Ik hoor dat niet te zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar las ik al een verbaasde post over toen je net begon, haha. Grotemensenwereld.
Ik moet wel zeggen dat KPD ook oprecht ranzig is. Denk niet dat iedereen zo is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor dat niet te zien
"Mama ik zie vieze dingen :S"
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
Behalve Etsu. Pas op voor Etsu oooohhh jonge
Heb daar niet ingekekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat KPD ook oprecht ranzig is. Denk niet dat iedereen zo is.
Toegegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet van mijn aandacht houdt.
quote:
Kom dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez geilt op mij, is het je nog niet duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dan.Kom jij maar hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, jij hebt een auto en een OV-studentenchipkaart.quote:
Gewoon fietsen naar Grunn. Goed voor je conditie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, jij hebt een auto en een OV-studentenchipkaart.Ik heb een fucking fiets.
Fiets jij maar naar Leiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon fietsen naar Grunn. Goed voor je conditie.
Oh, hey Etsuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |