Dit,quote:
Al zie ik nu dat de OP door anderen is gequoot.quote:Hello,
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).
Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat () moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.
Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.
De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.
Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dumbless op 28-05-2012 10:07:22 ]
Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
toen ik is met hoettje had gedaan, daar voelde ik minder van dan met me vriendin uit tilburg, dus uitgerekt kan wel
Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?
Waarom zijn er dit soort mannen?
Maar dus geen blijvende schade.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.
Dat is wat ik zei ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dus geen blijvende schade.
De vagina is als een elastiek, die kan bij opwinding inderdaad uitrekken maar ook bij bv een bevalling, maar daarna rekt het gewoon weer terug in de oude staat.
Het is niet zo dat als een vrouw regelmatig seks heeft ze voor altijd uitgelubberd is.
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef kijkmij het volgende:
[..]Even een eethoek bestellen, de wanden spacken en je kunt er gaan wonen.
![]()
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef ylSs het volgende:
[..]
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggen
Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.
Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dat staat los van kinderen baren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.
Echt waar!
Blijf geloven.
Goed punt. Daar heb je gelijk in. Maar er is bij jonge, gezonde vrouwen natuurlijk ook een grens aan de elasticiteit van haar spieren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dar staat los van kinderen baren.
Als een vrouw de overgang ingaat verliest de vagina namelijk elasticiteit, dat heeft dus niks met kindren baren te maken maar met de overgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |