Ja wel mogelijk, maar dan moet accounting plaza het wel hebben doorgezet, of ze hebben het voor morgen gepland.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef Dhaha het volgende:
ING:
Maandag 28 mei 2e Pinksterdag Binnenlands betalingsverkeer mogelijk Ja*
dus wel geld vandaag
Die TvT uren krijg ik toch meteen uitbetaald morgen? Ben gewoon vulploegmedewerker, 9 uren contract. Staat iig een bedrag netto uitbetaald waarbij die TvT uren ook zittenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef einschtein het volgende:
Ik had gisteren al even mijn salarisstrook bekeken op Plaza.
Die TvT-uren, he.. Ik krijg er steeds meer een hekel aan. Geef me gewoon direct al mijn geld.
Geen idee. Ik in ieder geval wanneer het ze uitkomt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Dennis_Ajax het volgende:
[..]
Die TvT uren krijg ik toch meteen uitbetaald morgen? Ben gewoon vulploegmedewerker, 9 uren contract. Staat iig een bedrag netto uitbetaald waarbij die TvT uren ook zitten
kijk eens gewoon in de opquote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef einschtein het volgende:
Weet iemand overigens de uurlonen 12-uur+, dus geen all-in uurloon. Voor een 19 jarige, that is.
Ik heb nu 300+ uur openstaan aan vakantie, adv en tvt. Contract van 13 uur per week.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef einschtein het volgende:
Ik had gisteren al even mijn salarisstrook bekeken op Plaza.
Die TvT-uren, he.. Ik krijg er steeds meer een hekel aan. Geef me gewoon direct al mijn geld.
Met, zit alsnog een lekkere waarde aan vast.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
die bovenste zijn leeg en dienen als winkeldecoratie
klopt, maar de flessenband automaten pakken toch geen lege kratten dus dat maakt verder niet veel uit :p..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef Froop het volgende:
[..]
Met, zit alsnog een lekkere waarde aan vast.
is dit de xl in zoetermeer?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef WasMachinator het volgende:
het is hard gegaan de afgelopen 2 dagen bij mijn filiaal
zondag hadden we een kerstwaardige omzet, bizar gewoon..
[ afbeelding ]
300% als je normaal op maandag werkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:42 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als je gister (maandag) gewerkt hebt, krijg je dan 200 of 300%?
Het is voor mij nog niet echt helemaal duidelijk
Hoe kan ik dat missen, faal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
kijk eens gewoon in de op[ afbeelding ]
Als ze je wel je contracturen laten maken dan helaas welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef 321Hoi321 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit even met een probleempje. Ik werk sinds 28 mei 2009 bij de AH en zou dus sinds gisteren een contract hebben voor onbepaalde tijd (toch?), ik heb hier echter helemaal niets over gehoord.
Vandaag werd ik echter gebeld dat mijn dienst op vrijdagavond komt te vervallen, omdat er meer in de middag gedaan zal gaan worden. Ik werk al dik een half jaar vast op woensdagavond (18-20:30) en vrijdag (15:45 - 21:30). Nu zal dus mijn dienst op vrijdagavond vervallen en ga ik van 8.15 uur per week naar (vrijdag 15:45 - 17:45) 4.5 uur. Ik heb een contract voor 16 uur per maand, maar mogen ze dit zo maar veranderen?
Als jij meer dan 3 maanden lang een bepaald aantal uren hebt gewerkt dan verandert je contract in dat aantal uren. Maar dat moet je wel kunnen aantonen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef 321Hoi321 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit even met een probleempje. Ik werk sinds 28 mei 2009 bij de AH en zou dus sinds gisteren een contract hebben voor onbepaalde tijd (toch?), ik heb hier echter helemaal niets over gehoord.
Vandaag werd ik echter gebeld dat mijn dienst op vrijdagavond komt te vervallen, omdat er meer in de middag gedaan zal gaan worden. Ik werk al dik een half jaar vast op woensdagavond (18-20:30) en vrijdag (15:45 - 21:30). Nu zal dus mijn dienst op vrijdagavond vervallen en ga ik van 8.15 uur per week naar (vrijdag 15:45 - 17:45) 4.5 uur. Ik heb een contract voor 16 uur per maand, maar mogen ze dit zo maar veranderen?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als jij meer dan 3 maanden lang een bepaald aantal uren hebt gewerkt dan verandert je contract in dat aantal uren. Maar dat moet je wel kunnen aantonen.
Dit kan ik dus op mijn loonstrookjes zien, maar waar heb jij deze info vandaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als jij meer dan 3 maanden lang een bepaald aantal uren hebt gewerkt dan verandert je contract in dat aantal uren. Maar dat moet je wel kunnen aantonen.
Dat staat in het burgerlijk wetboekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef 321Hoi321 het volgende:
[..]
Dit kan ik dus op mijn loonstrookjes zien, maar waar heb jij deze info vandaan?
Heb dus even mijn loonstrookjes erbij gepakt en kwam op een gemiddelde van 30,1 uur per periode (over de laatste 3 periodes). Ga dus morgen dit eensch onder zijn neus proppen.quote:In geval er sprake is van een structurele situatie dat een werknemer meer uren werkt dan is
overeengekomen in de arbeidsovereenkomst, zal de werkgever deze arbeidsovereenkomst
aanpassen aan de feitelijke situatie. Aanpassing kan maximaal plaatsvinden tot de normale
arbeidsduur.
a. In het geval er sprake is van een structurele wijziging van het aantal te werken uren, wordt de
arbeidsovereenkomst direct aangepast.
b. Indien een werknemer gedurende drie achtereenvolgende loonperioden van vier weken / één
maand, inclusief eventuele roostervrije uren, meer uren heeft gewerkt dan in de
arbeidsovereenkomst is bepaald zal de werkgever de arbeidsovereenkomst aanpassen aan het
gemiddeld aantal uren dat de werknemer in voornoemde periode heeft gewerkt, tenzij er sprake
is van tijdelijke incidentele situaties, zoals:
– vervanging wegens arbeidsongeschiktheid;
– vervanging wegens zwangerschap;
– vervanging tijdens verlof;
– extra uren in vakantieperiode (juli/augustus) en in verband met feestdagen.
Bij kortdurende incidentele situaties wordt de meetperiode verlengd met de duur daarvan.
Aanpassing van de arbeidsovereenkomst vindt niet plaats indien de werknemer dit niet wenst.
Ik stuur ze altijd de winkel uit. Laten ze maar mooi buiten de winkel gaan janken om die pauperplaatjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kinderen moeten eens weg met hun gebedel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |