Shhh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
UDOWU is weer open? Deze baggerput? Hebben ze niet geleerd van toen het dicht ging? En die andere keer dat het dicht ging? En een van die andere keren dat het dicht ging?
Het is maar tijdelijk, bagger nu het nog kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
UDOWU is weer open? Deze baggerput? Hebben ze niet geleerd van toen het dicht ging? En die andere keer dat het dicht ging? En een van die andere keren dat het dicht ging?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overal waar Rezania komt, is er meteen bagger.
Ik wilde eigenlijk mijn arsenaal plaatjes van gespierde mannen in kleine slipjes uit de kast halen maar ik zie dat jij dat al gecovered had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk, bagger nu het nog kan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn arsenaal plaatjes van gespierde mannen in kleine slipjes uit de kast halen maar ik zie dat jij dat al gecovered had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]effe fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Luister de volgende albums:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest best wel lachen. Warning: NSFW.
Moet je doen! Is wel fijn, vooral get lucky.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe Daft Punk nog steeds niet helemaal geluisterd. Veel te veel muziek uitgekomen de afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |