Het zit users hoog, niks mis mee het eens te bespreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC.Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
Je vergeet Heloef, C_Aquote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn we weer bij de meet vs TC.Van het hele AVNZMG-SC topic waren alleen ik, twi en so er. Het heeft niets met de TC noch met het topic te maken.
Aan de kust denk?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, dan begrijpen we elkaar in elk geval beter. Al ben ik het nog steeds niet met je eens, maar dat mag.
maasvlaktequote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier is het nog prachtig!
Owja zoiets las ik op Facebookquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Aan de kust denk?
Het is hier ook mistig, beetje zeemist.
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
het is gewoon zonde, een leuke reeks die om zeep wordt geholpen door mensen die denken dat ze grappig zijn ten koste van anderen. jammer dat er vaak zoveel mietjes in een reeks meeposten omdat die vaak niks durven te zeggen en meedoen met de kern.
in de andere reeks weet ik eigenlijk niet wat de aanleiding was, wel dat het steeds erger werd onder leiding van een mod die daar postte.
deze reeks zie ik in verval raken sinds de tc geintroduceerd is. of dat nu de oorzaak is of niet, een verband is er wel.
met zulke waarden en normen kun je er vanuit gaan dat het op meets dan een keer misgaat. dat is niet voorbehouden aan tc en de versierenreeks, maar meer aan dat soort users. het verneukt een topic/reeks wel.
daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?
Dus of tewel je doet mee en zet je eigen ideeen opzij of je bent een mietje?
Volg ik je niet helemaal.
Zou anders moeten zijn.
Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zonquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja zoiets las ik op Facebook
Als het maar daar blijft, ik ga zo Bbq'en
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken, dus als je niet mee kunt doen met de kern dan ben je een mietje?
Dus of tewel je doet mee en zet je eigen ideeen opzij of je bent een mietje?
Volg ik je niet helemaal.
Zou anders moeten zijn.
Hmm betekend zeker dat er wat koudere dagen aan komenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ach het is vaak in Katwijk dikke mist en als je in Leiden ben vol in de zon
Bekend probleem aan de kust
Ik ga mijn aluhoedje uit de kast halen denk ik. Zoveel complottheorieën.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
Joh geloof me, ik heb blijkbaar dingen meegemaakt die afweken van de "standaard"quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens
genoeg mensen die niet mee doen met de kern (wat dat dan ook precies mag zijn) maar die wel gewoon normaal mee kunnen posten
en daar loopt het ook nogal eens spaak
ik zal geen mietje zijn en er om heen draaien maar daar loopt het met jou vaak spaak kree
Offffff, ze ergeren zich ook daadwerkelijk aan het gedrag waarop users aangesproken/aangekeken worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. users zoals jij worden weleens aangevallen. en de mietjes in de reeks durven dan niet tegen de aanvallers in te gaan, dat is meer wat ik bedoelde. want stel dat ze uit de gratie raken bij die user(s), en bijvoorbeeld niet meer in de tc mogen omdat ze ook daar 'de dienst uitmaken'.
niks complottheorie. zo werkt pesten gewoon. mensen doen mee omdat ze bang zijn zelf gepest te worden. of worden zelf gepest en proberen zo de aandacht af te leiden. etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga mijn aluhoedje uit de kast halen denk ik. Zoveel complottheorieën.
Ja ok, maar ik ging er wel tegen in, nou zie hoe het dan gaat, niemand hoeft het eens met me te zijn allemaal prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben ook niet van het schelden maar ik denk dat je nu wel heel makkelijk over je eigen aandeel heen skiptquote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Joh geloof me, ik heb blijkbaar dingen meegemaakt die afweken van de "standaard"
Discussies over gehad pagina's lang. Allemaal geen probleem.
Maar voor mij was de druppel vorige week, vond dat er te hard gedaan werd tegen mij.
En dat maakt me nog niet uit, maar op een gegeven moment was het alleen nog maar schelden richting mij.
Nouja dat staat verder los van wat er dit weekend weer gebeurde.
Denk dat jullie me onderhand wel een beetje kennen en dat ik ook best leuk kan meedoen in een discussie en mij hoor je niemand uitmaken voor ****** en */******
dan negeer je het.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Offffff, ze ergeren zich ook daadwerkelijk aan het gedrag waarop users aangesproken/aangekeken worden.
Als je dat zo constateert, dan kun je de conclusie wel trekken waardoor dat zou kunnen komen. Als een klein groepje mensen elkaar beter kent dan de rest, dan komt het ons-kent-ons een stukje hoger te liggen en is het moeilijker je daartussen te parkeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
het is gewoon zonde, een leuke reeks die om zeep wordt geholpen door mensen die denken dat ze grappig zijn ten koste van anderen. jammer dat er vaak zoveel mietjes in een reeks meeposten omdat die vaak niks durven te zeggen en meedoen met de kern.
in de andere reeks weet ik eigenlijk niet wat de aanleiding was, wel dat het steeds erger werd onder leiding van een mod die daar postte.
deze reeks zie ik in verval raken sinds de tc geintroduceerd is. of dat nu de oorzaak is of niet, een verband is er wel.
met zulke waarden en normen kun je er vanuit gaan dat het op meets dan een keer misgaat. dat is niet voorbehouden aan tc en de versierenreeks, maar meer aan dat soort users. het verneukt een topic/reeks wel.
Ik weet prima hoe pesten werkt. En wat er gebeurt is geen pesten, en al helemaal niet stiekem bekokstoofd buiten het forum op een tinychatpagina.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
niks complottheorie. zo werkt pesten gewoon. mensen doen mee omdat ze bang zijn zelf gepest te worden. of worden zelf gepest en proberen zo de aandacht af te leiden. etc.
wat dat betreft is internet niet veel anders.
ik mag je graag dawg maar ik denk dat je er nu wel naast zitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
niks complottheorie. zo werkt pesten gewoon. mensen doen mee omdat ze bang zijn zelf gepest te worden. of worden zelf gepest en proberen zo de aandacht af te leiden. etc.
wat dat betreft is internet niet veel anders.
en zie hier het probleem.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe pesten werkt. En wat er gebeurt is geen pesten, en al helemaal niet stiekem bekokstoofd buiten het forum op een tinychatpagina.
op een gegeven moment houdt dat ook op hequote:
Is waar, zeg niet dat ik helemaal onschuldig ben want ga er maar wat graag tegen in.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook niet van het schelden maar ik denk dat je nu wel heel makkelijk over je eigen aandeel heen skipt
als je nou gewoon eens leert communiceren dan is er ook geen reden om je aan te vallen
je zegt zelf dat je er deze week op gelet hebt en zo ver ik weet is er niemand tegen je uit gevallen deze week
je eigen gedrag roept ook bepaalde reacties op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |