abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112116664
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.

Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).

Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat ( ) moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.

Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.

Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.

De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.

Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.

[ Bericht 33% gewijzigd door stbabylon op 31-05-2012 14:46:43 (op terug gezet) ]
  maandag 28 mei 2012 @ 09:58:30 #2
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_112116753
Goed verhaal.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_112116773
Wat een misleidende titel zeg :P
pi_112116793
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:59 schreef Suc het volgende:
Wat een misleidende titel zeg :P
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:01:36 ]
pi_112116833
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
Ik moest ook denken dat je vriendin eerst iemands vriend was geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:03:52 #6
246140 Klipnap
Petrowh <3
  maandag 28 mei 2012 @ 10:06:41 #7
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112116898
TS neukt met een ladyboy ;(
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_112116941
:') Waar is de titel-edit knop |:(
216 views in 15 min :/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:10:42 ]
pi_112116999
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin

Aan jou de keuze.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:15:13 #10
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_112117067
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_112117121
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
pi_112117161
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
Ze vergeleek het wel met de angst voor een bevalling toen ze die lul zag. Niet dat ze ooit bevallen is...
Maar baren doet pijn, deze lul was niet niet fijn. En is het niet zo dat na een bevalling, de vagina idd minder strak is ? Zit misschien ook een stukje frustratie bij, dat ze zich überhaupt heeft laten nemen door deze kerel. Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.
pi_112117195
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:

[..]

Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
Ik heb het idee dat hij wel graag bereden werd...
  maandag 28 mei 2012 @ 10:22:14 #14
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117208
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.

Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.

En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
pi_112117227
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin

Aan jou de keuze.
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)
En genieten doe ik nog wel. Ik kan het verhaal zelfs implementeren in mijn fantasieën... I can be sick like that.
pi_112117251
Het verhaal is duidelijk in ieder geval. Ik weet niet of het allemaal wel zo zinvol is. Je kunt er wel een soort consumentenbondtest van koffiezetapparaten van gaan maken, maar dat heeft alleen zin als je ook daadwerkelijk een keuze daartussen gaat maken. Dat lijkt me niet aan de orde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112117261
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.

En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
Daarom had ik het inderdaad ook niet in de OP gezet. Maar aan de andere kant, ik wil wel eerlijk blijven over hoe ik er tegenaan kijk. Als ik dat negeer doe ik mijn topic misschien teniet.
Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Maar waar gaat seks wel om ? En ik doel dan speficiek op het penentreren. Niet over dat ze klaar kan komen (spuitend) na lik en vingerwerk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:28:05 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 10:30:24 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112117372
quote:
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd.
Na 2x seks? :')
  maandag 28 mei 2012 @ 10:31:22 #19
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117386
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook :')
pi_112117396
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een verschil zal maken met 100 keer, mocht er iets gescheurd zijn in ieder geval.
pi_112117399
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:24 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
pi_112117414
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook :')
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:33:28 #23
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117424
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
Man man man, google eens :')
pi_112117451
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:37:12 ]
pi_112117461
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Man man man, google eens :')
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')