te zijn allemaal prima.
En er over discussiëren ook nog.
Maar het ging wel een beetje ver.
pi_112128919
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef kree het volgende:

[..]

Joh geloof me, ik heb blijkbaar dingen meegemaakt die afweken van de "standaard"
Discussies over gehad pagina's lang. Allemaal geen probleem.

Maar voor mij was de druppel vorige week, vond dat er te hard gedaan werd tegen mij.
En dat maakt me nog niet uit, maar op een gegeven moment was het alleen nog maar schelden richting mij.
Nouja dat staat verder los van wat er dit weekend weer gebeurde.

Denk dat jullie me onderhand wel een beetje kennen en dat ik ook best leuk kan meedoen in een discussie en mij hoor je niemand uitmaken voor ****** en */******
ik ben ook niet van het schelden maar ik denk dat je nu wel heel makkelijk over je eigen aandeel heen skipt

als je nou gewoon eens leert communiceren dan is er ook geen reden om je aan te vallen
je zegt zelf dat je er deze week op gelet hebt en zo ver ik weet is er niemand tegen je uit gevallen deze week

je eigen gedrag roept ook bepaalde reacties op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112128923
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Offffff, ze ergeren zich ook daadwerkelijk aan het gedrag waarop users aangesproken/aangekeken worden.
dan negeer je het.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:03:26 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112128948
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef dawg het volgende:

Als je dat zo constateert, dan kun je de conclusie wel trekken waardoor dat zou kunnen komen. Als een klein groepje mensen elkaar beter kent dan de rest, dan komt het ons-kent-ons een stukje hoger te liggen en is het moeilijker je daartussen te parkeren.

In een milde vorm ben ik het daar wel mee eens, ik wil het geen kliekje noemen maar ik kan met veel mensen gewoon goed opschieten. Dat is wel eens anders geweest in de tijd dat ik m'n gezicht nog niet zo op TC, maar voornamelijk op meets liet zien.

De conclusies met betrekking tot normen en waarden die je kent kan ik me echter nauwelijks in vinden. Mensen zijn op internet namelijk meestal een stuk scherper dan in het echt, en op de meeting heb ik verder geen onvertogen woord gehoord waarbij s_o niet was betrokken via haar verontwaardigde reacties.

Nu kende ik haar wel iets, ben ik van karakter wat geduldiger en kon ik het zelf dus wel redelijk met 'r vinden. Dat anderen het niet pikken wanneer ze hen offensief benadert (tot aan het fysieke aan toe), kan ik echter wel goed begrijpen.
pi_112128949
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef dawg het volgende:

[..]

niks complottheorie. zo werkt pesten gewoon. mensen doen mee omdat ze bang zijn zelf gepest te worden. of worden zelf gepest en proberen zo de aandacht af te leiden. etc.

Ik weet prima hoe pesten werkt. En wat er gebeurt is geen pesten, en al helemaal niet stiekem bekokstoofd buiten het forum op een tinychatpagina.
pi_112128954
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef dawg het volgende:

[..]

ik mag je graag dawg maar ik denk dat je er nu wel naast zit

ik kan kree meestal ook niet hebben en ben dan onaardig tegen hem
maar ik kom niet eens in tc en wat ze verder van mij vinden maakt me ook verdomd weinig uit eigenlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112128991
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet prima hoe pesten werkt. En wat er gebeurt is geen pesten, en al helemaal niet stiekem bekokstoofd buiten het forum op een tinychatpagina.
en zie hier het probleem.
pi_112128996
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:02 schreef dawg het volgende:

[..]

dan negeer je het.
op een gegeven moment houdt dat ook op he

als hij er 5 pagina's niet was dan komt ie binnen vallen en meteen die oude koeien uit de sloot halen
zelfs toen hij niet aanwezig was in het topic stuurt ie nog ongevraagd dm's en loopt S_O op te stoken...

ik denk dat je te weinig mee post om te zien hoe schijt irritant het (kon) zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112128997
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben ook niet van het schelden maar ik denk dat je nu wel heel makkelijk over je eigen aandeel heen skipt

als je nou gewoon eens leert communiceren dan is er ook geen reden om je aan te vallen
je zegt zelf dat je er deze week op gelet hebt en zo ver ik weet is er niemand tegen je uit gevallen deze week

je eigen gedrag roept ook bepaalde reacties op
Is waar, zeg niet dat ik helemaal onschuldig ben want ga er maar wat graag tegen in.
Maar er zijn meerdere manieren om te reageren.
Namelijk op een leuke en opbouwende manier
Of een manier van "je snapt er niks van" "plaat voor je kop" "**************** en **********"
vooral het laatste is het waar ik best wel moeite mee had en toen ben ik in FB erover gaan klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')