Gewoon per duizend inkopen, ben je 1000x80.000 = 80 miljoen. Maar je kunt ze makkelijk voor een ton perstuk kwijt, hoppa 20 miljoen profit. Easy game.quote:
Ja, die hou ik een paar weekjes in de gaten, maar heb nog niets voorbij zien komen. En een importeren uit amerika zoals bb zei zie ik niet zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks als je echt een porsche wilt zou ik veel tweedehandssites in de gaten houden en rondkijken en meelezen op forums daar zitten de kenners
Ik kon ergens een nieuwe macbook air i5 128gb ssd ergens kopen voor 750 euro maar ik vertrouwde het nietquote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Dimens het volgende:
Gewoon Mac Mini kopen, SSD erin zetten, RAM erin zetten, verkopen met winst.
Mac Mini ¤599,-
SSD 128GB ¤110,-
8GB RAM ¤39,90
_______________+
¤748,90
Verkopen voor ¤999,-
Zeker van de vrachtwagen afgevallen?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kon ergens een nieuwe macbook air i5 128gb ssd ergens kopen voor 750 euro maar ik vertrouwde het niet
Importeren zou ik ook niet zo snel doen. Gewoon geduld hebben en goed zoeken dan vind je er vanzelf wel één.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, die hou ik een paar weekjes in de gaten, maar heb nog niets voorbij zien komen. En een importeren uit amerika zoals bb zei zie ik niet zitten.
Hmm, ja, dan vraag je nieuwprijzen als 2e hands handelaar. En als het kapot gaat? Garantie? I.i.g. niet van Apple/fabriekkant want producten is aangepastquote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Dimens het volgende:
Gewoon Mac Mini kopen, SSD erin zetten, RAM erin zetten, verkopen met winst.
Mac Mini ¤599,-
SSD 128GB ¤110,-
8GB RAM ¤39,90
_______________+
¤748,90
Verkopen voor ¤999,-
Je hebt gewoon garantie wanneer je een SSD erin plaatst of extra RAM bijvoegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan vraag je nieuwprijzen als 2e hands handelaar. En als het kapot gaat? Garantie? I.i.g. niet van Apple/fabriekkant want producten is aangepast.
Films, series - games: niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar cp jij doet echt alleen films en games enzo?
Is dat verkoopwaar of gewoon om zelf te hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:38 schreef computerprobleem het volgende:
wateen bazenservice heeft AMAZOn!!!!!!!!!!
jezuuuuuuus
steelbook van J Edgar gekocht bij Amazon.fr - paar krasjes - gemaild dat ik een nieuwe wou en mijn oude zou terugsturen, reactie:
- houd je oude maar, we sturen kosteloos een nieuwe toe
amazon.com: ik wou de blu-ray slipcover van j. edgar terugsturen omdat ik bij fr de steelbook had gekocht, de reactie: we zijn blij met zulke loyale klanten, houd u film maar, we storten het geld terug
LOOOOL
ik heb nu dus 2 steelbooks van j Edgar + 1 special edition slipcover van dezelfde film![]()
![]()
als clint eastwood fan vind ik dat niet erg!!!!!!!!!!!!! extra exemplaren altijd handig
Doe iets waar je veel verstand van hebt met zo min mogelijk risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Films, series - games: niet.
Merchandise - soms.
Tijdschriften e.d. - soms.
Online games spul opkopen en doorverkopen - vroeger veel (Habbo enz.), tegenwoordig: alles verkocht (deze goudmijn is uitgeput
).
Ben bezig met het bedenken van nieuwe manieren om geld te verdienen.
Ga in Tijdschriften en eten enzovoort handelen uit bijvoorbeeld engelandquote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Films, series - games: niet.
Merchandise - soms.
Tijdschriften e.d. - soms.
Online games spul opkopen en doorverkopen - vroeger veel (Habbo enz.), tegenwoordig: alles verkocht (deze goudmijn is uitgeput
).
Ben bezig met het bedenken van nieuwe manieren om geld te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |