abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:06:40 #76
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_112177530
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dit topic. :|W
Dit,

TS, je zegt dat je alleen antwoord op je vraag wil, het antwoord wordt meerdere malen gegeven en je lijkt het niet te willen zien? En het is duidelijk dat je over veel dingen onzeker bent, wat zeer waarschijnlijk niet nodig is, maar als je daardoor dingen (te ver) door vraagt is het imo niet onverwacht dat je misschien iets hoort wat je liever niet wil horen.

En extra proberen op te vullen dmv vingers lijkt me niet de oplossing, misschien is dit omdat dit voor mij niet nodig is en pijnlijk zal zijn voor mijn vriendin, ik zou me eerder richten op extra stimulatie op andere gebieden.

verder,
Kwiwi :D
Erodome _O_
pi_112178519
Eerst dacht ik: haar ex is een enorme lul. Maar haar ex heeft dus een enorme lul. Nou ja zo lang hij haar niet helemaal uit elkaar heeft getrokken zie ik het probleem niet.
pi_112184511
De OP:
quote:
Hello,

een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.

Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).

Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat ( :') ) moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.

Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.

Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.

De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.

Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dumbless op 28-05-2012 10:07:22 ]
Al zie ik nu dat de OP door anderen is gequoot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 20:20:59 ]
pi_112264777
OP terug gezet. Hoeft men niet hier in het topic gequote te zetten. Een TR of pm is genoeg, dan zetten wij hem wel terug :)
pi_112268810
Wat een onzin topic
Wel eens een vrouw gezien met een vagina opening van 15-20cm doorsnee?
Ik ook niet.... en toch hebben alle moeders een kind gebaard, rek genoeg dus.
Dus of de penis van 4cm doorsnee of 8cm doorsnee (niet omtrek!!!) zal haar echt niet "uitlubberen"
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:18:19 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112268911
Ten eerste zou ik liever iemand met jouw maat hebben dan een enorme grote, mijn ex had een grote en ik vond dat alleen maar lastig, deed met veel standjes pijn en je kon je niet lekker laten gaan, moest altijd wat voorzichtiger.

Daarnaast lijkt het me sterk dat ze door twee keer seks is uitgerekt, er komen ook baby's uit en lang niet iedere vrouw raakt daar van uitgerekt, het merendeel niet zelfs.

Net als dat mannen een andere penis hebben hebben vrouwen een andere vagina, de een is van nature nu eenmaal wat groter dan de ander, maar het heeft geen zin om je daar dfruk om te maken, als de seks goed is is het goed, maakt die extra paar centimeter ook niet uit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_112269084
toen ik is met hoettje had gedaan, daar voelde ik minder van dan met me vriendin uit tilburg, dus uitgerekt kan wel
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:30:36 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112269450
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
toen ik is met hoettje had gedaan, daar voelde ik minder van dan met me vriendin uit tilburg, dus uitgerekt kan wel
Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?

Waarom zijn er dit soort mannen? :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:38:20 #84
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112269819
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?

Waarom zijn er dit soort mannen? :')
Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:45:46 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112270138
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.
Maar dus geen blijvende schade. ;)

De vagina is als een elastiek, die kan bij opwinding inderdaad uitrekken maar ook bij bv een bevalling, maar daarna rekt het gewoon weer terug in de oude staat.
Het is niet zo dat als een vrouw regelmatig seks heeft ze voor altijd uitgelubberd is.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:46:56 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112270208
Een geweldige link voor TS en vele andere hier. ;)

http://www.allesoverseks.(...)tgerekt-geraken.aspx
pi_112271468
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:

Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.

_O- Even een eethoek bestellen, de wanden spacken en je kunt er gaan wonen. _O- _O-
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:20:33 #88
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112271677
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar dus geen blijvende schade. ;)

De vagina is als een elastiek, die kan bij opwinding inderdaad uitrekken maar ook bij bv een bevalling, maar daarna rekt het gewoon weer terug in de oude staat.
Het is niet zo dat als een vrouw regelmatig seks heeft ze voor altijd uitgelubberd is.
Dat is wat ik zei ja.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:14:29 #89
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_112366095
Ik zou niet willen ruilen hoor 18 cm en een normale omtrek ben ik blijer mee hahaha
pi_112472469
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Man man man, google eens :')
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggen
pi_112472826
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef kijkmij het volgende:

[..]

_O- Even een eethoek bestellen, de wanden spacken en je kunt er gaan wonen. _O- _O-
:D _O- _O- :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:31:46 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112472919
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef ylSs het volgende:

[..]

Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggen
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.
pi_112475249
troll

[ Bericht 95% gewijzigd door stbabylon op 05-06-2012 14:38:35 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:29:45 #94
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112475299
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.
pi_112475715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Picchia op 05-06-2012 14:44:09 ]
pi_112475800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.
Echt waar!
Blijf geloven.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:45:59 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112476169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren. :')
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dat staat los van kinderen baren.
Als een vrouw de overgang ingaat verliest de vagina namelijk elasticiteit, dat heeft dus niks met kindren baren te maken maar met de overgang. ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:46:40 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112476215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef tonyfaileronie het volgende:

[..]

Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.
Echt waar!
Blijf geloven.
:')

Of je lees gewoon onderzoeken op dit gebied, ook een optie.
pi_112476330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar zeg je het al, ouderenzorg, dar staat los van kinderen baren.
Als een vrouw de overgang ingaat verliest de vagina namelijk elasticiteit, dat heeft dus niks met kindren baren te maken maar met de overgang. ;)
Goed punt. Daar heb je gelijk in. Maar er is bij jonge, gezonde vrouwen natuurlijk ook een grens aan de elasticiteit van haar spieren.

Penetratie met een piemel zal de vagina natuurlijk wel aankunnen.
pi_112476358
tldr;
je vriendin was man ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')